//

2 vragen

2 vragen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik ga morgen de I-phone 4 kopen. Ik heb hier nog wel een paar vraagjes over. Aangezien ik voor de provider T-Mobile ga, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-11, 20:38
erikvanl erikvanl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard 2 vragen

Goede avond,

Ik ga morgen de I-phone 4 kopen. Ik heb hier nog wel een paar vraagjes over. Aangezien ik voor de provider T-Mobile ga, stel ik mijn vragen hier:

-Op de site staat 150 belminuten en 150 sms-berichten. Klopt het dat ik bij deze bundel van beide 150 krijg? Op andere sites staat namelijk vaak 150 belminuten/150 sms berichten.

-Kan ik er 100% vanuit gaan als ik voor €10 internet erbij neem, dat er geen extra kosten met zich meekomen als ik naar het buitenland ga? Vaak hoor je verhalen dat mensen ineens tore hoge rekeningen krijgen als ze in het buitenland op internet hebben gezeten.

-Gaan de resterende bel/sms naar volgende maand?

Groet,

Erik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-11, 21:41
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Vraag 1: weet ik niet want heb VF. Vraag 2: internet is alleen voor nationaal. Als je over de grens betaal je extra (dataroaming). Kan erg duur worden dan.
  #3  
Oud 29-03-11, 21:46
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikvanl Bekijk bericht
Goede avond,

Ik ga morgen de I-phone 4 kopen. Ik heb hier nog wel een paar vraagjes over. Aangezien ik voor de provider T-Mobile ga, stel ik mijn vragen hier:

-Op de site staat 150 belminuten en 150 sms-berichten. Klopt het dat ik bij deze bundel van beide 150 krijg? Op andere sites staat namelijk vaak 150 belminuten/150 sms berichten.

-Kan ik er 100% vanuit gaan als ik voor €10 internet erbij neem, dat er geen extra kosten met zich meekomen als ik naar het buitenland ga? Vaak hoor je verhalen dat mensen ineens tore hoge rekeningen krijgen als ze in het buitenland op internet hebben gezeten.

-Gaan de resterende bel/sms naar volgende maand?

Groet,

Erik
Welkom:


ndersteuningsopties van de T-Mobile-klantenservice
Hulp via...
Telefoon
Te bereiken via de volgende tefoonnummers:
• T-Mobile Abonnee: 0800 - 7111 (meer info)
• T-Mobile Prepaid: 0900 - 0236 (meer info)
• Geen T-Mobile-klant: 0800 - 7123 (meer info)
  #4  
Oud 29-03-11, 22:21
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

T-Mobile geeft in dit geval EN de 150 minuten EN de 150 smsjes.
Bij veel anderen is het inderdaad alles uit 1 bundel.

Zoals hierboven al genoemd kan je in het buitenland niet internetten of ander dataverbruik gebruiken op account van je "onbeperkte" internet van je T-Mobile.
Houd er dus rekening mee dat even internetten of bv. diensten als Google Latitude een behoorlijke naheffing kunnen betekenen voor je vakantie..

Of en hoelang je belminuten meegaan moet je bij je af te sluiten abbo bekijken.
Mijn voormalige i-300 kon ik 2 maanden meenemen, dus als je niet teveel belt heb je op een gegeven moment standaard elke maand 600 minuten en smsjes tegoed.
Houd er wel rekening mee dat je niet kan/mag downgraden met je abbo.
Omhoog mag altijd wel dus kies een overwogen besluit.

Persoonlijk had ik denk ik voor een andere provider gekozen maar goed, die keuze is kennelijk al gemaakt
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1

Laatst gewijzigd door Onyx; 29-03-11 om 22:26.
  #5  
Oud 03-04-11, 21:42
erikvanl erikvanl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor de reacties! Ik heb er zeker wat aan gehad! Ik heb eindelijk deze week de I-phone 4 gekocht en heb er nog geen minuut spijt van gehad!!
  #6  
Oud 03-04-11, 22:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneEd Bekijk bericht
Als je over de grens betaal je extra (dataroaming). Kan erg duur worden dan.
Als je bij T-Mobile Internet EU koopt voor onbeperkt internet in Europa (500 MB/maand daarna 64 Kbp/s) kost dat het immens hoge bedrag van van 9,95 Euris/maand, Heel erg duur dus.
  #7  
Oud 03-04-11, 23:40
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je bij T-Mobile Internet EU koopt voor onbeperkt internet in Europa (500 MB/maand daarna 64 Kbp/s) kost dat het immens hoge bedrag van van 9,95 Euris/maand, Heel erg duur dus.
Heel erg duur? Ik vind het een goeie deal. Zeker als je elke maand wel in het buitenland zit en Wi-Fi moet aanschaffen in hotels e.d.
  #8  
Oud 04-04-11, 03:27
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Ik neem aan dat het eerste bericht sarcastisch bedoeld was.
  #9  
Oud 04-04-11, 16:46
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Dan heb je op het juiste moment een abonnement afgesloten, gezien sinds vandaag de nieuwe voorwaarden ingaan voor nieuwe abonnementen. Zou je dan vandaag pas een abonnement hebben afgesloten, dan had je maar 150 smsjes OF belminuten en een datalimiet van 1GB per maand.
Veel plezier met je iPhone

@cubesten, hoezo sarcastisch? T-Mobile is praktisch gezien nog steeds 1 van de goedkoopste (misschien niet echt meer na vandaag) maar was dat tot die tijd zeker. Sure, het netwerk was wel crappy, maar over de abonnementsprijzen hoefde je niet te klagen
  #10  
Oud 04-04-11, 18:21
MvdBrandtH MvdBrandtH is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo
Ik heb een probleem. Via Simpel (netwerkwissel naar T-mobile) heb ik een halfjaar gratis mobiel internet gekregen, het is alleen zo jammer dat ik het op geen enkele manier voor elkaar krijg om dat internet aan de gang te krijgen. Ook met de toestelhulp van Simpel kom ik niet verder omdat ik geen "datanetwerk"te zien krijg maar data en daarna kan ik niets meer wijzigen, het houdt dus gewoon op. WIE O WIE kan mij verder helpen????
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 vragen Denbosch iPhone Apps 1 12-08-10 01:10
Vragen XanderSnelder Archief 1 22-12-09 20:48
Vragen AtesYurek Archief 1 18-10-09 16:35
Vragen carlos_33 Archief 2 15-10-09 17:53
Vragen Vragen. 0zz0 Archief 4 06-11-08 00:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.