//

Kleur Iphone 4

Kleur Iphone 4 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus een Iphone 4 bij t-mobile besteld, kijk ik net even in de bestelstatus en valt me eigenlijk op dat er geen kleur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-01-11, 00:47
Bolskur Bolskur is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Arrow Kleur Iphone 4

Ik heb dus een Iphone 4 bij t-mobile besteld, kijk ik net even in de bestelstatus en valt me eigenlijk op dat er geen kleur bij staat.. weet iemand of dit standaard Zwart is of moet ik weer met t-mobile gaan bellen om problemen uit te sluiten, wil natuurlijk geen witte als ik dadelijk eindelijk die doos open

dit is wat er staat:

''Apple iPhone4 16GB + gratis Microsim''


Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-11, 06:55
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolskur Bekijk bericht
Ik heb dus een Iphone 4 bij t-mobile besteld, kijk ik net even in de bestelstatus en valt me eigenlijk op dat er geen kleur bij staat.. weet iemand of dit standaard Zwart is of moet ik weer met t-mobile gaan bellen om problemen uit te sluiten, wil natuurlijk geen witte als ik dadelijk eindelijk die doos open

dit is wat er staat:

''Apple iPhone4 16GB + gratis Microsim''


Het is vrij simpel... De iPhone komt maar in één tint: zwart. Apple hanteert momenteel het T-Ford-principe: 'Je kunt alle kleuren bestellen, zolang het maar zwart is...'
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 26-01-11, 12:15
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

En als je een witte zou krijgen (wat dus absoluut onmogelijk) dan denk ik dat je die onmiddelijk terug kwijt kunt hier of ergens anders want er zijn héél veel mensen die een witte willen ^^..
  #4  
Oud 26-01-11, 13:18
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShortyEx Bekijk bericht
En als je een witte zou krijgen (wat dus absoluut onmogelijk) dan denk ik dat je die onmiddelijk terug kwijt kunt hier of ergens anders want er zijn héél veel mensen die een witte willen ^^..
In Californie hebben ze de witte iPhone al sinds de release van de iPhone 4.
  #5  
Oud 26-01-11, 13:33
ShortyEx ShortyEx is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 256
Standaard

Mijn excuses, dan ben ik verkeerd. Ik dacht dat ik had gelezen dat die witte iPhone problemen had omdat hij onder andere teveel licht door de behuizing liet en dat dat negatief was voor de camera's enzo..

Enfin blijkbaar bestaat hij wel, maar wees toch maar gerust. Ik denk dat je hem bij ons absoluut niet gekocht kan hebben.
  #6  
Oud 26-01-11, 23:18
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Standaard

Hij lult het klopt wat je zegt maar de HQ van apple ligy in california en daar hebbe ze dus vast wel een witte 4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het standaard lichtblauwe kleur van de iphone wijzigen The Raptor Jailbreak apps en thema's 2 25-10-10 18:04
Kleur van de iPhone behuizing veranderen? iPhone3GSuser Koopinformatie Nederland 1 19-10-10 17:33
Originele skins Iphone maar in ander kleur Andreas.Borry iPhone accessoires en onderdelen 0 20-08-10 17:03
iPhone in andere kleur bij Colorware Tjakka Koopinformatie Nederland 16 28-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.