Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen?
wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan.
Tot mijn spijt ben ik deze maand die factuur vergeten. Ik kom niet graag aan mijn spaarekening dus moet ik ongeveer 8 dagen wachten tot ik kan betalen. met telfort had ik maximaal 30 dagen om dat te doen, daar ben ik het ook eens vergeten. Hoe lang heb ik bij t-mobile? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij heb je maar een paar dagen de tijd. Maar het beste kun je kijken op my T-mobile of bellen met de klantenservice.
|
Bel nou maar gewoon naar de klantenservice, er gebeurt niets ze vertellen je gewoon hoe lang je hebt. Ze komen heus niet aan je deur om je in elkaar te slaan en je telefoon af te pakken en weg te rennen..
|
Citaat:
ik zal ze morgen eens een belletje plegen. nu zijn ze denk ik gesloten. |
Als het goed is ontvang je een accept email van t-mobile.
Daar staat ook een vervaldatum op |
"Vergeten",
Zou, gezien het al eerder gebeurd is, zorgen voor voldoende geld voor die automatische incassorekening, mits de iPhone zo onmisbaar is als je zelf aangeeft.. Wat de afsluiting betreft zou ik de klantenservice maar bellen. Ze hanteren echt geen strengere richtlijnen voor mensen die wel contact zoeken. Hier kan iedereen een x-aantal dagen voor je neerpennen maar, zoals al eerder aangegeven, als iemand roept 20, 35 of 90 dagen dan ga je rustig afwachten en *plof*, stiekum toch opeens afgesloten :eek: Met de klantenservice weet je in 1x waar je aan toe bent, en kun je direct beterschap beloven, goede bedoelingen duidelijk maken en eventuele extra administratie/heraansluitingskosten/etc. voorkomen. Succes! Laat je nog wel even weten welke termijn ze hanteren? ;) |
En.. al af- of aangesloten? :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58. |