//

Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail

Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb echt een superraar probleem. Ik had voor zo ver ik weet de hele dag ontvangst (dus 'T-Mobile' en wat streepjes in beeld) maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-11, 21:28
DouweK DouweK is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 98
Standaard Probleem ontvangst T-Mobile + ontvangen mail Gmail

Ik heb echt een superraar probleem. Ik had voor zo ver ik weet de hele dag ontvangst (dus 'T-Mobile' en wat streepjes in beeld) maar bleek uiteindelijk de hele dag onbereikbaar te zijn geweest, op 10 verschillende momenten hebben mensen gebeld en geSMSt. Ik ben heel Groningen door geweest vanmiddag, dus genoeg 'kans' op bereik.

Het gekke is, dat ook mijn mail niet binnen kwam, van gmail. Zowel met push op mijn iPhone, als gewoon op de computer. Ik kreeg pas vanavond een mailtje die vanmorgen verstuurd was, en later vanavond nog een die uren te laat kwam. Inmiddels weet ik dat er nog 2 mails aan mij gestuurd zijn, en die heb ik nog altijd niet mogen ontvangen.

Ik heb geen van beide problemen ooit eerder gehad. Is dit enorm toeval? Ik zou niet weten wat het met elkaar te maken heeft, jullie wel?
__________________
Plus+: Douwe
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail sturen wel, mail ontvangen niet jaimiefanatic iPhone algemeen 1 26-09-10 14:42
Mails die ik op Entourage ontvang doorlinken zodat ik ze op mijn gmail kan ontvangen kriss-one iPhone algemeen 1 24-07-09 18:23
Gmail mobile opent mail niet danielv iPhone Apps 3 10-02-09 18:55
Gmail probleem mail binnen halen PriZe iPhone algemeen 4 23-01-08 10:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:30.