//

Wederom grote storing!

Wederom grote storing! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is wederom zo ver. Voor de tweede keer deze week last van de t-mobile storing. Volgens klantenservice is de storing deels opgelost behalve Rotterdam, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-11, 18:48
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard Wederom grote storing!

Het is wederom zo ver. Voor de tweede keer deze week last van de t-mobile storing. Volgens klantenservice is de storing deels opgelost behalve Rotterdam, Tilburg en Limburg.

Dit, en de verranderingen in contract zijn voor mij de doorslag. Gok dat ik over ga naar vodafone op het moment dat kan. Is de storing een geldige rede om op te zeggen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-11, 19:28
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Het is wederom zo ver. Voor de tweede keer deze week last van de t-mobile storing. Volgens klantenservice is de storing deels opgelost behalve Rotterdam, Tilburg en Limburg.

Dit, en de verranderingen in contract zijn voor mij de doorslag. Gok dat ik over ga naar vodafone op het moment dat kan. Is de storing een geldige rede om op te zeggen?
Vreemd dat je dat niet gelijk aan de klantenservice hebt gevraagd
  #3  
Oud 01-04-11, 19:48
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Ik heb dat niet gevraagd omdat ik erg kwaad was. Ik zit midden in een onderhandeling voor nieuwe baan. Ben nu de hele werkdag niet of moeilijk bereikbaar geweest. Kwam er zelf laat achter waardoor ik ze niet op de hoogte gesteld heb (de mogelijk nieuwe baas). Hoop dat ik daar geen gevolgen aan ondervind want anders ben ik nog bozer ;(
  #4  
Oud 01-04-11, 19:54
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Ik heb dat niet gevraagd omdat ik erg kwaad was. Ik zit midden in een onderhandeling voor nieuwe baan. Ben nu de hele werkdag niet of moeilijk bereikbaar geweest. Kwam er zelf laat achter waardoor ik ze niet op de hoogte gesteld heb (de mogelijk nieuwe baas). Hoop dat ik daar geen gevolgen aan ondervind want anders ben ik nog bozer ;(
mmm dan is het niet te hopen dat wellicht je nieuwe baas ook hier komt....maar dat terzijde...

Ja idd lullig, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal, maar een beetje "baas" lult ook in je voicemail
  #5  
Oud 01-04-11, 20:02
Buffalo Buffalo is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar Buffalo
Standaard

Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag
  #6  
Oud 01-04-11, 20:09
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag
Zoals ik al eerder melde, bel de klantenservice, hoe snel wil je het hebben

offtopic je zal zo'n nieuwe medewerker krijgen die zijn eigen boontjes niet kan doppen...
  #7  
Oud 01-04-11, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buffalo Bekijk bericht
Buiten het probleem met mijn onderhandelingen, die los ik wel op, heb ik graag een serieus antwoord op mijn eerste vraag
Een serieus antwoord kan je alleen maar krijgen op het T-Mobile forum.
  #8  
Oud 01-04-11, 22:40
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

T-Mobile geeft aan dat de storing van maandag geen reden is om op te zeggen:

Het is niet mogelijk om uw lopende abonnement naar aanleiding van deze netwerkstoring kosteloos te beëindigen. Een dergelijke tijdelijke onderbreking van onze diensten rechtvaardigt geen tussentijdse beëindiging (ontbinding). Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de storing en bieden onze oprechte excuses aan voor het geleden ongemak. Natuurlijk zullen we alles in het werk stellen om storingen als deze in de toekomst te voorkomen.

Bron: Belangrijke update over netwerk storing | T-Mobile
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #9  
Oud 01-04-11, 23:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

...en hoe kom je dan eigenlijk uit bij Vodafone? Als er een telco is die de afgelopen maanden geplaagd werd door negatieve aandacht in media en o.a. vorig jaar veel netwerk storingen had....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Bumper...wederom een Case topic jap74 iPad algemeen 1 27-10-10 19:27
Wederom met bewijs: iPhone ondersteund flash S¡mon Chat en geruchten 24 06-06-10 18:48
wat nou als pro-assist het probleem wederom niet constateerd? kimmie Overige providers Nederland 6 01-06-10 20:16
Wederom netwerkproblemen Meurtz iPhone algemeen 1 25-11-09 13:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.