iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wederom grote storing! (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/88061-wederom-grote-storing.html)

Buffalo 01-04-11 17:48

Wederom grote storing!
 
Het is wederom zo ver. Voor de tweede keer deze week last van de t-mobile storing. Volgens klantenservice is de storing deels opgelost behalve Rotterdam, Tilburg en Limburg.

Dit, en de verranderingen in contract zijn voor mij de doorslag. Gok dat ik over ga naar vodafone op het moment dat kan. Is de storing een geldige rede om op te zeggen?

mail.eve 01-04-11 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo (Bericht 658499)
Het is wederom zo ver. Voor de tweede keer deze week last van de t-mobile storing. Volgens klantenservice is de storing deels opgelost behalve Rotterdam, Tilburg en Limburg.

Dit, en de verranderingen in contract zijn voor mij de doorslag. Gok dat ik over ga naar vodafone op het moment dat kan. Is de storing een geldige rede om op te zeggen?

Vreemd dat je dat niet gelijk aan de klantenservice hebt gevraagd:confused:

Buffalo 01-04-11 18:48

Ik heb dat niet gevraagd omdat ik erg kwaad was. Ik zit midden in een onderhandeling voor nieuwe baan. Ben nu de hele werkdag niet of moeilijk bereikbaar geweest. Kwam er zelf laat achter waardoor ik ze niet op de hoogte gesteld heb (de mogelijk nieuwe baas). Hoop dat ik daar geen gevolgen aan ondervind want anders ben ik nog bozer ;(

mail.eve 01-04-11 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo (Bericht 658514)
Ik heb dat niet gevraagd omdat ik erg kwaad was. Ik zit midden in een onderhandeling voor nieuwe baan. Ben nu de hele werkdag niet of moeilijk bereikbaar geweest. Kwam er zelf laat achter waardoor ik ze niet op de hoogte gesteld heb (de mogelijk nieuwe baas). Hoop dat ik daar geen gevolgen aan ondervind want anders ben ik nog bozer ;(

mmm dan is het niet te hopen dat wellicht je nieuwe baas ook hier komt....maar dat terzijde...

Ja idd lullig, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal, maar een beetje "baas" lult ook in je voicemail ;)

Buffalo 01-04-11 19:02

Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag ;)

mail.eve 01-04-11 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo (Bericht 658526)
Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag ;)

Zoals ik al eerder melde, bel de klantenservice, hoe snel wil je het hebben:confused:

offtopic je zal zo'n nieuwe medewerker krijgen die zijn eigen boontjes niet kan doppen...

Guest-20180925190238 01-04-11 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo (Bericht 658526)
Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag ;)

Een serieus antwoord kan je alleen maar krijgen op het T-Mobile forum.

XIII 01-04-11 21:40

T-Mobile geeft aan dat de storing van maandag geen reden is om op te zeggen:

Het is niet mogelijk om uw lopende abonnement naar aanleiding van deze netwerkstoring kosteloos te beëindigen. Een dergelijke tijdelijke onderbreking van onze diensten rechtvaardigt geen tussentijdse beëindiging (ontbinding). Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de storing en bieden onze oprechte excuses aan voor het geleden ongemak. Natuurlijk zullen we alles in het werk stellen om storingen als deze in de toekomst te voorkomen.

Bron: Belangrijke update over netwerk storing | T-Mobile

ballegooier 01-04-11 22:14

...en hoe kom je dan eigenlijk uit bij Vodafone? Als er een telco is die de afgelopen maanden geplaagd werd door negatieve aandacht in media en o.a. vorig jaar veel netwerk storingen had....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.