//

Nummerbehoud onder een andere naam

Nummerbehoud onder een andere naam discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist mijn contract met mijn huidige mobiel bij vodafone opgezegd met nummerbehoud. Nu wil ik een nieuw abonnement afsluiten bij t-mobile met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-11, 12:38
Annething Annething is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Nummerbehoud onder een andere naam

Hallo,

Ik heb zojuist mijn contract met mijn huidige mobiel bij vodafone opgezegd met nummerbehoud.
Nu wil ik een nieuw abonnement afsluiten bij t-mobile met de iPhone 4, maar dan onder een andere naam. Toen ik mijn vorige mobiel afsloot was ik namelijk nog geen 18, dus dat abbo stond op mijn moeders naam. Nu wil ik echter het abonnement op mijn eigen naam hebben staan.
Weet iemand of het uitmaakt als je een andere naam invult? Of moet je nog extra stappen ondernemen?

Groeten,
Anne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-02-11, 12:44
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je zult het contract van je moeder moeten overnemen denk ik. Kijk hier eens.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 11-02-11, 12:33
Stucks Stucks is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Als je overstapt van provider, kan het altijd. De providers kijken naar combi SIMnummer en 06nummer. Als die vrij zijn, kan je het nummer overnemen.

Je kunt dus kosteloos je abo op jouw naam zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
In iTunes verschijnt andere naam van iPhone! Katinka.71 iTunes 0 31-07-10 01:33
Abonnement op een andere naam zetten? riksking Odido (T-Mobile) 2 25-02-10 10:30
icoontjes voorzien van andere naam & afbeelding? Chicky iPhone algemeen 0 25-08-09 16:56
Abonnement overschrijven op andere naam? dikketienes Odido (T-Mobile) 2 08-06-09 15:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.