//

Visual voicemail werkt niet meer

Visual voicemail werkt niet meer discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Tot ik op vakantie ging deed mijn visual voicemail het prima. Op vakantie andere sim gebruikt en een eenmaal thuis doet visual voicemail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-11, 12:25
cybren cybren is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard Visual voicemail werkt niet meer

Hallo allen,

Tot ik op vakantie ging deed mijn visual voicemail het prima. Op vakantie andere sim gebruikt en een eenmaal thuis doet visual voicemail het niet meer. Als ik nu op voicemail druk gaat ie meteen 1233 bellen en dus naar een gewone voicemail box (die het wel doet). Heb al een nieuwe install gedaan (herstel) maar dat helpt niets. Als ik echter een hele oude backup terugzet dan gaat ie weer wel goed, maar ben ik allicht veel sms etc kwijt) Heb al meerdere keren netwerk instellingen hersteld (mede op advies van T-Mobile) maar helpt allemaal niets. Iemand een oplossing?

Dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-03-11, 17:40
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Je moet de com.apple.voicemail.imap.parameters.plist wijzigen, had van de week een losse iPhone 4 gekocht en visueel voicemail deed het ook niet, na het wijzigen van de plist deed visueel voicemail het weer. zie deze link: http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...il-meer-6.html. Suc6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Visual Voicemail werkt niet meer wollie1979 Odido (T-Mobile) 17 11-09-10 11:45
iPhone 3g Visual Voicemail werkt niet Laurensk iPhone algemeen 8 23-08-10 12:01
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 20:36
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer iken Jailbreak 5 30-11-08 23:35
Visual Voicemail werkt niet meer daaf85 Archief 2 18-08-08 23:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.