iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/81730-incasso-mislukt-lang-om-betalen.html)

borgqueenx 06-01-11 19:42

Incasso mislukt - hoe lang heb ik om te betalen?
 
wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan.
Tot mijn spijt ben ik deze maand die factuur vergeten.
Ik kom niet graag aan mijn spaarekening dus moet ik ongeveer 8 dagen wachten tot ik kan betalen.

met telfort had ik maximaal 30 dagen om dat te doen, daar ben ik het ook eens vergeten. Hoe lang heb ik bij t-mobile?

Guest-20180925190238 06-01-11 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 624185)
wanneer word ik afgesloten? de automatische incasso van t-mobile is mislukt omdat ik te weinig geld op mijn rekening had staan.
Tot mijn spijt ben ik deze maand die factuur vergeten.
Ik kom niet graag aan mijn spaarekening dus moet ik ongeveer 8 dagen wachten tot ik kan betalen.

met telfort had ik maximaal 30 dagen om dat te doen, daar ben ik het ook eens vergeten. Hoe lang heb ik bij t-mobile?

Er is maar één instantie die daar een correct en eenduidig antwoord kan op geven en dat is de T-Mobile Klantendienst.

borgqueenx 06-01-11 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 624192)
Er is maar één instantie die daar een correct en eenduidig antwoord kan op geven en dat is de T-Mobile Klantendienst.

ik ben bang van hun zoiets te horen te krijgen zoals: onmiddelijk.

Guest-20180925190238 06-01-11 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 624203)
ik ben bang van hun zoiets te horen te krijgen zoals: onmiddelijk.

En als men op dit forum zegt: betalen binnen 60 dagen. Ben je dan geholpen :confused:

borgqueenx 06-01-11 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 624209)
En als men op dit forum zegt: betalen binnen 60 dagen. Ben je dan geholpen :confused:

ja dan weet ik dat ik genoeg tijd heb ipv dat ik bang ben dat ze me tijdelijk gaan afsluiten en dan weer 25 euro laten betalen om weer terug verbonden te worden.

SpeedDemon 06-01-11 20:40

Volgens mij heb je maar een paar dagen de tijd. Maar het beste kun je kijken op my T-mobile of bellen met de klantenservice.

iWiefring 06-01-11 20:42

Bel nou maar gewoon naar de klantenservice, er gebeurt niets ze vertellen je gewoon hoe lang je hebt. Ze komen heus niet aan je deur om je in elkaar te slaan en je telefoon af te pakken en weg te rennen..

borgqueenx 06-01-11 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 624225)
Bel nou maar gewoon naar de klantenservice, er gebeurt niets ze vertellen je gewoon hoe lang je hebt. Ze komen heus niet aan je deur om je in elkaar te slaan en je telefoon af te pakken en weg te rennen..

nee maar ik heb geen zin zoals ik zei om afgesloten te worden....ik kan bijna niet zonder iphone. en de iphone kan niet zonder 3g verbinding :p
ik zal ze morgen eens een belletje plegen. nu zijn ze denk ik gesloten.

Tzx 09-01-11 19:43

Als het goed is ontvang je een accept email van t-mobile.
Daar staat ook een vervaldatum op

Onyx 10-01-11 00:33

"Vergeten",
Zou, gezien het al eerder gebeurd is, zorgen voor voldoende geld voor die automatische incassorekening, mits de iPhone zo onmisbaar is als je zelf aangeeft..

Wat de afsluiting betreft zou ik de klantenservice maar bellen.
Ze hanteren echt geen strengere richtlijnen voor mensen die wel contact zoeken.
Hier kan iedereen een x-aantal dagen voor je neerpennen maar, zoals al eerder aangegeven, als iemand roept 20, 35 of 90 dagen dan ga je rustig afwachten en *plof*, stiekum toch opeens afgesloten :eek:
Met de klantenservice weet je in 1x waar je aan toe bent, en kun je direct beterschap beloven, goede bedoelingen duidelijk maken en eventuele extra administratie/heraansluitingskosten/etc. voorkomen.

Succes!

Laat je nog wel even weten welke termijn ze hanteren? ;)

Onyx 11-02-11 18:40

En.. al af- of aangesloten? :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.