//

Internet voor 9,95 en dan in het buitenland

Internet voor 9,95 en dan in het buitenland discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel ik sluit T-mobile Pocket Internet Totaal af voor gebruik van telefooninternet in NL op al die plaatsen waar ik even geen WiFi heb. Wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-08, 12:01
Pako Pako is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard Internet voor 9,95 en dan in het buitenland

Stel ik sluit T-mobile Pocket Internet Totaal af voor gebruik van telefooninternet in NL op al die plaatsen waar ik even geen Wi-Fi heb.

Wat kost het me dan als ik tijdens vakantie Googlemaps wil gebruiken op die plaatsen waar ik even geen Wi-Fi heb?

Gaat op dat moment data-roaming tikken?
Kost dat dan €0,09 per 10KB extra of blijft dat binnen het pakket van €9,95

En wat kost het dan wanneer ik in Nederland gewoon Wi-Fi blijf gebruiken en in het buitenland Web'n Walk gebruik; want het lijkt er op dat die kosten gelijk blijven.

Tarieven: T-Mobile > Persoonlijk > Productinformatie > Mobiel internet > Tarieven
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-02-08, 10:26
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Staat vrij helder op de t-mobile site. Laat weinig aan de verbeelding over:

MOBIEL INTERNET IN HET BUITENLAND:

0,09 per 10 kb.


dus los van je bundel.
  #3  
Oud 26-02-08, 10:38
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pako Bekijk bericht
Wat kost het me dan als ik tijdens vakantie Googlemaps wil gebruiken op die plaatsen waar ik even geen Wi-Fi heb?
Gaat op dat moment data-roaming tikken?
Kost dat dan €0,09 per 10KB extra of blijft dat binnen het pakket van €9,95
Zijn extra kosten buiten je bundel. Daarom heb ik "Roaming" uitgezet om te voorkomen dat ik in de grensgebieden plotseling peperduur sta te Internetten.


Citaat:
En wat kost het dan wanneer ik in Nederland gewoon Wi-Fi blijf gebruiken en in het buitenland Web'n Walk gebruik; want het lijkt er op dat die kosten gelijk blijven.
Bedoel je "Prepaid Internetten'? Dat geldt ook alleen voor binnen Nederland.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet in het buitenland met grenzenloos ardyvb Odido (T-Mobile) 4 07-06-11 22:56
Prepaid internet in het buitenland PeHa5772 Internet in buitenland (roaming) 4 26-04-11 23:32
Internet volledig uitschakelen voor vakantie buitenland Rudoz iPhone algemeen 16 22-06-10 10:25
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? jj5 Internet in buitenland (roaming) 0 01-01-10 14:55
Geen internet in het buitenland ondanks 3g Rolezgoyoyo Internet in buitenland (roaming) 1 13-11-09 23:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:54.