zomaar extra kosten met iphone

zomaar extra kosten met iphone discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Halloo allemaal. Ik hb sinds eergister problemen met mijn abo. Ik krijg namelijk al een paar dagen behoorlijk veel extra kosten. HEt is in 3 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 December 2010, 18:26
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Thumbs down zomaar extra kosten met iphone

Halloo allemaal.
Ik hb sinds eergister problemen met mijn abo. Ik krijg namelijk al een paar dagen behoorlijk veel extra kosten. HEt is in 3 dagen opgelopen tot 50 euro. En ik hb geen idee wat het is.
Ik heb ook meerdere malen de tmobile klantenservice gebeld en elk persoon zegt weer wat anders aan de telefoon. Eerst moest ik wachten tot de factuur, daarna was het weer de schuld van Tmobile en uiteindelijk blijkt het door ene smsdienst te kunnen zijn:S
- Zelf denk ik dat het met een app temaken kan hebben, zoals fring ?? k hb het nu wel gewist enz maar k ben bang dat het daardoor komt want het word ook niet vergoed.
IEmand tips?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15 December 2010, 18:40
» iPhone 3G 8GB [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 24 September 2009
Berichten: 7
Standaard

Zolang je niet exact weet wat er aan de hand is, blijft het lastig ingrijpen...

Het enige wat ik aan kan raden is nogmaals met de klantenservice bellen en nogmaals vragen waar de kosten vandaan komen....

BTW hoe kom jij aan het bedrag van 50 euro? Klopt dit bedrag wel?
  #3  
Oud 15 December 2010, 19:12
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

Ja inderdaad ,
ik hb al 4x gebeld en ieder persoon aan de telefoon zegt wat anders ben helemaal in de war.
het is nu opgelopen tot 50 euro,
de eerste dag was het 25 en liep op tot 50 euro en gaat nogsteeds door:S
  #4  
Oud 15 December 2010, 19:30
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 20 April 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 93
Standaard

man, op de klantendienst kunnen ze je toch al zeggen of door te bellen, door data of door een smsdienst is, kan je bij t-mobile niet inloggen ergens en zien naar wie of wat je wanneer hebt gebeld, of gesmst, of hoeveel data je verbruikte?

Het is te zot voor woorden dat ze je op een klantendienst niet kunnen helpen
  #5  
Oud 15 December 2010, 19:36
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik vind het ook heel erg, ze zeggen de hele tijd dat ze het niet kunnen zien voordat de factuur er is .
het was eerst 'zogenaamd' de schuld van tmobile hadden gezegd , tenminste zo dachten ze. en ik heb nu de smsdiensten van nl helemaal kunnen blokkeren door de laatste gesprek met tmobile. Alleen moet ik 3 dagen wachten tot het ook echt effect heeft en in die 3 dagen heb ik al meer dan 100 euro extra volgens mij:S
Ik vind dat ze hier echt een groot fout hebben gemaakt door dit mij niet te vertellen pas na 4 /5x bellen en k wil hier niet zomaar voor betalen
  #6  
Oud 15 December 2010, 19:44
ballegooier's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi + 4G 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» OS X
 
Geregistreerd: 5 August 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.690
Standaard

Als je onkosten maakt waar jij niets mee te maken hebt is de kans ook klein dat je die daadwerkelijk moet betalen hoor. Apps kunnen in principe geen extra kosten geven via je provider. Je woont niet toevallig dicht bij de grens zodat je iPhone steeds op een buitenlands netwerk roamt?
  #7  
Oud 15 December 2010, 19:52
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

nee, ik heb een internetbundel en heb nog nooit daardoor extra kosten heb gekregen. Het enige waarom ik er zo over denk is omdat de de persoon met wie ik aan de telefoon was zei dat het mogelijk is dat ik geabonneerd ben bij ene smsdienst znder het te weten en heb toen alles geblokkeerd om er zeker van te zijn
  #8  
Oud 15 December 2010, 19:54
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

op dit moment is mijn telefoon ook uit,, en alsnog komt er extra bij
  #9  
Oud 18 December 2010, 10:53
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2010
Berichten: 2
Unhappy extra kosten

ik heb hetzelfde probleem met een iphone zonder internet.het gaat dagelijks om kleine bedragen 10 of 20 cent.worden dagelijks om 24 uur verrekent.volgens tm gaat het om updates.waarvan?doe alles via Wi-Fi !!!! gr.verfje
  #10  
Oud 18 December 2010, 11:58
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders
 
Geregistreerd: 1 July 2010
Locatie: /private/etc/
Berichten: 25.657
Standaard

Bericht verwijderd (is niet nuttig).
__________________
"Es ist schwieriger, eine vorgefasste Meinung zu zertrmmern als ein Atom." (A. Einstein)

Laatst gewijzigd door timosha; 25 December 2010 om 15:12.
  #11  
Oud 18 December 2010, 13:11
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 November 2010
Berichten: 2
Angry extra kosten

ook ik kreeg een aantal redenen voorgeschoteld,wat de reden kon zijn van die extra kosten en die kwamen allemaal van verschillende medewerkers.een ging zover door te zeggen dat ik mijn internet instellingen moest resetten.niemand daar weet waar hij of zij het over heeft.na contact krijg je per sms een aantal vragen,heb 1 x een reactie gegeven (nutteloos overigens) want ze doen er toch niets mee !!!!!! maar ben er nog steeds niet uit ! iemand suggesties? graag !!
gr.verfje
  #12  
Oud 18 December 2010, 23:12
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2010
Locatie: oostende
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verfje Bekijk bericht
ook ik kreeg een aantal redenen voorgeschoteld,wat de reden kon zijn van die extra kosten en die kwamen allemaal van verschillende medewerkers.een ging zover door te zeggen dat ik mijn internet instellingen moest resetten.niemand daar weet waar hij of zij het over heeft.na contact krijg je per sms een aantal vragen,heb 1 x een reactie gegeven (nutteloos overigens) want ze doen er toch niets mee !!!!!! maar ben er nog steeds niet uit ! iemand suggesties? graag !!
gr.verfje
Beste ik heb nog maar 3 weken een iphone 3gs vroeger had ik een 2g iphone
en moest ik gemiddeld tussen de 16 & 28 betalen
nu had ik een rekening van over de 200 gekregen . ik viel bijna achter over.
ik heb een oplossing voor die extra kosten denk ik .
zet de 3G uit en ook de wiffi als je van huis bent anders blijven ze internet verbruiken. mijn collega heeft een rekening van 590gekregen
  #13  
Oud 18 December 2010, 23:12
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2010
Locatie: oostende
Berichten: 2
Standaard

Beste ik heb nog maar 3 weken een iphone 3gs vroeger had ik een 2g iphone
en moest ik gemiddeld tussen de 16 & 28 € betalen
nu had ik een rekening van over de 200€ gekregen . ik viel bijna achter over.
ik heb een oplossing voor die extra kosten denk ik .
zet de 3G uit en ook de wiffi als je van huis bent anders blijven ze internet verbruiken. mijn collega heeft een rekening van 590€gekregen
  #14  
Oud 20 December 2010, 03:32
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 December 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door a192280 Bekijk bericht
Beste ik heb nog maar 3 weken een iphone 3gs vroeger had ik een 2g iphone
en moest ik gemiddeld tussen de 16 & 28 € betalen
nu had ik een rekening van over de 200€ gekregen . ik viel bijna achter over.
ik heb een oplossing voor die extra kosten denk ik .
zet de 3G uit en ook de wiffi als je van huis bent anders blijven ze internet verbruiken. mijn collega heeft een rekening van 590€gekregen
Levert TM geen onbeperkt internet?
Want bij mij wel.
  #15  
Oud 20 December 2010, 15:01
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb inmiddels al een paar keer gebeld en het is nu bij 50,- gestopt,,
Nadat mijn factuur thuis is kan ik pas echt antwoord erop krijgen.
Ik hoop dat het jullie ook lukt,
  #16  
Oud 25 December 2010, 14:58
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 September 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

De rekening zou toch al automatisch bij €50 moeten stoppen, of geldt dit niet voor hotspots?
  #17  
Oud 26 December 2010, 02:28
midego's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 October 2008
Berichten: 186
Send a message via twitter to midego
Standaard

Lijkt mij op dataverkeer als er een "cap" op het bedrag zit.
  #18  
Oud 26 December 2010, 03:21
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

/Nee na een tijdje is het vanzelf gestopt , en als het goed is krijg ik over een paar dagen de factuur thuis. ik denk toch dat het een fout van hun is.
  #19  
Oud 26 December 2010, 12:42
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 20 September 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haticee Bekijk bericht
/Nee na een tijdje is het vanzelf gestopt , en als het goed is krijg ik over een paar dagen de factuur thuis. ik denk toch dat het een fout van hun is.
Hopelijk komt alles goed. Ik las op dit forum dat iemand anders juist een vette rekening had gehad, en die heeft moeten betalen, nadat via Hotspots in Duitsland niet meer gratis was.
  #20  
Oud 26 December 2010, 14:46
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 3.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 August 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik dacht dat het dus van pushberichten kon zijn , dat kan door de apps die ik had maar wie weet!
Afwachten.
zodra er ook zoiets gebeurd moeten jullie: SMS dienstenfilter even jullie nummer laten blokkeren voor alle smsdiensten want die kunnen echt behoorlijk oplopen.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? ctrl8 T-Mobile 6 14 April 2011 19:35
Absoluut geen extra kosten? MR.J Internet in buitenland (roaming) 8 4 September 2010 11:34
Onterecht extra kosten tmobile Gabriel Antonyo T-Mobile 21 20 October 2009 21:58
extra kosten wanted Archief 5 30 May 2008 22:47
iPhone kopen zonder extra veel kosten snoop Archief 23 20 November 2007 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:55.