//

T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand??

T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik de opgebouwde belminuten van vorige maand niet meer mee naar deze maand heb gekregen. Zijn er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-11, 11:44
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand??

Hoi,

Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik de opgebouwde belminuten van vorige maand niet meer mee naar deze maand heb gekregen.

Zijn er anderen die dit probleem ook hebben?
Kan me niet herinneren dat ik ergens gelezen heb dat T-mobile de voorwaarden veranderd heeft.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-11, 11:49
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij is er niets gewijzigd. Je vermeld er alleen niet bij welk abonnement je hebt.

Bij het iPhone abonnement is het beltegoed 2 maand houdbaar. Bij Relax onbeperkt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 26-02-11, 22:26
tinos's schermafbeelding
tinos tinos is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 030
Berichten: 115
Standaard

Gewoon even je iPhone opnieuw aan en uit zetten !
Zo werkt het bij mij tenminste met de belstatus van t-mobile zelf .
__________________
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel
  #4  
Oud 27-02-11, 15:29
poes poes is offline
• iOS 6.0.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 55
Standaard

bij mij nix aan de hand.
heb t-mobile relax online. en neem alles mee.
  #5  
Oud 27-02-11, 20:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Als je een i150 abonnement hebt, en je belt verder niet, dan kan je in totaal 300 minuten opbouwen. Dit worden er geen 450 en dan 600, maar blijven 300

Zelfde voor i300 (max. 600), i500 (max 1000) en i1000 (max. 2000)
  #6  
Oud 03-07-12, 18:17
frenske frenske is offline
• iOS 15.0.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Regio Nijmegen
Berichten: 26
Standaard

Ik ben er onlangs ook achter gekomen dat ik met de overstap van mijn I150 naar I-smart 200 aanzienlijk benadeeld wordt door die club.
Waar ik eerder maximaal 300 minuten of 300 sms berichten kon opbouwen wordt nu eerst het nieuwe tegoed aangesproken, wat ik nooit op maak, en daarna eventueel je oudere tegoed. Dat houdt dus in dat je iedere maand 'bestolen' wordt van je tegoed waar je nog gewoon recht op hebt.

Ik heb nergens kunnen vinden waar deze methode gewijzigd is dat eerst het nieuwe tegoed aangesproken wordt. Ik heb niet het laatste I-smart abonnement met onbeperkt sms maar mijn abonnement net daarvoor verlengd. Althans dat meende ik.

Overigens nog specifiek gevraagd wat er wijzigde bij I-smart, maar over de gewijzigde rekenmethode wordt met geen woord gerept. Inmiddels heb ik hen een zeer heldere brief gestuurd en om opheldering gevraagd. Ik weet nu wel waar die 'smart' voor staat.
  #7  
Oud 18-07-12, 00:53
feikedewolf feikedewolf is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 25
Standaard

Ik heb een I-300 abbo en ik kan ook niks meenemen ben er net achter gekomen. Volgens mij klopt dit niet je zou het 2 maanden mee moeten kunnen nemen.
  #8  
Oud 18-07-12, 07:45
frenske frenske is offline
• iOS 15.0.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Regio Nijmegen
Berichten: 26
Standaard

M.i. is het zo dat je wat over is wel kunt meenemen, maar als jij ook een I smart abonnement hebt, dan wordt eerst het nieuwe tegoed aangesproken en daarna pas het oude. Heb jij, in jouw geval, bv 10 min over van het aangevulde tegoed, dan ben je het tegoed van de maand ervoor kwijt.

Ik heb gisteren, agv het uitblijven van iedere reactie op mijn brief, nog maar eens gebeld. Vandaag komt er een antwoord. Ik reken nergens op maar weet wel dat dit mijn laatste abonnement bij T mobile is.
  #9  
Oud 21-07-12, 19:42
frenske frenske is offline
• iOS 15.0.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Regio Nijmegen
Berichten: 26
Standaard

Het antwoord wat ik ontving hadden zij geen twee weken over hoeven nadenken.
Het enige wat zij doen is verwijzen naar hun website en klantenservice. Echter ben ik fout voorgelicht door deze "klantenservice". Deze hebben mij verteld dat er geen wijzigingen waren met mijn lopende contract, behoudens het aantal minuten en sms berichten. En dat is dus onjuist.
Ik zie nog mogelijkheden maar moet daarvoor de hele site van die club uitspitten. Wordt nog vervolgd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meenemen sms/minuten van vorige maand Swiftly Odido (T-Mobile) 16 08-12-10 16:45
T-mobile belminuten kloppen niet meer??? johanneslol Odido (T-Mobile) 7 01-09-10 17:51
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! ruud2000 Odido (T-Mobile) 4 30-06-10 17:20
Belminuten meenemen naar volgende maand Richard.v.Naam Odido (T-Mobile) 3 04-01-10 00:12
Hoeveel belminuten gebruik je per maand? Stevekenzo Chat en geruchten 12 05-04-09 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.