Mag T-mobile andere garantievoorwaarden hebben dan Apple?

Mag T-mobile andere garantievoorwaarden hebben dan Apple? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) T-mobile heeft vochtschade aan mijn IPhone geconstateerd en laat nu de garantie vervallen, hun servicecentrum heb ik gebeld en zij geven aan dat de vochtschade ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 December 2010, 19:37
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 December 2010
Berichten: 2
Standaard Mag T-mobile andere garantievoorwaarden hebben dan Apple?

T-mobile heeft vochtschade aan mijn IPhone geconstateerd en laat nu de garantie vervallen, hun servicecentrum heb ik gebeld en zij geven aan dat de vochtschade van mijn toestel binnen de Apple garantie valt.

T-mobile eist van het servicecentrum kritischer naar diverse punten te kijken waarmee ze de garantie kunnen laten vervallen.

Na T-mobile hiermee geconfronteerd te hebben wordt gezegd dat de Organisatie (T-mobile) dit beslist en niets mee te kunnen doen.

Ook op hun eigen forum willen ze geen antwoordt geven over het onderwerp "beperkende garantie van T-mobile"
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18 December 2010, 23:43
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 April 2010
Berichten: 16
Standaard

Heb je een rechtsbijstandverzekering? Ik ben all the way gegaan. TMobile moet namelijk een verband aantonen tussen het probleem en de vochtschade. Dit kunnen ze niet, omdat ze geen onderzoek doen, maar op basis van de vochtindicatoren besluiten dat er geen recht op garantie is. Alles is inmiddels naar tevredenheid opgelost, maar het heeft mij een half jaar gekost. Eerste echte reacties van TMobile was pas nadat de deurwaarder een dagvaarding bij ze in de brievenbus gelegd heeft.
  #3  
Oud 20 December 2010, 09:43
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 December 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb jij ook een second opinion gedaan door een ander Apple-service bedrijf?
Dat zeggen ze me wel elke keer, is dat handig om te doen?
Of moet ik gelijk naar de rechtsbijstand?
  #4  
Oud 20 December 2010, 10:30
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad [FW: 4.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 April 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb dat niet gedaan. Er is namelijk geen door TMobile erkend bedrijf dat het toestel zal openmaken; een vereiste om het echt probleem te ontdekken. Ik zou mijn tijd niet verdoen aan een second opinion.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
legaal unlocken maar dan moet ik toch T-mobile sim hebben ? andre-nl T-Mobile 0 17 September 2010 14:12
iPhone 3G: unlock met t-mobile nl , en dan andere sim gebruiken ?? derappe Unlock 4 22 May 2010 14:34
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? rrustema iPhone algemeen 2 12 July 2008 18:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:20.