3g werkt niet
Hallo,
Ik heb gekeken tussen de onderwerpen maar kon mijn probleem er niet tussen vinden. Heb sinds maandag een iphone 4 gekocht (los toestel) en een sim only abbonement van Tmobile. nou is het probleem dat mijn 3G niet wil werken terwijl alle instellingen juist zijn. schakel 3G in: aan mobiele data: aan dataroaming: aan Boven in beeld staat ook het 3G symbool wat dus moet betekenen dat het moet werken. Maar als ik dan safari of email wil openen komt er te staan: pagina openen niet mogelijk safaria kan de pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is. Vandaag ben ik teruggeweest naar de tmobile winkel. Deze jongen heeft van alles geprobeerd maar kon mij niet verder helpen. Wel hebben we mijn sim kaart in zijn Iphone gestopt en toen deed internet het wel. Dus het ligt niet aan simkaart van Tmobile. Omdat ik de telefoon in een andere winkel heb gekocht moest ik daar langs gaan om te kijken wat er is mis mee was. Nou stond daar een jongen waarvan ik bij voorbaat al weet dat die niet zo slim is. Maar toch maar even gevraagd. Die stuurde me naar huis met de mededeling dat mijn vpn instellingen moest instellen en dan zou die het doen. Dit even gecontroleerd bij een vriend van mij en bij mijn zus met allebei een iphone 4 en tmobile als abbonement maar die hebben dat ook niet ingesteld. Maandag kan ik pas weer terug naar die winkel omdat ik dan weet dat er iemand anders aan het werk is die me mogelijk wel verder kan helpen. maar misschien dat er hier iemand op het forum het zelfde probleem heeft gehad of weet iemand hoe het opgelost moet worden? Alvast bedankt, |
Probeer een hard reset eens
sleep button en home button ingedrukt houden tot ie uitvalt |
Citaat:
Niemand anders die weet wat er mis kan zijn? |
Ik heb hetzelfde probleem!
Wel een 3G logo maar hij laadt helemaal niets meer. Als ik 3G uitzet laadt die wel op GPRS echt vage shit. Heb ook al van alles geprobeerd maar niets lijkt te helpen. Nog meer mensen met dit probleem?:confused: Greetz, Patrick |
|
Citaat:
Het is enkel op het werk dat ik er last van heb ben ik gister achtergekomen. Misschien een mast stuk van T-Mobile? Ik weet verder niet hoe dat gaat maar lijkt me dat dit wel het geval is dan? Greetz, |
Probeer eens:
Settings General Reset Network Settings |
Al geprobeert! geen succes
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05. |