//

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel)

WEETJE: Alle T-mobile iPhone 3G(s) en 4 nu GRATIS Simlockvrij (officieel) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt dit op een Iphone 3GS Nieuwe Bootrom Software versie, 4.1 modemversie: 05.12.01 Jailbreak met Limerain Unlock met Ultrasn0w, MC141DN Graag jullie reacties......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 17-01-11, 09:02
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Werkt dit op een Iphone 3GS Nieuwe Bootrom Software versie, 4.1 modemversie: 05.12.01 Jailbreak met Limerain Unlock met Ultrasn0w, MC141DN

Graag jullie reacties...
__________________
Iphone 3GS 4.3.3 Nieuwe Bootrom Jailbreak | Redsnow |
Ipad Wi-Fi + 3G 16 GB 4.1 | Jailbreak: JA LimeRa1n|
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-01-11, 09:11
wingedge wingedge is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Werkt dit op een Iphone 3GS Nieuwe Bootrom Software versie, 4.1 modemversie: 05.12.01 Jailbreak met Limerain Unlock met Ultrasn0w, MC141DN

Graag jullie reacties...
hmm ik denk dat je misschien moet afvragen: komt mijn mobiel met een nederlandse t-mobile simlock, zoja dan moet het werken maar dan moet je de unlock er eerst vanaf halen van ultrasnow, maar pin me er niet op vast want het kan ook zomaar zijn dat het niet werkt
  #103  
Oud 17-01-11, 09:16
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wingedge Bekijk bericht
hmm ik denk dat je misschien moet afvragen: komt mijn mobiel met een nederlandse t-mobile simlock, zoja dan moet het werken maar dan moet je de unlock er eerst vanaf halen van ultrasnow, maar pin me er niet op vast want het kan ook zomaar zijn dat het niet werkt
Hij komt inderdaad van T-Mobile af en is van 24 juni vorig jaar.
Dus dan zou de methode van aan itunes hangen en de andere sim erin wachtebn en klaar.
Zonder dat herstellen, Dat zou het meest handige zijn?
  #104  
Oud 17-01-11, 09:19
wingedge wingedge is offline
• iOS 6.0
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Hij komt inderdaad van T-Mobile af en is van 24 juni vorig jaar.
Dus dan zou de methode van aan itunes hangen en de andere sim erin wachtebn en klaar.
Zonder dat herstellen, Dat zou het meest handige zijn?
Ik hebt het gedaan zonder te herstellen en het werkte bij mij, of het bij jouw werkt weet ik niet, het beste manier is het proberen, het werkt of werkt niet en kan verder niks verkeerd gaan denk ik en je kan nog altijd de ultrasnow en nogmaals overheen gooien als het niet werkt
  #105  
Oud 17-01-11, 09:21
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wingedge Bekijk bericht
Ik hebt het gedaan zonder te herstellen en het werkte bij mij, of het bij jouw werkt weet ik niet, het beste manier is het proberen, het werkt of werkt niet en kan verder niks verkeerd gaan denk ik en je kan nog altijd de ultrasnow en nogmaals overheen gooien als het niet werkt
Klopt inderdaad dat zal ik vanavond proberen maar ik stel deze vraag ook voor de andere gebruikers met een jailbreak.

Of kan dit ook met een andere Itunes en niet de standaard Itunes thuis.
Want ik heb ook itunes op me laptop maar gebruik die alleen voor internet tethering.
  #106  
Oud 17-01-11, 09:25
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Bij mij lukte het voor geen een manier om simlock vrij te maken via Itunes.
Net met T mobile gebelt en na persoonlijke gegevens door te geven werdt mijn toestel binnen 15 min unlocked!!

Probeer gewoon via T Mobile helpdesk als het je niet lukt.

Bedankt iedereen voor de hulp
  #107  
Oud 17-01-11, 09:27
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanzo Bekijk bericht
Bij mij lukte het voor geen een manier om simlock vrij te maken via Itunes.
Net met T mobile gebelt en na persoonlijke gegevens door te geven werdt mijn toestel binnen 15 min unlocked!!

Probeer gewoon via T Mobile helpdesk als het je niet lukt.

Bedankt iedereen voor de hulp
Misschien dat dat voor de users met een jailbreak ook uitkomst bied zolang je maar niet hoeft te herstellen.
  #108  
Oud 17-01-11, 09:29
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djkavaa Bekijk bericht
Misschien dat dat voor de users met een jailbreak ook uitkomst bied zolang je maar niet hoeft te herstellen.
Mijn toestel was 4.2.1 met laatste BB, daarna zelf downgraded fw naar 4.1 en jb met linera1n. JB of geen JB maakt niks uit om via Itunes te unlocken bij Tmobile aanvraag
  #109  
Oud 17-01-11, 09:31
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanzo Bekijk bericht
Mijn toestel was 4.2.1 met laatste BB, daarna zelf downgraded fw naar 4.1 en jb met linera1n. JB of geen JB maakt niks uit om via Itunes te unlocken bij Tmobile aanvraag
Oke dat zal heel mooi zijn, misschien dat dan t-mobile bellen beter is?
Of moet je dan gewoon de zelfde procedure door gaan.
  #110  
Oud 17-01-11, 09:37
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik belde T mobile op en gaf aan dat het me niet lukte om mijn toestel te unlocken zoals aangegeven wordt op de T mobile site.

naar persoonlijke gegevens check en IMEI vermelding heb ik itunes naar +/- 15 min opgestart en kreeg de activatie scherm op me telfoon ( de telefoon was al geactiveerd met Tmobile en JB met Limerain). Stekker eruit en weer erin, Phone wordt activeerd en itunes geeft aan succes melding.
  #111  
Oud 17-01-11, 09:38
Fasty's schermafbeelding
Fasty Fasty is offline
• iOS 13.2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Melick
Berichten: 404
Standaard

Ik heb hem twee keer hersteld ,omdat ik nergens heb kunnen zin of ie geunlockt was.

ik had 4.2.1 op mijn iphone 4 gejailbreakt (thethered) heb de eerste keer in DFU moeten herstellen. Deed het anders niet. Daarna itunes zijn gang laten
gaan in recovery dus. En daarna gaf intunes idd aan je ihone is geunlockt.
  #112  
Oud 17-01-11, 09:40
djkavaa djkavaa is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Reuver
Berichten: 183
Stuur een bericht via MSN naar djkavaa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanzo Bekijk bericht
Ik belde T mobile op en gaf aan dat het me niet lukte om mijn toestel te unlocken zoals aangegeven wordt op de T mobile site.

naar persoonlijke gegevens check en IMEI vermelding heb ik itunes naar +/- 15 min opgestart en kreeg de activatie scherm op me telfoon ( de telefoon was al geactiveerd met Tmobile en JB met Limerain). Stekker eruit en weer erin, Phone wordt activeerd en itunes geeft aan succes melding.
Oke dan ga ik dat even proberen en dan hopen dat het lukt want heb geen tijd om hem te herstellen enz.:$
  #113  
Oud 17-01-11, 10:49
ant1990 ant1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 15
Standaard

Probeer dit niet als je BB 06.15.00 hebt. Heb er zojuist mn iphone 3gs mee verkloot... Geprobeert te herstellen via itunes. Blijft nu in de recovery mode hangen, en moet perse via itunes herstellen, wat ie dus niet meer doet.....
  #114  
Oud 17-01-11, 10:49
pinokkia pinokkia is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 303
Standaard

Vanmorgen om 8.00 uur meer eens naar T-Mobile gebeld. Zeg de T-Mobile snuiter: Mevrouw. U heeft Uw iphone 4 niet bij T-Mobile zelf gekocht. Helaas kan ik de iphone 4 voor U niet gratis unlocken. Pist off dat ik was (wel op een nette manier) Ik vertelde de T-Mobile snuiter dat een kennis van mij. Dat zijn iphone 4 die gekocht is bij the phonehouse wel gisteren gratis kon unlocken. Uiteindelijk heeft hij toch mijn imeinummer ingevoerd. Zodat ik mijn iphone 4 toch “gratis” kan unlocken. Ik wacht nu alleen mijn T-Mobile factuur af, want dan weet ik of het daadwerkelijk bij mij gratis is. Heb er eigenlijk niet echt vertrouwen erin.
  #115  
Oud 17-01-11, 10:54
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ant1990 Bekijk bericht
Probeer dit niet als je BB 06.15.00 hebt. Heb er zojuist mn iphone 3gs mee verkloot... Geprobeert te herstellen via itunes. Blijft nu in de recovery mode hangen, en moet perse via itunes herstellen, wat ie dus niet meer doet.....
Kan je niet in DFU mode herstellen via custom FW inc BB 06.15.00?
En trouwens BB 06.15.00 is toch al simlock vrij?? En de downgrade mogelijkheid is er op dit moment niet...
  #116  
Oud 17-01-11, 10:59
ant1990 ant1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hanzo Bekijk bericht
Kan je niet in DFU mode herstellen via custom FW inc BB 06.15.00?
En trouwens BB 06.15.00 is toch al simlock vrij?? En de downgrade mogelijkheid is er op dit moment niet...
Ik wilde m vanuit T Mobile zelf simlockvrij hebben, dat je dat gezeik met nieuwere IOS'en unlocken niet meer hebt....Waar kan ik vinden hoe ik die custom firmware terug kan zetten?
  #117  
Oud 17-01-11, 11:05
hanzo hanzo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Bij de wiki is de hulp om in DFU mode wel te vinden

DFU mode : DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPad en iPod touch

Custom FW: zijn vast wel op google te vinden.
  #118  
Oud 17-01-11, 11:13
Jochanan Jochanan is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Al meer bekend over gebruikers met baseband 06.15.00 van de ipad? Deze kon toen gebruikt worden om je iphone met nieuwe bootrom te unlocken. Mah ja, nu deze legale unlock er is, wil iedereen hier gebruik van maken.
Kan er al geupdate worden vanaf 06.15.00 om de legale unlock te gebruiken?
  #119  
Oud 17-01-11, 11:22
ant1990 ant1990 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochanan Bekijk bericht
Al meer bekend over gebruikers met baseband 06.15.00 van de ipad? Deze kon toen gebruikt worden om je iphone met nieuwe bootrom te unlocken. Mah ja, nu deze legale unlock er is, wil iedereen hier gebruik van maken.
Kan er al geupdate worden vanaf 06.15.00 om de legale unlock te gebruiken?
Lees mijn post. Zojuist geprobeert te herstellen dmv itunes. Ik moet nu gaan proberem custom firmware terug te zetten. Daarna zit er niks anders op dan te wachten op een downgrade van de baseband, en te hopen dat T mobile deze actie dan nog heeft....
  #120  
Oud 17-01-11, 12:36
jant90 jant90 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 15
Question

Ik zit nog op iOS 4.1 met jailbreak en neem aan dat ik dus eerst naar iOS 4.2.1 zonder jailbreak moet.

Nu vraag ik mij het volgende af: kan ik daarna weer naar iOS 4.1 met jailbreak? Want ik neem aan dat de modemfirmware bij de update naar 4.2 ook aangepast wordt? Hou ik de unlock dan wel?

Ik heb de SHSH's opgeslagen dus ik neem aan dat restoren naar 4.1 met jailbreak geen probleem is. Behoud ik bij een restore mijn apps trouwens? Dat zal wel niet hè?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Officieel simlockvrij jailbreaken SamD Unlock 3 19-02-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.