//

Ben / T-Mobile Mobiele Data

Ben / T-Mobile Mobiele Data discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag leden, Mijn broer heeft net als ik een iPhone 3GS. Beiden gebruiken wij thuis onze eigen WiFi, en op school het punt dat beschikbaar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-03-11, 17:59
DennisdeWit DennisdeWit is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 5
Exclamation Ben / T-Mobile Mobiele Data

Dag leden,

Mijn broer heeft net als ik een iPhone 3GS. Beiden gebruiken wij thuis onze eigen Wi-Fi, en op school het punt dat beschikbaar is gesteld door de school.
Daarom hebben wij beiden onze mobiele data UITgeschakeld. De switch is dus grijs.

Beiden hebben we Ben. Ik nam het nummer van Telfort mee naar Ben. Mijn broer kreeg een nieuw nummer bij Ben. Nu doet zich een probleem voor, met dit scenario als volgt:

Mijn broer zou midden in de nacht, doordeweeks ruim 10MB mobiele data gebruikt hebben, terwijl hij lag te slapen! De mobiele data staat echter uit, wij hebben beiden dezelfde instellingen. Mij wordt gelukkig niets aangerekend, maar mijn broer dus wel!

Weet iemand waar dit gebruik aan kan liggen? Het enige dat ik weet te verzinnen is dat wij iemand anders zijn rekening aan het betalen zijn. Als er namelijk geen Wi-Fi gevonden is, krijgen we keurig de melding dat de pagina niet gevonden is, en de mobiele data uitgeschakeld is!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-11, 18:49
RiccardoHS RiccardoHS is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 10
Standaard

Oeps. Nu per ongeluk dubbel topic. Bovenstaand verhaal gaat over dit topic: http://forum.iculture.nl/f18/iphone-...-new-post.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g? mobiele data? LeOke iPhone algemeen 2 29-11-10 01:30
mobiele data? LeOke Archief 1 22-11-10 18:12
T-mobile afsluiten mobiele data ballegooier Odido (T-Mobile) 4 31-10-10 10:00
Mobiele data instellingen os 4.0 mdietger iPhone algemeen 0 17-04-10 18:42
Internet data Ben instellen roosting Overige providers Nederland 0 21-07-09 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.