//

iPhone 3Gs T-mobile loopt vast sinds 4.3.1

iPhone 3Gs T-mobile loopt vast sinds 4.3.1 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds update naar 4.3 & 4.3.1 reageert mijn touchscreen soms niet meer, alleen door op de knoppen te drukken, doet hij het weer. Meteen daarna ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-04-11, 10:27
thouten thouten is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Thumbs down iPhone 3Gs T-mobile loopt vast sinds 4.3.1

Sinds update naar 4.3 & 4.3.1 reageert mijn touchscreen soms niet meer, alleen door op de knoppen te drukken, doet hij het weer. Meteen daarna bij het unlocken (je vinger slepen) werkt het weer. Erg irritant. (ik heb T-mobile en iTunes uitgelogd).
Enig wat er aan de hand is of heeft iemand dit ook (gehad)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-11, 15:57
ellenvanputten ellenvanputten is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 5
Standaard

Sinds vandaag zit mijn safari vast op de iPhone 3gs en reageert touchscreen ook niet meer.
Nou heb ik meer problemen: mail verzenden vanaf iphone wil al 10 maanden niet meer; ontvangen lukte vanaf vorige week ook niet meer. Nadat ik mijn mailaccounts eraf heb gegooid en opnieuw heb geïnstalleerd, kan ik wel weer mail ontvangen maar nog steeds niet verzenden.
En mijn iPhone valt zeer regelmatig helemaal uit (zelfs als de batterij nog op 80% staat) en moet dan via 't appeltje opnieuw opstarten. Ook ik heb T-mobile.

Kortom ik heb geen oplossing voor je, wel meer problemen
Reageren

Labels
3gs 32gb, ios 4.3, loopt vast, touch screen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS met IOS 4.0.1 loopt steeds vast cyber2001 iPhone algemeen 2 09-11-10 21:58
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 11:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 14:33
iPhone: Iphone 3GS Loopt vast tijdens purplerain ! Gabriel Antonyo Jailbreak 6 06-08-09 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:07.