//

Contract eerder vernieuwen

Contract eerder vernieuwen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Momenteel zit ik nog 5 maanden vast aan mijn Iphone 3G abbonoment. Zoals bij jullie wel bekend kan je 3 maanden van te voren een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-01-11, 18:44
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard Contract eerder vernieuwen

Momenteel zit ik nog 5 maanden vast aan mijn Iphone 3G abbonoment. Zoals bij jullie wel bekend kan je 3 maanden van te voren een nieuw toestel uitkiezen. Opzich is dat natuurlijk al vrij snel, maar ik irriteer mij nu echt dood aan de snelheid ( of beter gezegt traagheid ) van de 3G. Daarbij werkt de touch-screen van de Iphone niet heel goed meer voor mijn gevoel.
Daarom stap ik nu al liever over op de Iphone 4. Maar in hoevere is dat mogelijk? Ik wil gewoon het contract behouden ( i150 ) dus het gaat me echt alleen om de nieuwe telefoon ( en dus geen beter abbonoment ).
Afijn, alvast bedankt voor de reactie(s) ^_^!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-11, 20:05
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Momenteel zit ik nog 5 maanden vast aan mijn Iphone 3G abbonoment. Zoals bij jullie wel bekend kan je 3 maanden van te voren een nieuw toestel uitkiezen. Opzich is dat natuurlijk al vrij snel, maar ik irriteer mij nu echt dood aan de snelheid ( of beter gezegt traagheid ) van de 3G. Daarbij werkt de touch-screen van de Iphone niet heel goed meer voor mijn gevoel.
Daarom stap ik nu al liever over op de Iphone 4. Maar in hoevere is dat mogelijk? Ik wil gewoon het contract behouden ( i150 ) dus het gaat me echt alleen om de nieuwe telefoon ( en dus geen beter abbonoment ).
Afijn, alvast bedankt voor de reactie(s) ^_^!
Ik ga er van uit dat je huidige abonnement bij T-Mobile loopt. Als je nu wil instappen is dat alleen mogelijk met een zogenaamde 'Early renewal'. Dat betekent dat je huidige abonnementsperiode wordt verlengt met de nieuwe abonnementsperiode (1 of 2 jaar). Voorzover ik weet gaat je dat € 70,00 kosten - bovenop de kosten voor je nieuwe toestel. Als het je dat waard is, is deze optie te overwegen. Zo niet, dan zou ik nog even twee maandjes geduld hebben...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 21-01-11, 23:13
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Of je koopt de iphone 4 los.....denk niet dat je dat wil uit je verhaal opmakend maar is wel een optie eventueel.
  #4  
Oud 22-01-11, 02:14
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Een idee is uit te zingen tot wellicht juli wanneer de i5 geïntroduceerd zal worden. Gelijk een nieuw toestel en verlost van alle traagheid. Je zou de i4 ook los (tweedehands) kunnen kopen. Persoonlijk zou ik nu geen i4 meer halen want hij is al 'oud' geworden voor mij.
  #5  
Oud 23-01-11, 19:28
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Een idee is uit te zingen tot wellicht juli wanneer de i5 geïntroduceerd zal worden. Gelijk een nieuw toestel en verlost van alle traagheid. Je zou de i4 ook los (tweedehands) kunnen kopen. Persoonlijk zou ik nu geen i4 meer halen want hij is al 'oud' geworden voor mij.
Ik zou inderdaad ook op de nieuwe kunnen wachten, en dat is misschien ook wel de beste optie, maar het probleem is dat ik 24 Juni naar het Gardameer ga met de auto. Ik rij dan op de navigatie van Navigon en op een 3G is dat niet bepaald aan te raden, vooral op ritten van +/- 13 uur .
Los kopen kan ook, maar ik ken mijzelf en ben bang dat dat dan een gewoonte gaat worden, elk jaar een nieuwe IPhone of andere telefoon .
En tja, 70 euro betalen voor 2 maanden eerder een degelijke telefoon hebben klinkt mij niet slecht in de oren . En het maakt mij niet zoveel uit als ik niet de nieuwste iPhone heb. Zolang internetten enzo er nog degelijk op kan ben ik tevreden. En op de 3G kon dat tot versie 4.1 daarna werd het echt onmogelijk >_<.
In ieder geval bedankt voor de reacties, morgen maar naar T-mobile dus !
  #6  
Oud 23-01-11, 20:07
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Wellicht een 3GS een optie om uit te zingen? Ieder zijn keus. Begrijp je: heb gezien hoe bv 4.1 op de 3G draaide. Gewoon te beroerd voor woorden. Gelukkig was hij niet te lang in me handen anders had ik hem kapot geslagen.
Als het je niet uitmaakt, kijk dan goed rond. Aanbiedingen vliegen je om de oren..
  #7  
Oud 23-01-11, 21:13
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Wellicht een 3GS een optie om uit te zingen? Ieder zijn keus. Begrijp je: heb gezien hoe bv 4.1 op de 3G draaide. Gewoon te beroerd voor woorden. Gelukkig was hij niet te lang in me handen anders had ik hem kapot geslagen.
Als het je niet uitmaakt, kijk dan goed rond. Aanbiedingen vliegen je om de oren..
Je bedoelt een 3GS kopen en mijn Abbo pas gaan verlengen wanneer de iPhone 5 op de markt ligt? Hoeveel is een 3GS dan waard op de 2de hands markt?
  #8  
Oud 23-01-11, 22:12
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Krijg je niet te maken met hele hoge kosten voor datagebruik als je je Navigon blijft gebruiken richting het Gardameer?
  #9  
Oud 24-01-11, 00:34
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Je bedoelt een 3GS kopen en mijn Abbo pas gaan verlengen wanneer de iPhone 5 op de markt ligt? Hoeveel is een 3GS dan waard op de 2de hands markt?
De 3GS doen hier rond de €300. Goed zoeken en dan kan je hem ook voor minder vinden. Let op scheurtjes vooral.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
Krijg je niet te maken met hele hoge kosten voor datagebruik als je je Navigon blijft gebruiken richting het Gardameer?
Ik meen dat Navigon geen data verbruikt. Althans voor route plannen niet. Toen ik naar Belgie ging, laatst had ik voordat ik uit Rotterdam vertrok alle data uitgeschakeld. Navigon deed het prima.
  #10  
Oud 25-01-11, 13:22
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een Iphone 4 16Gig op marktplaats gevonden voor 650 euro. Hij is Neverlocked en er zit een factuur bij. Ik kan hem tevens ophalen in Haarlem ( woon zelf ook in Haarlem ) dus dat klinkt wel interessant. Maar is 650 euro een nette prijs ( dacht het wel ) en heb ik echt 2 jaar garantie van Apple?
Laatste vraag, mijn contract loopt in Juni af. Hoeveel ga je dan betalen voor het abbonoment dat ik nu heb ( i150 ) en blijft internet dan ook onbeperkt?
Alvast bedankt weer

PS: Dit is de advertentie: Marktplaats.nl > Iphone 4 16GB | Nieuw | Geseald | Neverlocked | + Factuur - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
  #11  
Oud 25-01-11, 13:41
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Ik heb een Iphone 4 16Gig op marktplaats gevonden voor 650 euro. Hij is Neverlocked en er zit een factuur bij. Ik kan hem tevens ophalen in Haarlem ( woon zelf ook in Haarlem ) dus dat klinkt wel interessant. Maar is 650 euro een nette prijs ( dacht het wel ) en heb ik echt 2 jaar garantie van Apple?
Laatste vraag, mijn contract loopt in Juni af. Hoeveel ga je dan betalen voor het abbonoment dat ik nu heb ( i150 ) en blijft internet dan ook onbeperkt?
Alvast bedankt weer

PS: Dit is de advertentie: Marktplaats.nl > Iphone 4 16GB | Nieuw | Geseald | Neverlocked | + Factuur - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Apple iPhone
Je zal vast wel weten waarop te letten als je het toestel denkt te gaan halen. Serienr aankoopnota = serienummer op doos = serienummer in toestel na openmaken en aangesloten te hebben. Verder, mijn mening, is die 649 buiten betalen niet interessant. Kan je hem beter in de winkel kopen (MM). Geen enkele risico's dan, nu heb je kans op oplichting, beroving en weet ik wat. Dit terzijde.

Je bent dus van plan te vernieuwen, zonder toestel? Blijf je dit i-150 abo behouden dan betaal je gewoon €29,95 p/m met onbeperkt internet. Zie T-mobile pagina. Mijn mening is dit gewoon veels te duur. Shop je verder dan kom je wel goedkopere abootjes tegen.
  #12  
Oud 25-01-11, 13:48
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Je zal vast wel weten waarop te letten als je het toestel denkt te gaan halen. Serienr aankoopnota = serienummer op doos = serienummer in toestel na openmaken en aangesloten te hebben. Verder, mijn mening, is die 649 buiten betalen niet interessant. Kan je hem beter in de winkel kopen (MM). Geen enkele risico's dan, nu heb je kans op oplichting, beroving en weet ik wat. Dit terzijde.

Je bent dus van plan te vernieuwen, zonder toestel? Blijf je dit i-150 abo behouden dan betaal je gewoon €29,95 p/m met onbeperkt internet. Zie T-mobile pagina. Mijn mening is dit gewoon veels te duur. Shop je verder dan kom je wel goedkopere abootjes tegen.
Verkoopt MediaMarkt tegenwoordig ook al Iphone´s 4? Ik dacht alleen de 3GS ? Ik zie het nu inderdaad wel op internet staan, en kost het ''maar'' 630 euro?! Dan ga ik er vandaag nog naartoe!
En bedoel je dat wanneer mijn contract afloopt ik gewoon mijn abbo moet opzeggen en moet zoeken naar een goedkopere ( sim only ) abonnement?
  #13  
Oud 25-01-11, 16:29
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Verkoopt MediaMarkt tegenwoordig ook al Iphone´s 4? Ik dacht alleen de 3GS ? Ik zie het nu inderdaad wel op internet staan, en kost het ''maar'' 630 euro?! Dan ga ik er vandaag nog naartoe!
En bedoel je dat wanneer mijn contract afloopt ik gewoon mijn abbo moet opzeggen en moet zoeken naar een goedkopere ( sim only ) abonnement?
By TM mag je (meen ik) toch 3 maanden voor einde contract overstappen naar een andere provider. Dus als je kan volgens mij vanaf maart al rond gaan kijken. Ik ga er zeker van uit dat er 'betere' aanbiedingen zijn. Je kan gewoon nummerbehoud aanvragen als dat belangrijk is. Wellicht is er nu een interessante aanbieding bij Wireless circle. Ik heb daar afgesloten, maar ben echt niet tevreden. Veel negatieve info over ze op internet van vroeger.
  #14  
Oud 26-01-11, 19:34
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
By TM mag je (meen ik) toch 3 maanden voor einde contract overstappen naar een andere provider. Dus als je kan volgens mij vanaf maart al rond gaan kijken. Ik ga er zeker van uit dat er 'betere' aanbiedingen zijn. Je kan gewoon nummerbehoud aanvragen als dat belangrijk is. Wellicht is er nu een interessante aanbieding bij Wireless circle. Ik heb daar afgesloten, maar ben echt niet tevreden. Veel negatieve info over ze op internet van vroeger.
Eigenlijk ben ik min of meer verplicht om bij T-mobile te blijven, gezien ik daar in T-mobile familie zit met mijn vriendin. En daar bel ik toch aardig wat mee.
En over MediaMarkt. Ik ben gister bij een mediamarkt in de buurt van mij geweest en die hadden de Iphone 4 niet meer los ( zonder abbo ). Dus ik vandaag bellen vanaf half 10, en heb niet meer dan een stuk of 6 vestigingen aan de lijn gehad!!! En dat van de 20 die ik gebeld heb ofzo! Overal in de wacht, en ik stond achter de kassa ( werk in een winkel ) dus als er een klant binnen komt hang ik op ( als ik niemand aan de lijn heb natuurlijk ). Maar echt, soms hing ik 10 minuten aan de lijn maar ik krijg maar niemand . Wat een verschrikkelijke winkel toch! Ik rij in het weekend wel even naar Belgie, want de mediamarkt heeft de Iphone 4 alleen al verdiend aan al die minuten dat ik aan de telefoon hing...
Afijn, ik laat wel horen als ik er een heb
  #15  
Oud 27-01-11, 20:45
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Ik heb een Iphone kunnen vinden ( 16Gig ) voor 600 euro. Ik kan hem morgen ophalen bij hem en kan hem daar ook meteen testen. Alleen, komt weer een vraag, de iphone komt uit engeland en er zit een bon bij. Kan ik ook nog garantie regelen ergens voor valschade enzo? Want het risco is me iets te groot om zonder verzekering rond te lopen .
Alvast bedankt weer ^_^!
  #16  
Oud 27-01-11, 21:44
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Ik heb een Iphone kunnen vinden ( 16Gig ) voor 600 euro. Ik kan hem morgen ophalen bij hem en kan hem daar ook meteen testen. Alleen, komt weer een vraag, de iphone komt uit engeland en er zit een bon bij. Kan ik ook nog garantie regelen ergens voor valschade enzo? Want het risco is me iets te groot om zonder verzekering rond te lopen .
Alvast bedankt weer ^_^!
Ten eerste: ik hoor Engeland. Vraag me meteen af of deze simlockvrij zijn.Want Engeland heeft ook toestellen met sim-lock (O2) of sjo.

Ten tweede: een verzekering moet je zelf overwegen. Ik ben altijd zuinig geweest met mijn iphone, dus heb ik geen verzekering nodig. Daarnaast kan je met voor een 2ehands toestel geen verzekering afsluiten. Want het toestel moest nieuw zijn dacht. Dus dit hangt weer af van de bon die je krijgt. Weet niet zeker.
  #17  
Oud 28-01-11, 00:29
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Ten eerste: ik hoor Engeland. Vraag me meteen af of deze simlockvrij zijn.Want Engeland heeft ook toestellen met sim-lock (O2) of sjo.

Ten tweede: een verzekering moet je zelf overwegen. Ik ben altijd zuinig geweest met mijn iphone, dus heb ik geen verzekering nodig. Daarnaast kan je met voor een 2ehands toestel geen verzekering afsluiten. Want het toestel moest nieuw zijn dacht. Dus dit hangt weer af van de bon die je krijgt. Weet niet zeker.
De Iphone is in Engeland in ieder geval wel sim-lock vrij ( zie http://www.iphoneclub.nl/76610/deze_link/ ).
En als die dat niet is kan ik altijd terug naar de winkel ( hij heeft ook een winkeltje in de Amsterdamstraat in Haarlem ).
En ik weet niet, ik heb ook iets van ik ben zuinig op mijn mobiel, dus garantie heb ik in de zin niet nodig. Maar in de zomer, toen ik ging BBQ in de achtertuin, moest ik snel naar binnen rennen, en ja hoor, tijdens het rennen viel mijn mobiel ineens uit me zak. Daarvoor nooit wat mee gehad of gevallen, maar toen was het echt over . Maarja, ik zal wel even op google zoeken of ik een verzekeraar kan vinden voor niet een absurd hoog bedrag per maand.

BTW, Sorry dat ik zo van het Tmobile sub-forum af dwaal
  #18  
Oud 28-01-11, 00:34
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Verzekeringen:
telefoon verzekering / telefoon verzekeren
Safe en Sure - Home
  #19  
Oud 28-01-11, 01:31
Digi-Djeff Digi-Djeff is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

En bedankt weer ^_^! Ik ga er een nachtje over slapen en kijken of ik zo een verzekering neem. Zag op Marktplaats dat een Iphone 4 repareren voor 150 euro op een zeer professionele manier kan gebeuren. Wel wat prijzig, maar dat scheelt natuurlijk wel maandelijkse kosten.
Afijn, nogmaals bedankt voor het beantwoorden van me vragen ^_^!
  #20  
Oud 28-01-11, 01:39
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Digi-Djeff Bekijk bericht
Eigenlijk ben ik min of meer verplicht om bij T-mobile te blijven, gezien ik daar in T-mobile familie zit met mijn vriendin. En daar bel ik toch aardig wat mee.
En over MediaMarkt. Ik ben gister bij een mediamarkt in de buurt van mij geweest en die hadden de Iphone 4 niet meer los ( zonder abbo ). Dus ik vandaag bellen vanaf half 10, en heb niet meer dan een stuk of 6 vestigingen aan de lijn gehad!!! En dat van de 20 die ik gebeld heb ofzo! Overal in de wacht, en ik stond achter de kassa ( werk in een winkel ) dus als er een klant binnen komt hang ik op ( als ik niemand aan de lijn heb natuurlijk ). Maar echt, soms hing ik 10 minuten aan de lijn maar ik krijg maar niemand . Wat een verschrikkelijke winkel toch! Ik rij in het weekend wel even naar Belgie, want de mediamarkt heeft de Iphone 4 alleen al verdiend aan al die minuten dat ik aan de telefoon hing...
Afijn, ik laat wel horen als ik er een heb
Als je een simlock vrije telefoon koopt, kan je ook een goedkopere sim only aanschaffen. Dit heb ik ook gedaan na de ontbinding bij TM.
Uiteindelijk ben ik veel goedkoper uit, en is mijn netwerkdekking en internetsnelheid met sprongen omhoog gegegaan.

Bij bijv www.wirelesscircle.nl heb je 1000 gratis belminuten als je onderling belt met iemand die ook bij wirelesscircle zit, dus met beide overstappen.

En als je goed zoekt op het internet, kom je goedkoper uit dan die € 600 die je noemt. Ik had voor € 500,00 een simlockvrije iphone 4 met kassabon. In jouw geval wist ik het wel, overstappen dus.

Je hebt nu een i150 voor € 30,00, ik heb nu voor € 12,00 bijna het zelfde.

Succes
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk thekoot Odido (T-Mobile) 272 23-02-11 19:20
Windows: Muziek in iTunes vernieuwen Lian1966 iTunes 11 23-11-10 10:04
Iconen vernieuwen martijn2308 Jailbreak apps en thema's 4 27-10-10 14:27
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.