//

Voortijdig overstappen

Voortijdig overstappen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een abonnement bij T-Mobile tot en met 1 juli.. Nou zag ik een aanbieding bij de KPN en ik wil nu graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-11, 20:57
iRolf iRolf is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 21
Standaard Voortijdig overstappen

Hallo,

Ik heb een abonnement bij T-Mobile tot en met 1 juli.. Nou zag ik een aanbieding bij de KPN en ik wil nu graag overstappen. Is het ook mogelijk om eerder dan 1 juli te switchen van T-Mobile naar KPN?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-04-11, 21:17
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik denk als je blijft betalen dat het geen probleem is. Vraag anders bij KPN of je van hun huidige aanbieding gebruik kan gaan maken vanaf 01 juli. Nee heb je ja kan je krijgen.
Oké KPN heeft een betere dekking dan T-Mobile, maar hou je wel rekening met het data abonnement? Bij T-Mobile is dit onbeperkt.
  #3  
Oud 11-04-11, 22:05
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Oké KPN heeft een betere dekking dan T-Mobile, maar hou je wel rekening met het data abonnement? Bij T-Mobile is dit onbeperkt.
!Let op! Niet meer onbeperkt sinds begin deze maand! Niet voor lopende contracten uiteraard.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #4  
Oud 12-04-11, 17:27
iRolf iRolf is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik denk als je blijft betalen dat het geen probleem is. Vraag anders bij KPN of je van hun huidige aanbieding gebruik kan gaan maken vanaf 01 juli. Nee heb je ja kan je krijgen.
Oké KPN heeft een betere dekking dan T-Mobile, maar hou je wel rekening met het data abonnement? Bij T-Mobile is dit onbeperkt.
Ja.. Er staat ook dat KPN onbeperkt is alleen wanneer het "gemiddelde" is overschreden van de gemiddelde gebruiker. Je snelheid wordt dan lager. Maar dat vind ik niet zo erg.


En is het niet mogelijk om een andere startdatum van het contract te kiezen bij KPN? Bijv. dat ik het nu aanschaf maar dat het abonnement per juli pas in gaat.
  #5  
Oud 12-04-11, 17:57
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Volgens mij maximaal 3 maand in de toekomst.
  #6  
Oud 15-04-11, 17:23
MDD MDD is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: woerden
Berichten: 6
Standaard

je kan je contract uitstellen bij kpn. Je kan aangeven dat ze je contract laten ingaan op het moment van nummer behoud. Dus als je bij kpn aangeeft dat je wilt dat je nr per 1 juli over gaat naar kpn kunnen zij je abo uitstellen tot die dag.
Ook hoef je dan niet meer op te zeggen..
En volgens mij kan dat tot 4 maanden in te toekomst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
overstappen soof Odido (T-Mobile) 2 23-03-10 19:41
overstappen soof Koopinformatie Nederland 0 23-03-10 17:35
Contract voortijdig beeindigen Mindfield Odido (T-Mobile) 6 06-07-09 12:43
Oplossing: 2 jarig abo voortijdig beëindigen. forum.bericht Overige providers Nederland 20 17-11-08 10:58
Orange abo voortijdig stopzetten is nu mogelijk! sredlums Overige providers Nederland 17 22-08-08 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:10.