//

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel)

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Inderdaad, eerst met T-mobile bellen. 06-2400 1200, keuze 1-3. Even enige gegevens opgeven: tel.nr., postcode, geboortedatum en IMEI van je toestel. Je krijgt dan netjes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 17-01-11, 12:37
AKLERK AKLERK is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 17
Standaard

Inderdaad, eerst met T-mobile bellen. 06-2400 1200, keuze 1-3. Even enige gegevens opgeven: tel.nr., postcode, geboortedatum en IMEI van je toestel.
Je krijgt dan netjes een email, met de bekende instructies.
MAAR: Het geldt volgens zeggen alleen als het abonnement OUDER DAN ÉÉN JAAR is... Anders zijn er kosten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 17-01-11, 12:41
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jant90 Bekijk bericht
Ik zit nog op iOS 4.1 met jailbreak en neem aan dat ik dus eerst naar iOS 4.2.1 zonder jailbreak moet.

Nu vraag ik mij het volgende af: kan ik daarna weer naar iOS 4.1 met jailbreak? Want ik neem aan dat de modemfirmware bij de update naar 4.2 ook aangepast wordt? Hou ik de unlock dan wel?

Ik heb de SHSH's opgeslagen dus ik neem aan dat restoren naar 4.1 met jailbreak geen probleem is. Behoud ik bij een restore mijn apps trouwens? Dat zal wel niet hè?
Ik heb hem 4.1 met jailbreak van Limera1n laten unlocken zonder enig probleem.
Telefonisch gebelt en binnen 15 min de melding in Itunes gekregen.

Indien je toch moet naar 4.2.1. eerst je host file aanpassen op je computer, anders krijg je in Itunes een fout melding. Na de activatie zal je weer je host file moeten editen, zodat die naar Sauriks server gaat verbinden ipv Apples. Daarna je Iphone 4 downgraden. Nu zal je weer error code krijgen als je firmware 4.1 restored hebt. Je Iphone zal ik restore mode gaan. I.V.M. tinyumbrella je Iphone 4 uit recovery mode kicken. weer activeren en als laatst met limerain weer Jailbreaken. ( dit is wat ik zelf ook gedaan heb op me Iphone 4 16 gig)

Laatst gewijzigd door hanzo; 17-01-11 om 12:44.
  #123  
Oud 17-01-11, 12:44
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanzo Bekijk bericht
Ik heb hem 4.1 met jailbreak van Limera1n laten unlocken zonder enig probleem.
Telefonisch gebelt en binnen 15 min de melding in Itunes gekregen.

indien je toch moet naar 4.2.1. eerst je host file aanpassen op je computer, anders krijg je Itunes melding die je host file checkt. Na de activatie je host file weer editen, zodat die naar Sauriks server gaat. Daarna downgraden. Nu zal je weer error code krijgen als je firmware 4.1 restored hebt. Je Iphone zal ik restore mode gaan. IVM tinyumbrella uit recovery mode zetten voilla met limerain weer Jailbreaken. ( dit is wat ik zelf ook gedaan heb op me Iphone 4 16 gig)
Net geprobeerd op school maar zonder resultaat, zou het dan toch kunnen dat het alleen voor toestellen is voor ouder als 1 jaar abbo?
Zo, nee zijn er dan kosten aan verbonden zoals hierboven beschreven.
__________________
Iphone 3GS 4.3.3 Nieuwe Bootrom Jailbreak | Redsnow |
Ipad Wi-Fi + 3G 16 GB 4.1 | Jailbreak: JA LimeRa1n|
  #124  
Oud 17-01-11, 12:45
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AKLERK Bekijk bericht
Inderdaad, eerst met T-mobile bellen. 06-2400 1200, keuze 1-3. Even enige gegevens opgeven: tel.nr., postcode, geboortedatum en IMEI van je toestel.
Je krijgt dan netjes een email, met de bekende instructies.
MAAR: Het geldt volgens zeggen alleen als het abonnement OUDER DAN ÉÉN JAAR is... Anders zijn er kosten!
Dat klopt niet, want online bij T-Mobile staat er iets anders. Ik moest precies hetzelfde doorgeven als jij. Dus hou je T-Mobile factuur in de gaten, want dat doe ik dus ook.

Er staat op de frontpage bij nieuws de goede informatie!!!
tmobile_webcare: @mobilemac vanaf 1 februari is dit mogelijk. Tot die tijd kun je contact opnemen met T-Mobile Klantenservice om kostenloos te unlocken.

Laatst gewijzigd door pinokkia; 17-01-11 om 12:48.
  #125  
Oud 17-01-11, 14:00
mauricee93 mauricee93 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 29
Standaard

weet iemand mischien of het ook mogelijk een duitse tmobile iphone 3gs te unlocken via itunes ? mvg maurice
  #126  
Oud 17-01-11, 14:36
ccitroen ccitroen is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard Simlock off

Ik heb een 3G met 2jaar T-mobile abo tot nov 2011.
Zou graag een Iphone 4 hebben, maar dan moetik ook nieuw abo nemen zegt T-M.
Is dat nu anders geworden met de un-siml;ock?
Ch
  #127  
Oud 17-01-11, 15:17
kmeelq kmeelq is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jant90 Bekijk bericht
Ik zit nog op iOS 4.1 met jailbreak en neem aan dat ik dus eerst naar iOS 4.2.1 zonder jailbreak moet.

Nu vraag ik mij het volgende af: kan ik daarna weer naar iOS 4.1 met jailbreak? Want ik neem aan dat de modemfirmware bij de update naar 4.2 ook aangepast wordt? Hou ik de unlock dan wel?

Ik heb de SHSH's opgeslagen dus ik neem aan dat restoren naar 4.1 met jailbreak geen probleem is. Behoud ik bij een restore mijn apps trouwens? Dat zal wel niet hè?
je hoeft niet te upgrade naar 4.2.1 ,gewoon ultrasn0w verwijderen op 4.1 en de instructies volgen, worked for me!
  #128  
Oud 17-01-11, 15:19
berehap86 berehap86 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

bij mij heeft het gewerkt, maar kan ik nu wel veilig upgraden naar 4.2?
  #129  
Oud 17-01-11, 15:22
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Je kan wel upgraden nadat je Phone unlocked is, maar persoonlijk zou ik op 4.1 blijven indien je Jailbreak prettig vind
  #130  
Oud 17-01-11, 16:46
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Het is mij net ook gelukt! ik heb mijn telefoon sinds eind november, mijn abonnement bij T-mobile gaat eind van deze maand in. Hij werkt nu dus nog even met mn Vodafone kaartje!
  #131  
Oud 17-01-11, 16:47
gsmcity gsmcity is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 15
Standaard

Waarom is mijn 1ste bericht rood gemarkeerd? Word de tipgever op deze manier behandeld?
  #132  
Oud 17-01-11, 16:50
Momentum Momentum is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 91
Standaard

Als je dus NIET de originele eigenaar bent van het toestel/contract met tmobile dan kan je dus het toestel niet unlocken. Ik heb tmobile gebeld en die praten dan over een prepaid kaartje met 120euro er op en dan kan het wel. Of ik moet de originele contractant laten bellen....... ja die gegevens heb ik niet. Lekker verhaal weer.

iemand nog een tmobile toestel nodig ?
  #133  
Oud 17-01-11, 17:14
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gsmcity Bekijk bericht
Waarom is mijn 1ste bericht rood gemarkeerd? Word de tipgever op deze manier behandeld?
Uitleg via de PB gestuurd
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #134  
Oud 17-01-11, 17:19
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Vandaag even T-Mobile gebeld, en de mevrouw aan de telefoon heeft even mijn imei aan de server toegevoegd en ik heb nu een simlockvrije iPhone 4
  #135  
Oud 17-01-11, 17:19
jant90 jant90 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Standaard

Werkt perfect op mijn 3,5 maand oude jailbroken iPhone 4 met iOS 4.1, ik zit nu te internetten en bellen op mijn Telfort abo!

Overigens hoefde ik de iPhone maar zo'n 5 minuten op iTunes aan te sluiten en kon ik hem toen weer af en aankoppelen en was de iPhone unlocked!
  #136  
Oud 17-01-11, 17:32
pollak pollak is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Momentum Bekijk bericht
Als je dus NIET de originele eigenaar bent van het toestel/contract met tmobile dan kan je dus het toestel niet unlocken. Ik heb tmobile gebeld en die praten dan over een prepaid kaartje met 120euro er op en dan kan het wel. Of ik moet de originele contractant laten bellen....... ja die gegevens heb ik niet. Lekker verhaal weer.

iemand nog een tmobile toestel nodig ?

YES!!! mij is het eindelijk gelukt
het hele weekeind geprobeerd maar geen resultaat.
vanmorgen T-mobile gebeld en uitgelegd dat ik mijn unlock niet voor elkaar kreeg zoals beschreven op hun site.
ze vroegen wel naar mijn nummer maar omdat ik al lang geen abbo meer bij hun had konden ze mijn oude nummer niet in het systeem vinden.
toch hebben ze mijn e-mail en e-mei nummer genoteerd en ik kreeg keurig 15 min daar na een mailtje met je bekende instructies.
en dat voor een iphone die ik nooit samen met een abbo gekocht had bij t-mobile.
maar gewoon los, 1.5 jaar geleden
en nu heb ik mijn iphone simlockvrij
  #137  
Oud 17-01-11, 17:58
deromijntjes deromijntjes is offline
• iOS 4.3.3
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Gorinchem
Berichten: 9
Stuur een bericht via MSN naar deromijntjes
Standaard

Goed werk van T-Mobile en dank aan iPhoneclub om te melden!! Mijn 3GS heb ik in September aangeschaft en volgens de eenvoudigste methode uitgevoerd zonder een half uur te hoeven wachten.. Ook geen contact op hoeven nemen met t-Mobile. Het is dus een hele simpele handeling en heeft me nauwelijks 2 minuten totaal gekost om te simunlocken--..

-Connect iphone aan itunes en maak een backup
-Haal de t-mobile sim terwijl iphone aan staat en stop er een andere sim in
-Disconnect de iphone en connect hem weer aan iTunes, nu krijg je een itunes logo op de iphone
-Disconnect nog een keer en connect hem. Daarna staat er wilt u de blablablainstellingen downloaden? Hier kun je je keuze maken, ik heb annuleren gekozen aangezien ik t-mobile wil blijven gebruiken. Mijn vrouw haar simkaart van Vodafone kan nu ook gebruikt worden en de instellingen van Vodafone hoef ik dus nog niet
-Disconnect de iphone en je iphone is simlockvrij!!! iTunes meld dit ook in het scherm

iPhoneclub blijft de beste app die ik erop heb staan!! Ga zo door!!

Laatst gewijzigd door deromijntjes; 17-01-11 om 17:59. Reden: iets vergeten te melden
  #138  
Oud 17-01-11, 18:05
Rsport20 Rsport20 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 47
Standaard

iPhone 3GS wat niet orgineel van mij is. (gekocht via marktplaats)
Maar zoals uitgelegd en binnen 5min simlock vrij gemaakt
  #139  
Oud 17-01-11, 18:24
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Ik kwam het bericht ook tegen op nu.nl
  #140  
Oud 17-01-11, 18:31
a.onderwater a.onderwater is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 28
Standaard

Toch even proberen met mijn duitse t-mobile 3gs.
Ultrasn0w is er vanaf, herstart gegeven, kpn simkaartje erin, aan itunes hangen en een half uurtje wachten. Zal mij benieuwen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken SamD Unlock 3 19-02-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.