//

T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten?

T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren een T-Mobile prepaid sim en m'n Iphone gedaan. Heb onder network 3g en Cellular Data uitgezet (omdat dat toch alleen maar geld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-04-11, 11:39
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard T-Mobile FaceTime met Iphone 4 Prepaid extra kosten?

Ik heb gisteren een T-Mobile prepaid sim en m'n Iphone gedaan. Heb onder network 3g en Cellular Data uitgezet (omdat dat toch alleen maar geld kost). Als ik dan FaceTime aan wil zetten (onder Setting > Phone) krij ik de melding: Your carrier may charge for SMS message used to activate FaceTime. Weet iemand hoe dit zit, is dit een waarschuwing die ik in de wind kan slaan, omdat T-Mobile hier niets voor rekent. Ik dacht dat ik gewoon gratis gebruik kon maken van FaceTime op de iPhone onder Wi-Fi.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-11, 11:54
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Er wordt eenmalig een activatie sms verstuurt. Facetime kost niets omdat het via je Wi-Fi verbinding loopt.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 14-04-11, 13:13
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard

Bedankt, heb hem alweer dan een kwartier geleden op aan gezet. Krijg melding waiting op activation. Nog steeds geen SMS...
  #4  
Oud 14-04-11, 13:22
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard

Okay ik zie nu de melding onder Phone: Your phone number will be shared with people you will call with facetime.
Dus lijkt geactiveerd

Echter ik zie nergens een FaceTime icoontje verschijnen. Iemand een hint hoe ik die te zien kan krijgen of activeer?
  #5  
Oud 14-04-11, 13:59
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Je moet bellen met de persoon waarmee je wilt FaceTimen (deze persoon moet uiteraard ook een iPhone 4 of iPad 2 hebben). Zodra je probeert te bellen krijg je de optie om FaceTime te openen. Druk je daar op, dan stopt het gesprek en gaat 'ie over naar FaceTime. Voor zover ik weet heeft FaceTime geen specifiek icoon op de iPhone 4 (but I could be wrong)
  #6  
Oud 14-04-11, 14:23
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard

Bedankt leontjuh. Wat ik echter niet begrijp hoe FaceTime dan werkt met mensen op een iPod 4G, daar zit nml wel een FaceTime icoon op en log je in via je Apple ID. Zelf heb ik dat nooit gebruikt op m'n iPod dus weet niet precies hoe het zit, maar ik vraag me af hoe je iemand met een iPod via FaceTime bereikt, Apple ID bellen?
  #7  
Oud 14-04-11, 18:35
ctrl8 ctrl8 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het uitgevogeld. Vanaf je iPhone kun je ook naar Apple ID adressen verzenden en vanaf je iPod kun je met FT gewoon naar telefoonnumers bellen.
Reageren

Labels
facetime, kosten, prepaid, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zomaar extra kosten met iphone haticee Odido (T-Mobile) 19 26-12-10 13:46
Duitse T-Mobile Iphone met Nederlandse T-Mobile prepaid ndjiphone Odido (T-Mobile) 7 16-08-10 15:38
T-Mobile blijft extra internet kosten in rekening brengen na afsluiten Web 'N Walk Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 3 21-02-10 21:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.