//

Relax icm iPhone

Relax icm iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, M'n moeder gaat in april een overstap van KPN naar t-mobile maken met haar zakelijke telefoon, hierbij neemt ze een relax abonnement en kiest ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-11, 20:06
xPhantom xPhantom is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard Relax icm iPhone

Hey,

M'n moeder gaat in april een overstap van KPN naar t-mobile maken met haar zakelijke telefoon, hierbij neemt ze een relax abonnement en kiest ze een iPhone die vervolgens doorgeschoven wordt naar mij. Op het moment heb ik een samsung wave icm met t-mobile relax 250, met een normaal sim kaartje dus. Nou heb ik gelezen dat je bij een relax abonnement icm een iPhone, een micro sim kaartje krijgt wat dus niet gaat werken in haar oude vertrouwde HTC Pharos. Klopt het dat je een willekeurige micro sim adapter kan kopen om die micro sim vervolgens in de HTC te stoppen zodat het werkt? En om de iPhone dan te laten werken met mijn abonnement (die overigens volgend jaar augustus verloopt), een t-mobile winkel binnen lopen en daar een micro sim kopen en laten activeren met mijn abonnement?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-11, 19:21
Stucks Stucks is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik zou even bij een winkel langslopen. Via de website krijg je standaard een microSIM meegestuurd, maar dat is allemaal niet nodig. Bij de winkel waar ik werk krijg je de iPhone 4 met zakelijk vaak wel kosteloos, en knippen we de kaarten eventueel op maat.
  #3  
Oud 15-03-11, 10:00
xPhantom xPhantom is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stucks Bekijk bericht
Ik zou even bij een winkel langslopen. Via de website krijg je standaard een microSIM meegestuurd, maar dat is allemaal niet nodig. Bij de winkel waar ik werk krijg je de iPhone 4 met zakelijk vaak wel kosteloos, en knippen we de kaarten eventueel op maat.
Zou je me, evt via een PB/PM, kunnen vertellen bij welke winkel je werkt? Ik denk namelijk dat ik sowieso een fysieke winkel ga bezoeken vanwege het knippen van het kaartje, of het overzetten van mijn abonnement naar het nieuwe kaartje.

In ieder geval, bedankt voor je reactie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 icm Relax Online abonnement GJ1990 Koopinformatie Nederland 4 19-09-10 15:22
relax vs iphone abbonoment qwertyu Odido (T-Mobile) 4 11-09-10 18:24
T-Mobile Relax of iPhone abo? vinzk Odido (T-Mobile) 10 01-04-10 15:40
Relax of Iphone abonnement? Fullana Odido (T-Mobile) 18 21-05-09 16:02
Iphone met Relax abbo bullet424 Odido (T-Mobile) 8 13-07-08 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.