//

Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4

Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, zoals je in de titel al leest wil ik mijn ordernummer weten, ik heb bij de T-Mobile Shop de iPhone 4 bestelt en alvast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-10, 12:48
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard Ordernummer voor bestelstatus iPhone 4

Hallo, zoals je in de titel al leest wil ik mijn ordernummer weten, ik heb bij de T-Mobile Shop de iPhone 4 bestelt en alvast 50 euro betaald. Maar wat ik nou wil weten is m'n ordernummer, waar staat het? Het staat niet op de bon. Waar moet ik hem vinden want ik weet het echt niet.

Mvg

020
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-12-10, 13:55
marisa79 marisa79 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Je krijgt alleen een ordernummer als je via de Klantenservice besteld, voor de shops geldt dit niet.
Als je wilt weten wat de status van je besteling is, zit er niets anders op dan langs te gaan bij de shop (dat is tenminste wat ik mij heb laten vertellen.....)
  #3  
Oud 05-12-10, 14:01
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marisa79 Bekijk bericht
Je krijgt alleen een ordernummer als je via de Klantenservice besteld, voor de shops geldt dit niet.
Als je wilt weten wat de status van je besteling is, zit er niets anders op dan langs te gaan bij de shop (dat is tenminste wat ik mij heb laten vertellen.....)
Bedankt voor de tip, kijken of ik morgen langs de shop kan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 ordernummer overzicht bastos Koopinformatie Nederland 8620 14-09-12 18:46
iPhone 4 ordernummer overzicht voor bestellingen op of na 30 juli 2010 Corch Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 13:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:06.