//

Omgezet naar prepaid bij verlenging?

Omgezet naar prepaid bij verlenging? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de zomer mijn abo verlengt met een iPhone 4, vandaag zou het oude contract aflopen en op 2 december de nieuwe ingaan. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-11-10, 10:07
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard Omgezet naar prepaid bij verlenging?

Ik heb in de zomer mijn abo verlengt met een iPhone 4, vandaag zou het oude contract aflopen en op 2 december de nieuwe ingaan.

Wat schetst mijn verbazing is dat ik zojuist het volgende smsje kreeg:

Beste T-Mobile klant, uw aansluiting is omgezet naar Prepaid. Ter introductie ontvangt u EUR 5,- beltegoed. Met vriendelijke groet T-Mobile.

Betekend dit dat die josti's bij t-mobile mij gewoon een iphone 4 gestuurd hebben zonder daadwerkelijk mijn contract te verlegen? Dan ben ik nu dus vrij van t-mobile en kan ik mijn iphone4 als 'garantie toestel' zien? Aangezien t-mobile na 3 maanden en 4x vragen nog steeds geen formulier heeft gestuurd waar op staat welke datum abo is ingegaan enz, en dat is nu dus 2 jaar geleden.

Of zit er gewoon een paar dagen prepaid tussen als je verlengt?

Hopen dat de iPhone 4 unlock snel volgt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-11-10, 10:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zou het service kunnen zijn van die 'josti's' van T-Mobile? Je zegt dat je contract vandaag afloopt en het nieuwe ingaat op 2/12. Een gat van een paar dagen dus. Wellicht geven die 'josti's' van T-Mobile je op deze manier wel de gelegenheid bereikbaar te blijven en te kunnen blijven bellen gedurende die korte periode.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 29-11-10, 10:39
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Dus als je je abo verlegt dan heb je altijd een paar dagen prepaid..? Want nu moet ik wel dankzij hun hartelijke prepaid service weer 20 euro vodafone beltegoed halen..

Overigens staat er op my t-mobile dat ik een prepaid klant ben... En ik dacht altijd dat als je een nieuw abo afsloot dat je tot de datum van ingang altijd een aantal bel min kreeg verhoudingsgewijs voor t aantal dagen..

Ik snap ieder geval niets meer van t-mobile want heb ook geen rekening van november ontvangen....

Beetje hopeloos gebeuren..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij verlenging? peter248 Koopinformatie Nederland 8 01-09-10 15:38
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49
Verlenging bij Vodafone Maaike_20 Vodafone 125 19-02-09 18:32
Video: VOB bestand omgezet naar mpeg-4. papa-joeri Muziek, foto & video 2 26-01-08 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.