iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Garantie op tweedehands iPhone van T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/82981-garantie-op-tweedehands-iphone-t-mobile.html)

iRobin 21-01-11 21:48

Garantie op tweedehands iPhone van T-Mobile
 
Ennnnnn weer een nieuwe vraag, ik denk ik gebruik hetzelfde topic gewoon, anders staat het hier helemaal vol. :D

Hoe zit het als ik een iPhone 4 heb gekocht waarbij ik geen factuur heb maar er nog wel een garantie loopt volgens de Apple site?



---------------------

Alvast bedankt!

GwnEtienne 21-01-11 22:17

Ik denk dat het in jouw geval rechtstreeks via apple zou worden aangezien jij het toestel niet zelf icm een T-mobile abonnement hebt aangeschaft.
En wat betreft de val schade. dat valt meestal niet onder de garantievoorwaarden dus ik adviseer je om er extra voorzichtig mee te zijn :P

iRobin 21-01-11 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GwnEtienne (Bericht 631294)
Ik denk dat het in jouw geval rechtstreeks via apple zou worden aangezien jij het toestel niet zelf icm een T-mobile abonnement hebt aangeschaft.
En wat betreft de val schade. dat valt meestal niet onder de garantievoorwaarden dus ik adviseer je om er extra voorzichtig mee te zijn :P

Bedankt voor je reactie,

en wat dan als ik de iPhone dan door diegene laat brengen van wie de iPhone origineel was?
Heb ik dan wel garantie op valschade als de garantie via T-Mobile zou gaan?:D

Fleetwood 22-01-11 00:17

garantie is toch alleen op productiefouten en dergelijke?

valschade lijkt mij niet, nee

wouter1981 22-01-11 10:19

Nee. Je hebt inderdaad geen garantie op valschade.

iRobin 27-01-11 22:44

Nieuwe vraag, sorry:D

Jitse 27-01-11 22:59

Ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar... Ik heb het bonnetje nog wel, maar ben toch benieuwd of ik aan alleen de datum op de Apple-site voldoende heb.

iRobin 17-02-11 03:17

Iemand een idee hierover?

Hoe zit het als ik een iPhone 4 heb gekocht waarbij ik geen factuur heb maar er nog wel een garantie loopt volgens de Apple site?

wotter 17-02-11 11:07

Ik heb een buitenlandse Iphone naar van Leliveld gebracht. Ik had wel een bonnetje bij me, maar ze hebben daar nooit om gevraagd. Ze keken online of het toestel nog binnen het jaar garantie zat en op basis daarvan in behandeling genomen. Werd ook niet gevraagd waar Iphone gekocht was, dus volgens mij doen ze gewoon alle toestellen.

Hoe ze er mee omgaan als je het toestel inlevert bij T-mobile of de Apple Store zou ik niet weten. Maar Leliveld is misschien de makkelijkste optie.

wouter1981 17-02-11 12:02

indien je een buitenlandse iPhone hebt dan kun je niet bij T-Mobile terecht. En Apple Stores hebben we (nog) niet in Nederland. Dus je bent aangewezen op Authorized Apple Service Center.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.