//

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel)

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil zo graag, maar omdat ik afhankelijk ben van de unlock durf ik niet (voor als het mislukt).. Heb de vraag al gesteld maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 16-01-11, 20:28
LeNick LeNick is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik wil zo graag, maar omdat ik afhankelijk ben van de unlock durf ik niet (voor als het mislukt).. Heb de vraag al gesteld maar ben toch beetje ongeduldig: Wat moet ik doen als ik momenteel een iPhone 3G op 3.1.2 JB heb en de jailbreak wel wil houden / weer kunnen doen maar wel een FW van boven de 4 wil hebben en een unlock?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 16-01-11, 20:49
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Helaas ook niet gelukt op een 3G van de buurvrouw. Die iphone 3G is 1,5 jaar oud. Volgens mij doe ik toch iets fout.

Beide toestellen 3G en 4 krijg steeds de melding "deze simkaart wordt niet ondersteund!"
  #83  
Oud 16-01-11, 21:07
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

De iPhone van m'n vriendin lukt het ook niet bij, niets meer dan logisch lijkt me gezien het feit dat ik eind Augustus 150 Euro moest betalen aan T-Mobile om de simlock te laten verwijderen van mijn eigen iPhone 4.
  #84  
Oud 16-01-11, 21:09
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
De iPhone van m'n vriendin lukt het ook niet bij, niets meer dan logisch lijkt me gezien het feit dat ik eind Augustus 150 Euro moest betalen aan T-Mobile om de simlock te laten verwijderen van mijn eigen iPhone 4.
Je maakt weer de fout met het bedrag. Het moet €120 zijn.
  #85  
Oud 16-01-11, 21:31
berehap86 berehap86 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

bij mij is het gelukkig wel gelukt, maar kun je nu wel je iphone upgraden of krijg ik dan weer hetzelfde gezeik?
  #86  
Oud 16-01-11, 21:42
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Volgens mij weet ik al waarom de iphone 4 van mij niet simlockvrij gemaakt kan worden. De mijne heb ik bij the phonehouse vandaan en niet dus bij T-Mobile zelf. Wie kan me zeggen of het wel/niet gelukt is en waar zijn/haar iphone 4 vandaan komt.
  #87  
Oud 16-01-11, 21:53
oetrenoe oetrenoe is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: roosendaal
Berichten: 35
Standaard

ik heb eind october 2010 een iphone 4 gekocht bij the phonehouse in combinatie met t-mobile.
door de tip van het unlocken, net gedaan en nu werkend met een simcard van de concurent, en nu werkt ook tethering !
ik ben happy
  #88  
Oud 16-01-11, 22:16
tvgek tvgek is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

Beste allen, het bericht is inderdaad juist!!

Ik heb zaterdagochtend ook aan Tmobile gevraagd om mijn Iphone 4 te unlocken omdat ik zeer binnenkort naar het buitenland verhuis. Tot mijn stomme verbazing hoorde ik dat het uit coulance gratis is omdat per februari de iphones simlock vrij worden geleverd. Ze heeft wel de simlockvrij procedure gevolgd, d.w.z. via de computer mijn iphone 4 simlock vrij bij apple aangemeld en vervolgens heb ik de procedure via email van de klantenservice ontvangen. Ze komen overeen met ongeveer alle omschreven procedures van mensen hierboven.

Heel fijn allemaal, want dat scheelt weer 120 Euries !

Ook iphoneclub maar even een TIP gestuurd met dit bericht. dus ik verwacht het binnekort wel op de voorpagina
  #89  
Oud 16-01-11, 22:23
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik zal er morgen ook maar eens achteraan bellen, mij is het nog steeds niet gelukt. Ik denk dat dat komt omdat mijn iPhone 4 al 3 keer stuk is geweest en dus 3 keer is omgeruild...
  #90  
Oud 16-01-11, 23:23
hanebatser hanebatser is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jogabonito20 Bekijk bericht
Hmm heb me twijfels, als dit echt nieuws is waarom staat het dan niet op de voorpagina?
Nou aan de ene kant heeft tm ook alle prepaids al simlockvrij en dit niet vermeld! Ik ga vnd een kpn-simmetje verknippen en het testen.Dit zal ik uiteraard hier testen. Dan kan ik morgen in de winkel een echte micro sim aanvragen. Gr. Richard
  #91  
Oud 17-01-11, 00:10
pollak pollak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

hier geen succes hoor
ik probeer het de hele dag al en krijg geen unlock voor elkaar.
heb zelf de 3g.
ik krijg alleen de melding op itunes "De sim-kaard in deze iphone word niet ondersteund"
en daar de tekst onder. dat ik een compatibele sim-kaard van een bevoegde leverancier moet gebruiken.
er zit nu een vodafone sim in
ik baal er wel behoorlijk van.
  #92  
Oud 17-01-11, 00:20
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode)

Sinds 12 januari blijkt het mogelijk om de simlock van de iPhone 3G, 3GS en 4 officieel en met weinig moeite te verwijderen.

Lees verder over: iPhone met T-Mobile-simlock nu gratis simlockvrij te maken (officiële methode)
  #93  
Oud 17-01-11, 00:25
dany1962 dany1962 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pollak Bekijk bericht
hier geen succes hoor
ik probeer het de hele dag al en krijg geen unlock voor elkaar.
heb zelf de 3g.
ik krijg alleen de melding op itunes "De sim-kaard in deze iphone word niet ondersteund"
en daar de tekst onder. dat ik een compatibele sim-kaard van een bevoegde leverancier moet gebruiken.
er zit nu een vodafone sim in
ik baal er wel behoorlijk van.
hier ook hetzelfde, sinds gisteren al, ik weet niet of de nieuwe BB 6.15.00 die van de Ipad speelt een rol of iets anders.
  #94  
Oud 17-01-11, 01:17
kmeelq kmeelq is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gosat Bekijk bericht
1. Zet het toestel volledig uit.
2. Plaats een simkaart van een andere provider (bijvoorbeeld van KPN, Vodafone of Telfort) in het toestel.
3. Zet uw toestel aan. Wanneer het Apple logo verschijnt start het toestel goed op.
4. Kies na het opstarten voor ?ontgrendelen? en toets vervolgens de pincode van de desbetreffende simkaart in.
5. Hierna verbindt u het toestel voor een half uur met uw computer met iTunes opgestart. iTunes moet verbonden zijn met internet.
6. Tijdens deze periode kunt u uw iPhone niet gebruiken. Laat dus geen synchronisatie of updates uitvoeren.
7. Na een half uur koppelt u het toestel los en direct weer aan.
8. iTunes geeft aan: "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij". Indien het toestel een pincode heeft, kan deze nu ingevoerd worden.
9. Linksboven op het scherm verschijnt de naam van uw nieuwe provider. Als dit niet het geval is het toestel nogmaals los en aankoppelen.

DIT WERKT OOK!!!!


Dit is overigens frontpagenieuwswaardig!
Werkt perfect!! Heb een 11 maanden oude 3gs met jailbreak + (ex)unlock op 4.1 iOS. Eerst ultrasn0w verwijdert, telefoon uitgedaan en instructies gevolgd.
En de verlossende woorden "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij" stonden er bij mij al na 5 min ipv 30 min!
  #95  
Oud 17-01-11, 01:57
hanebatser hanebatser is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kmeelq Bekijk bericht
Werkt perfect!! Heb een 11 maanden oude 3gs met jailbreak + (ex)unlock op 4.1 iOS. Eerst ultrasn0w verwijdert, telefoon uitgedaan en instructies gevolgd.
En de verlossende woorden "Gefeliciteerd uw toestel is simlockvrij" stonden er bij mij al na 5 min ipv 30 min!
5 min. iPhone 4. Werkt perfect.
  #96  
Oud 17-01-11, 06:33
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinokkia Bekijk bericht
Je maakt weer de fout met het bedrag. Het moet €120 zijn.
Op de factuur staat toch echt 150 Euro
  #97  
Oud 17-01-11, 07:16
patrix.jansen patrix.jansen is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 24
Standaard

Werk het ook op een iPhone 4 met jailbraik
  #98  
Oud 17-01-11, 07:25
PaterB PaterB is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Werkt dit nou ook bij T-Mobile uit het buitenland? Ik heb een Duitse T-Mobile iPhone 4.
  #99  
Oud 17-01-11, 07:37
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaterB Bekijk bericht
Werkt dit nou ook bij T-Mobile uit het buitenland? Ik heb een Duitse T-Mobile iPhone 4.
Voor zover ik nu kan lezen is dit alleen voor de NL iPhones 4. Maar je kan het altijd proberen, je maakt er niks meer kapot
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #100  
Oud 17-01-11, 09:01
wingedge wingedge is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Ook mij is het gelukt en op een andere notebook waar ik normaal sync en backup, heb dus ook me bestanden niet gebackupped en ben dus meteen een andere simcard erbij gepakt en deze staan knippen tot ie paste en erin gedaan en niet eens 1 minuut later kreeg ik al de melding dat ik een carrier update had! klaar was ik!
Dit had ik gedaan op een verse itunes install in het buitenland met een buitenlandse simcard aka ik ben in china nu en heb nu een gratis unlocked iphone 4!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken SamD Unlock 3 19-02-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.