iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/)
-   -   Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/83822-garantievervallen-dankzij-klantenservice-t-mobile.html)

dekanjer 02-02-11 15:40

Garantievervallen dankzij klantenservice T-Mobile
 
Iphone 3 gs was niet meer op te laden. klantenservice adviseerde eerst te kijken of de batterij niet defect was, want dit viel net onder garantie.
Heb een Apple gecertificeerde dealer naar de batterij laten kijken en die bleek niet defect. Dus daarop weer met klantenservice gebeld en daar werd een garantie procedure gestart bij Solid Vision. Al snel was het antwoord dat het niet voor garantie in aanmerking kwam omdat de Iphone niet had mogen worden open gemaakt. T-mobile bedankt. Ga de kantonrechter maar vragen of het vervangen van de batterij voldoende mag zijn om recht op garantie dan direct uit te sluiten.

ShortyEx 02-02-11 15:48

Als een ARC uw iPhone open doet dan vervalt de garantie toch niet?! Wat is dat nu?! Als je dat nu zelf doet tot daar toe. Volgens mij wordt jij in het zak gezet.. Zeker niet zomaar hierbij laten hoor!

MoRaNi 02-02-11 15:51

Snap dit ook even niet.Je hebt een Apple gecertificeerde dealer laten kijken naar je batterij.Let wel een "Apple gecertificeerde dealer" die dat dus mag en kan uitvoeren, toch?
Voordat je dit liet doen had je dit gehoord van de klanteservice van T-mobile dat je je batterij moest laten nakijken of deze niet defect is, als ik het goed las.
Dan is het de grote fout van T-Mobile al vraag je het mij.Zij horen te weten dat je dan geen garantie meer hebt als je het laat open halen en daarbij hoe zit dat dan met zo'n "Apple gecertificeerde dealer" deze had dit eigenlijk dan ook moeten weten naar mijn mening.
Ik zou dit zeker even uit laten zoeken.Als het mij zou overkomen had ik het er niet bij laten zitten en sta JIJ in je volle recht.

Hoor graag hoe dit afloopt.Veel suc6 !!!

Vgr Ton

dekanjer 03-02-11 11:18

Helaas door T-mobile gebeld dat niemand anders de telefoon had mogen open maken. toen ik ageerde dat ik het met die stelling niet eens was werd de haak erop gegooid zo gaat dat bij T-mobile. Dat is pas klanten service!

Onyx 03-02-11 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dekanjer (Bericht 636412)
Helaas door T-mobile gebeld dat niemand anders de telefoon had mogen open maken. toen ik reageerde dat ik het met die stelling niet eens was werd de haak erop gegooid zo gaat dat bij T-mobile. Dat is pas klanten service!

Ik denk dat je je hier te makkelijk laat wegsturen.
Ik zou zeker weer bellen en dan op voorhand aangeven dat je, ivm het "goede" verloop van het vorige gesprek je het deze keer opneemt via een voicerecorder.
Ik vermoed dat ze slchte reclame kunnen missen als kiespijn dus het gesprek loopt vast wat soepeler.
Verder zou ik zeker een klacht indienen tegen de medewerker die de haak erop heeft gegooid, dat kunnen ze gewoon nakijken wie dat is geweest.

Maak ze nog maar eens rustig duidelijk dat als een ARC de telefoon repareerd dat de garantie niet kan vervallen.
Of willen ze beweren dat hun bedrijfje "Solid Vision" meer garantie bied dan een ARC??

En dat voor een batterij.
Ik vraag me af hoe een consumentenbond hier tegenaan zou kijken.. :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.