//

iPhone 4 reparatie via T-mobile of andere mogelijkheden?

iPhone 4 reparatie via T-mobile of andere mogelijkheden? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, De sleep/wake button (lockbutton) van m'n iPhone 4 doet het alleen nog als ik er erg hard op druk. Logischerwijs erg frustrerend. T-mobile gebeld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-11, 00:29
EfBee EfBee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard iPhone 4 reparatie via T-mobile of andere mogelijkheden?

Goedenavond,

De sleep/wake button (lockbutton) van m'n iPhone 4 doet het alleen nog als ik er erg hard op druk. Logischerwijs erg frustrerend.
T-mobile gebeld, die sturen een envelop op, kan ik m'n iPhone opsturen, duurt ongeveer 2 weken en dan heb ik hem gerepareerd terug. Dat vertelde de (overigens vriendelijke) mevrouw (na niet een al te lange wachtttijd) van T-mobile mij.
Echter, als het om valschade gaat geldt de garantie niet. Nou is het probleem met m'n sleep/wake button niet ontstaan door valschade. Daarentegen heb ik m'n iPhone eerder wel eens laten vallen, bijna niets van te zien, enkel het volgende minideukje:



Bij T-mobile wordt de telefoon eerst onderzocht, nu kan ik me goed voorstellen dat ze zeggen, 'Ja hier zit een deukje -> dus valschade -> dus geen garantie', right? Want ik lees zo her en der dat ze zich nogal snel beroepen op val/vochtschade...
In dat geval ben ik m'n telefoon minimaal 2 weken kwijt, dan krijg ik waarschijnlijk een melding van 'valschade = geen garantie, repareren kan, kosten zijn €[vulhiereenhoogbedragin], en dan mag ik nog een tijdje wachten tot m'n ik m'n telefoon weer terug heb.

Wat ik ook kan doen is bijvoorbeeld Uw iPhone weer zo goed als nieuw | iPhoneservice.nl (iemand hier ervaring mee trouwens?).
De kosten daar bedragen €49,-, plus eventueel 9,95 voor 24-uurs service (wat betekent opsturen, reparatie vindt plaats, wordt teruggestuurd, max. 3 werkdagen.)

Dus wat zouden jullie (ervaringsdeskundigen zitten hier wel lijkt me) aanraden?

T-mobile
+ Als het meezit behoud ik mijn garantie en wordt het gratis gerepareerd.
- Telefoon best lang weg, mogelijkerwijs toch (hoge) kosten, en garantie ook weg.

iphoneservice.nl (of een andere vergelijkbare site)
+ Telefoon maar enkele dagen kwijt, kosten waarschijnlijk lager dan via T-mobile
- Garantie sowieso kwijt ivm openschroeven iPhone.

Of optie 3, weet iemand een zaak in Groningen (en omstreken) die mij hier misschien mee verder zouden kunnen helpen? Dan gaat het nog sneller natuurlijk.

Bedankt.

edit: Optie 4, even langs de T-mobile shop, hopen dat ik een vriendelijke medewerker tref die me een idee kan geven of m'n deukje bij het onderzoek als valschade zal worden gezien..?

Laatst gewijzigd door EfBee; 19-01-11 om 00:33.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-11, 00:50
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Ik zou voor optie 4 gaan, dan heb je ook gelijk antwoord namelijk en dan kan je daarna kiezen of je voor optie 1 of 2 gaat (afhankelijk van wat de medewerker zegt natuurlijk).
  #3  
Oud 19-01-11, 20:15
EfBee EfBee is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

Meer tips/meningen zijn welkom.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak thewong Odido (T-Mobile) 4 02-07-10 10:49
Reparatie T-Mobile, iPhone 4? The Unbelievable Odido (T-Mobile) 20 11-06-10 23:52
Iphone volume knop hard ( reparatie naar t mobile) hababam Odido (T-Mobile) 10 08-09-08 19:22
Iphone 3g+T-mobile lock met andere t-mobile sim avdwerf Odido (T-Mobile) 24 25-08-08 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.