//

Contract over laten gaan in prepay?

Contract over laten gaan in prepay? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) In augustus is loopt het 2 jarig contract van m'n 3G bij T-Mobile ten einde. Wat ik me allereerst afvraag: Wat gebeurt er eigenlijk als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-03-11, 10:05
Rens100 Rens100 is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard Contract over laten gaan in prepay?

In augustus is loopt het 2 jarig contract van m'n 3G bij T-Mobile ten einde. Wat ik me allereerst afvraag: Wat gebeurt er eigenlijk als je niets onderneemt? Wordt het dan automatisch verlengd? Zal wel in het contract staan maar dat heb ik na een verhuizing onlangs zo snel niet bij de hand.

Wat ik eigenlijk wil is er een prepay toestel van maken voor de kinderen. Thuis is het dan een soort Ipod welke gebruik maakt van Wi-Fi, onderweg kunnen de kinderen nog gebeld worden (of zelf gratis bellen via T-Mobile familypakket). Ikzelf kijk dan wel weer 'ns wat ik ga doen met een nieuwe iPhone t.z.t.

Zou deze (wellicht minder gebruikelijke) constructie eenvoudig via T-Mobile te realiseren zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-11, 13:59
alger alger is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Almere
Berichten: 26
Standaard

Lijkt mij geen probleem, de kinderen houden dit nummer en toestel en tzt neem je zelf een nieuw contract met nieuw nummer en nieuwe iPhone.
__________________
iPhone4 16GB, iPad 3G 32GB, iMac 20", MacBook Pro.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 hi prepay sonnyh iPad algemeen 8 21-04-11 01:07
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
iphone 2g/hi prepay internet!! cesaf iPhone algemeen 0 09-10-09 20:16
smsen in buitenland hi prepay ewievissers Overige providers Nederland 0 09-05-09 12:51
Bij contractverlenging toch eerder je Iphone abbonoment in laten gaan. sweetysven Odido (T-Mobile) 14 31-10-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.