t-mobile voorwaarden gewijzigd.

t-mobile voorwaarden gewijzigd. discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) goedendag mensen. het blijkt dat t-mobile per 1 april de voorwaarden weer eens heeft gewijzigd.het betreft aanvullende voorwaarden. ik heb niet getekend voor die voorwaarden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 March 2011, 00:05
» iPhone NL 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 January 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard t-mobile voorwaarden gewijzigd.

goedendag mensen.

het blijkt dat t-mobile per 1 april de voorwaarden weer eens heeft gewijzigd.het betreft aanvullende voorwaarden.

ik heb niet getekend voor die voorwaarden en ben het er ook neit mee eens kan ik er dan onderuit?

http://www.t-mobile.nl/global/media/...1april2011.pdf

daar staan de voorwaarden.
ik ben benieuwd hoe de mensen hier over denken.

mvg martijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 March 2011, 00:48
Remco.'s schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Spacegrijs) [FW: 9.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 11 September 2010
Locatie: Weert, Nederland
Berichten: 89
Standaard

Als je voor deze wijziging een contract hebt getekend blijven je huidige voorwaarden gelden. Je hebt dus geen snelheidsvermindering bij gebruik >1GB.
  #3  
Oud 26 March 2011, 13:04
Jogabonito20's schermafbeelding
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 7.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 11 September 2009
Berichten: 28
Standaard

Dus er is geen mogelijkheid om je contract te laten ontbinden?
  #4  
Oud 26 March 2011, 13:53
» iPhone 5 32GB (Wit) [FW: 6.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 February 2008
Locatie: Almere
Berichten: 26
Send a message via twitter to alger
Standaard

Telfort heeft twee jaar geleden ook de algemene voorwaarden gewijzigd en toen hebben massa's mensen hun contract opgezegd. Kreeg gisteren een SMS van T-mobile dat de voorwaarden zouden wijzigen. Zal maandag navraag doen bij T-mobile zelf, wil wel overstappen naar Vodafone.
__________________
iPhone4 16GB, iPad 3G 32GB, iMac 20", MacBook Pro.
  #5  
Oud 26 March 2011, 15:52
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alger Bekijk bericht
Telfort heeft twee jaar geleden ook de algemene voorwaarden gewijzigd en toen hebben massa's mensen hun contract opgezegd. Kreeg gisteren een SMS van T-mobile dat de voorwaarden zouden wijzigen. Zal maandag navraag doen bij T-mobile zelf, wil wel overstappen naar Vodafone.
Bij telfort gelde toen volgens mij voor iedereen die nieuwe voorwaarden, terwijl het hier alleen voor nieuwe klanten geld! Je mag je abonnement naar de nieuwe voorwaarden aanpassen, maar als je dat niet wilt houd je de bestaande voorwaarden.
  #6  
Oud 28 March 2011, 14:18
» iPhone NL 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 January 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smon Bekijk bericht
Bij telfort gelde toen volgens mij voor iedereen die nieuwe voorwaarden, terwijl het hier alleen voor nieuwe klanten geld! Je mag je abonnement naar de nieuwe voorwaarden aanpassen, maar als je dat niet wilt houd je de bestaande voorwaarden.

ook voor oudere abbonementen geld het. er staat aanvullende voorwaarden. dus ook voor de ouderen.

grt
  #7  
Oud 28 March 2011, 14:35
» iPhone NL 16GB [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 15 January 2008
Locatie: oss
Berichten: 171
Standaard

net ralf de jong gesproken van t-mobile.
die heeft overlegd met zijn team manager en het een en ander nagekeken.

conclusie je kunt het niet opzeggen.

de voorwaarden zijn gewijzigd omdat dat zou moeten volgens de wet en daarom kunnen we er niet onderuit.

elke provider zou de voorwaarden gewijzigd hebben volgens t mobiel.

als mensen een andere ervaring hebben hoor ik het graag.
  #8  
Oud 28 March 2011, 14:54
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 10 July 2009
Berichten: 8
Standaard

Zo spannend zijn deze wijzigingen niet. Dit heeft alleen te maken met veranderingen in de regelgeving omtrent sms-diensten.
Het heeft dus niks te maken met de nieuwe abonnementsvormen die per begin april ingaan.
En zoals ik het lees wordt het voor de consument juist alleen maar beter geregeld, zo kun je je nu makkelijk laten blokkeren voor (in mijn ogen uiterst overbodige!!!) sms-diensten.
Niks aan 't handje dus!!
  #9  
Oud 28 March 2011, 15:00
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone X 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 2 July 2009
Berichten: 9.977
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jogabonito20 Bekijk bericht
Dus er is geen mogelijkheid om je contract te laten ontbinden?
"Als een wijziging voor u nadelig is, mag u uw abonnement kosteloos opzeggen."

Bron: Wanneer mag ik mijn telefoonabonnement of internetabonnement opzeggen? | Rijksoverheid.nl

Maar er is hier toch geen sprake van een voor de consument nadelige wijziging?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 28 March 2011, 23:20
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 November 2010
Berichten: 4
Standaard

Nee, er is geen sprake van een nadelige wijziging. Artikel 7.2 van de Telecommunicatiewet is niet van toepassing, dus opzeggen is niet mogelijk door deze wijziging van de Algemene Voorwaarden.
  #11  
Oud 28 March 2011, 23:51
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Linux
 
Geregistreerd: 6 October 2010
Berichten: 4
Thumbs down

Volgens het artikel 7.2. tw klopt het dat deze wijziging niet nadelig is, maar hoe zit 't met met 't feit dat de aanbieder (in dit geval T-mobile) verplicht is de abonnee op "genoegzame wijze te informeren"? Dwz. Minimaal 4 weken voordat de wijziging ingaat, individueel informeert? Ze stuurden mij vandaag pas een sms-je terwijl de wijziging per 1 april ingaat.

Zou je op basis van dit feit kunnen opzeggen?

Bron: OPTA
  #12  
Oud 29 March 2011, 06:06
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.0]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 22 June 2009
Berichten: 19
Standaard

Wil ik ook graag weten. Grijp elke kans om mijn abbo te kunnen laten ontbinden met beide handen aan!!
  #13  
Oud 29 March 2011, 14:22
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Linux
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Berichten: 4
Standaard

Wat houd die wijziging precies in? Ik wordt niet heel veel wijzer van die link over SMS Diensten e.d....? Neem aan dat het alleen een financiele wijziging is. Of gaat het hierbij om de beruchte Belminuten en SMSjes in 1 pakket dienst? Als dat zo is wil ik graag opzeggen... Geen zin dat mijn i150 pakket gehalveerd wordt :/
  #14  
Oud 29 March 2011, 14:31
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Maak je niet druk over die wijziging. Die geldt alleen voor nieuwe klanten en mensen die hun contract vernieuwen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #15  
Oud 29 March 2011, 15:13
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Linux
 
Geregistreerd: 2 April 2009
Berichten: 296
Standaard

Of voor 1 april je abbo verlengen als je dat kunt (max 3 maand voor einde contract).
Dat heb ik net gedaan dus kan nog mooi ruim 2 jaar vooruit met de huidige voorwaarden.
  #16  
Oud 29 March 2011, 15:25
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij Bekijk bericht
Of voor 1 april je abbo verlengen als je dat kunt (max 3 maand voor einde contract).
Dat heb ik net gedaan dus kan nog mooi ruim 2 jaar vooruit met de huidige voorwaarden.
Dat kan natuurlijk ook. Als je niet wilt wachten op de nieuwe generatie iPhone tenminste.
Mocht je nog meer dan 3 maanden voor het eind van je contract zitten dan kun je een Early Renewal doen. Dat kan eenmalig en kost dan 69,95 euro.
  #17  
Oud 29 March 2011, 15:37
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 8.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Linux
 
Geregistreerd: 2 April 2009
Berichten: 296
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Dat kan natuurlijk ook. Als je niet wilt wachten op de nieuwe generatie iPhone tenminste.
Mocht je nog meer dan 3 maanden voor het eind van je contract zitten dan kun je een Early Renewal doen. Dat kan eenmalig en kost dan 69,95 euro.
Ik had nog een 3GS dus de overstap naar een 4 is iig een stap vooruit.
Overigens ik zie dat jij een mede-stadgenoot van mij bent
  #18  
Oud 29 March 2011, 16:41
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 July 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.990
Standaard

Ah kijk aan! Verander nog even je profiel, dan kan men je beter helpen bij vragen op dit forum.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voorwaarden betaald unlocken bij t-mobile? jaimiefanatic T-Mobile 1 20 September 2010 23:45
schermgrootte gewijzigd dat.rooie.ventje iPhone algemeen 2 22 June 2010 09:54
Voorwaarden T-mobile verander maar niet kunnen beeindigen Tqam T-Mobile 96 8 June 2010 20:49
iPhone 1e gen.: ICCID is gewijzigd? vonni Unlock 3 4 August 2008 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.