//

T-Mobile Web 'n' Walk

T-Mobile Web 'n' Walk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tmobile abo flex, en ben aant twijfelen om er een web'n'walk bij te nemen. heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-07, 17:07
licious licious is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 24
Standaard T-Mobile Web 'n' Walk

Ik heb een tmobile abo flex, en ben aant twijfelen om er een web'n'walk bij te nemen. heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn de gemiddelde downloadsnelheden? (ik verwacht geen hoge nummers)

Ook is het vreemd... ik heb mn edge ingesteld en er staat al een Etje.. ik heb overal internet en het wordt nergens afgeschreven. ik zit wel maar op 6kbps.. (Speedtest.nl -) ik was in de tmobile shop en die zei dat ik met web'n'walk rond 64kbps zit. Voor deze snelheid wil ik best een abo afsluiten.

Misschien staat dit topic al ergens, maar kon het niet vinden.. Zou graag info hebben en dan sluit ik het af.

Alvast bedankt mede iphonegenoten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-07, 16:08
RobertN RobertN is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door licious Bekijk bericht
Ik heb een tmobile abo flex, en ben aant twijfelen om er een web'n'walk bij te nemen. heeft iemand hier ervaring mee? wat zijn de gemiddelde downloadsnelheden? (ik verwacht geen hoge nummers)

Ook is het vreemd... ik heb mn edge ingesteld en er staat al een Etje.. ik heb overal internet en het wordt nergens afgeschreven. ik zit wel maar op 6kbps.. (Speedtest.nl -) ik was in de tmobile shop en die zei dat ik met web'n'walk rond 64kbps zit. Voor deze snelheid wil ik best een abo afsluiten.

Misschien staat dit topic al ergens, maar kon het niet vinden.. Zou graag info hebben en dan sluit ik het af.

Alvast bedankt mede iphonegenoten
Ik heb het ook en het is opzich wel te doen. Email en Weather is goed te doen, browsen mja.. wel ietsje traag maar het lukt wel. Youtube doe ik niet de moeite voor.

Ik denk trouwens dat ze in de winkel 64 KBIT bedoelen, wat dus 8KBYTE is.. dus rond de 6kbyte zit je wel ongeveer in de buurt.
  #3  
Oud 13-10-07, 17:18
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

Net speedtest gedaan haal ook 6,6Kbps met T-mobile.
Lijkt te kloppen dus.

Op iNetwork Test for iPhone kan je oop een speedtest doen, hier kom ik uit op 199 kbps, dus zo'n 25Kbps, stuk sneller dus, ook al lijkt me dit heel hoog met GPRS...

Laatst gewijzigd door Brimme; 13-10-07 om 17:26.
  #4  
Oud 13-10-07, 17:37
LJJ's schermafbeelding
LJJ LJJ is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 125
Standaard

Die iNetwork test klopt voor geen meter.
Beter gewoon speedtest.nl gebruiken ja.
  #5  
Oud 23-10-07, 23:42
NoiA NoiA is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nijmegen
Berichten: 31
Standaard

ik heb via speedtest.nl met mijn t-mobile web n walk een download snelheid van 6.6KByte/sec en een upload snelheid van 2.2 KByte/sec via gprs en 28 Connnections/min De ping test nederland was 721 ms....

Tja gewoon terug naar de IDSN modem wereld van vroeger...


En idd youtube kun je vergeten

mail en die widgets gaan wel

surfen alleen als je echt nix te doen hebt in de trein of zo... ff snel wat opzoeken kun je iig vergeten.

Wat wel schijnt te helpen is als je bij je tmobile instellingen voor internet ff aanvinkt dat afbeeldingen gecomprimeerd moeten worden... mja of je daar echt zo veel mee op schiet weet ik ook niet... het blijft erg traag... beetje een tegenvaller voor mij...
  #6  
Oud 24-10-07, 16:36
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Tja, GPRS is gewoon niet echt snel. Ik haal met Orange ook niet meer dan 7kb/s. Mail werkt idd prima en de PDA sites werken ook goed. Informatie is dus wel snel op te vragen. De volledige sites moeten dan maar met Wi-Fi gebeuren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile Hoe instel ik Web n Walk plus in iphone 3g master e Odido (T-Mobile) 1 31-05-09 19:55
T-Mobile Web 'n' Walk: Pocket Internet Totaal Plus mpijnacker Odido (T-Mobile) 16 26-09-08 13:18
petitie t-mobile web n walk arkel99 Odido (T-Mobile) 4 04-08-08 23:53
Hoe GPRS T-Mobile Web 'n Walk aanzetten? kolsen Archief 2 29-01-08 21:57
T-Mobile's Web'n'Walk / Pocket Internet Totaal (PIT) Niekie Odido (T-Mobile) 13 18-01-08 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.