//

2G Bellen / 3G Data

2G Bellen / 3G Data discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij in de buurt is het 3G netwerk heel slecht. Gesprekken vallen weg. Als ik 3G uitzet dan is de ontvangst echter heel goed. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-04-11, 16:40
ppdr ppdr is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 1
Standaard 2G Bellen / 3G Data

Bij mij in de buurt is het 3G netwerk heel slecht. Gesprekken vallen weg.

Als ik 3G uitzet dan is de ontvangst echter heel goed. 4 streepjes!

Wie iemand of je de iphone zo kan instellen dat je by default via het 2G netwerk belt. En dat je daarnaast internet via het 3G netwerk.

Bedankt PPDR
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-11, 11:41
atomic atomic is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppdr Bekijk bericht
Bij mij in de buurt is het 3G netwerk heel slecht. Gesprekken vallen weg.

Als ik 3G uitzet dan is de ontvangst echter heel goed. 4 streepjes!

Wie iemand of je de iphone zo kan instellen dat je by default via het 2G netwerk belt. En dat je daarnaast internet via het 3G netwerk.

Bedankt PPDR
Hallo
Sinds enige tijd heb ik dit probleem ook
Heb gebeld met tm en ze zouden contact met mij opnemen voor een oplossing. Heb iphone 4 inmiddels en die schijnt alles over 3g te willen doen.

Woonplaats van mij had nog geen 3g dekking vertelde ze mij en dat zou wel gaan komen met een maand of 3.
Ben benieuwd ?
  #3  
Oud 08-04-11, 12:01
Sjaakafhaak Sjaakafhaak is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: 050
Berichten: 194
Standaard

Curieus, dat heb ik dus ook. Heb dan jb en daar stel standaard 2g thuis is en helpt iets. Zodra ik mijn woonplek verlaat schakel ik ff gauw over op 3g met sbsettings, werkt helemaal top. Dekking is idd wel ruk met de ip4. Als ik mijn desire hd gebruik nergens last van... of nog gekker mn nokia 6021 uit 2001 heeft helemaal top bereik.
  #4  
Oud 08-04-11, 12:04
atomic atomic is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik zet 3g gewoon uit anders ben ik niet bereikbaar als ik weg ga dan zet ik 3g weer aan mits ik weer goed 3g bereik heb. Wist ook niet dat er geen dekking was heb niet eerder internet abbo erbij genomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
prepaid kaart data en eventueel bellen bull Overige providers Nederland 1 06-03-11 16:00
verbinding problemen data/bellen/itunes dj.oowie iTunes 0 16-04-10 00:13
Bellen uit bundle en data op snelheid harrys Overige providers Nederland 1 07-07-09 16:58
Even oppassen vandaag met data en bellen! Blackherrie Chat en geruchten 8 13-07-08 06:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:15.