//

T-Mobile fopt klanten ?

T-Mobile fopt klanten ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-04-11, 13:46
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik heb dus nu eindelijk een aanbod gekregen om mijn abbo per direct op te kunnen zeggen, en dan moet ik € 510,- dokken !!!
daar was ik het niet mee eens, zeker na al die maanden van slechte bereik en het niet kunnen gebruiken waar ik wel voor betaal,

na een keer terugbellen en gediscussieer werd het verlaagt naar € 233,- en dan mag ik het toestel behouden, dat heb ik geaccepteerd, en denk dat dat het beste is wat ik er uit kan slepen

nu dus op zoek naar een nieuwe goede (werkende) provider, het voordeel is wel dat ik een goedkoper sim only abbo kan afsluiten.

dit laat wel zien dat als je klaagt en stug doorzet je wel wat kan bereiken,

tot ziens T-Mobile
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-04-11, 14:36
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Dat is niet slecht! Een nieuwe iphone 4 van 32 GB kost nog steeds €699,-.

Let op dat een aantal (virtuele) providers, zoals Ben, op het T-Mobile netwerk zitten.
  #23  
Oud 23-04-11, 15:05
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remundo7000 Bekijk bericht
Dat is niet slecht! Een nieuwe iphone 4 van 32 GB kost nog steeds €699,-.
Dat dacht ik ook, het is alleen jammer dat alle gemiste gesprekken en late mails me wel een hoop problemen heeft veroorzaakt qua opdrachten, en dat krijg ik nooit niet vergoed :/

ik denk wel dat ik op providers van het KPN netwerk ben aangewezen, alhoewel ze met de recente nieuwsbericht dit ook niet goed klinkt.

ik heb al langer het vermoeden dat providers hun eigen klanten meer voorrang geven op hun gedeelde netwerk, wat enigszins logisch is.
vooral op locaties waar KPN de hoofdprovider is (NS Stations) merk je al snel dat T-Mobile verbinding snel het laat afweten als er druk gebeld wordt (tijdens vertragingen en storing).
  #24  
Oud 23-04-11, 15:13
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
Dat dacht ik ook, het is alleen jammer dat alle gemiste gesprekken en late mails me wel een hoop problemen heeft veroorzaakt qua opdrachten, en dat krijg ik nooit niet vergoed :/

ik denk wel dat ik op providers van het KPN netwerk ben aangewezen, alhoewel ze met de recente nieuwsbericht dit ook niet goed klinkt.

ik heb al langer het vermoeden dat providers hun eigen klanten meer voorrang geven op hun gedeelde netwerk, wat enigszins logisch is.
vooral op locaties waar KPN de hoofdprovider is (NS Stations) merk je al snel dat T-Mobile verbinding snel het laat afweten als er druk gebeld wordt (tijdens vertragingen en storing).
Ik verwacht ook niet dat we binnenkort het mobiele walhalla zullen krijgen. Drie providers is dus toch te weinig.
KPN wordt je ook niet vrolijk van, ik heb nog steeds veel moeite met dat bedrijf na heel veel slechte ervaringen met, toegegeven, het vaste netwerk van KPN.

En dat het toch al peperdure netwerk KPN nog weer meer geld gaan vragen voor internet-diensten als whatsapp, is extreem klantonvriendelijk.
Wat mij betreft berekenen ze geld per MB, dan bepaal ik wel wat ik met die data doe.
  #25  
Oud 25-04-11, 13:45
Mach2k Mach2k is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Breda
Berichten: 64
Standaard

Ik werk ook in Rotterdam, aan het Weena, dus volgens mij op ong zelfde locatie als TS. Maar ik heb, op de 4e verdieping altijd een prima 3G verbinding met t-mobile, zowel qua streepjes als qua feitelijk gebruik. Dus het blijft een vreemd verhaal.
  #26  
Oud 25-04-11, 14:10
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mach2k Bekijk bericht
Ik werk ook in Rotterdam, aan het Weena, dus volgens mij op ong zelfde locatie als TS. Maar ik heb, op de 4e verdieping altijd een prima 3G verbinding met t-mobile, zowel qua streepjes als qua feitelijk gebruik. Dus het blijft een vreemd verhaal.
ik zit op de kruising Blaak en Coolsingel, dat is toch wel effe een andere locatie dan de Weena.
en ik heb drie hogere torens voor mijn neus staan die het benodigde netwerk verkeer blijkbaar weg nemen.
  #27  
Oud 25-04-11, 14:42
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

T-Mobile is op de plaatsen waar ik kom veel beter geworden het afgelopen jaar.
Juist ook in Rotterdam.
Zelfs in het dorp waar ik vandaan kom is nu 3G-bereik.
En dat is niet bepaald de navel van de wereld!
  #28  
Oud 27-04-11, 18:54
IPitoo IPitoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

dus wat zal ik kiezen Vodafone of Tmobile ?
  #29  
Oud 27-04-11, 19:28
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IPitoo Bekijk bericht
dus wat zal ik kiezen Vodafone of Tmobile ?
Wireless Circle
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #30  
Oud 27-04-11, 22:45
IPitoo IPitoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Wireless Circle

Haha. nee het is Tmobile of Vodafone voor mij ,
een keuze tussen slecht netwerk met klantvriendelijk non data internet of betrouwbaar netwerk met wat kwaaltjes zoals verbod op SMSoIP en VoIP
  #31  
Oud 27-04-11, 23:46
iPhone3GS16GB iPhone3GS16GB is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 122
Standaard

Volgens mij is dat ook het geval met je belminuten. Af en toe gaat er wat af van mijn belminuut terwijl ik die paar dagen helemaal niet heb gebeld. Ik surf alleen op internet en gebruik apps via onbeperkt internet.
  #32  
Oud 28-04-11, 00:32
IPitoo IPitoo is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Btw. Verschilt de netwerkdekking per stad bijv. tussen Den Haag en R'dam
  #33  
Oud 28-04-11, 10:32
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Off-topic posts verwijderd. Laten we het even netjes houden, zo moeilijk is dat niet ;-)
  #34  
Oud 30-04-11, 12:44
KillRoy1972 KillRoy1972 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 52
Standaard

Ik heb al tijden hetzelfde met T-mobile, ik werk op Schiphol vanaf het moment dat ik met het OV vanaf Zaandam naar Schiphol ga is het een drama. Op Schiphol kan je eigenlijk helemaal niks met een T-mobile abo behalve bellen op GPRS als je 3G uit zet, en gelukkig kan je dan nog een uur gratis via de Wi-Fi van KPN nog het één en ander doen.

Op andere plekken heb ik wel gewoon goede 3G verbinding, maar zodra het maar een beetje een verzamelplek wordt van mensen is het een drama en moet je overschakelen naar GPRS.

Thuis heb ik binnenshuis sowieso geen ontvangst met T-mobile, dus eigenlijk is T-mobile voor mij niet meer geschikt. Bovendien heb ik in het begin veel problemen met T-mobile gehad omdat mijn gerepareerde iPhone gestolen was door de bezorgservice. T-mobile heeft me 3 maanden laten hangen zonder ook maar een poot uit te steken. Ik moest er zelf maar uitkomen met de bezorgservice zeiden ze, terwijl ik het toestel ter reparatie bij t-mobile had ingeleverd. Na veel gebel met Solid Vision door mijzelf is er toen na 3 maanden onderzoek uit gekomen dat het toestel inderdaad was gestolen en kreeg ik een splinternieuw toestel. Een bosje bloemen van t-mobile maakte het natuurlijk niet goed bij mij en heb toen 3 maanden abo geld terug geeist, kreeg ik doodleuk het antwoord "maar u heeft toch een bos bloemen gehad?"
Uiteindelijk is alles goed afgelopen en heb ik 3 maanden abo terug gekregen, maar zeker niet van harte als het aan tmobile lag!

In augustus loopt mijn contract af, en laat ik T-mobile voor wat het is en stap ik over op Vodafone of KPN, ben daar nog over aan het twijfelen.

Ik neem de datalimiet op de koop toe, merk je trouwens toch niet veel van als je nooit het datanetwerk op kan bij T-mobile.
  #35  
Oud 30-04-11, 16:15
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik heb wel gemerkt dat klagen helpt.
daar bedoel ik mee, dat je klaagt vanaf het moment dat je merkt dat de verbinding niet is zoals de moet zijn, via de site, helpdesk en netwerkradar app.
en niet te wachten tot het je strot uit komt.

omdat ik al een paar maanden regelmatig klaag over de slechte verbinding had ik een duidelijke aanwijsbare reden om mijn contract goedkoop, en met behoud van iPhone, vroegtijdig te kunnen ontbinden.

ze kunnen zelf in hun systeem zien dat er al langer klachten waren, en ik heb daarmee vele honderden euro's bespaard zodat ik niet de volle mep hoefde te betalen, en kon ik afdingen naar een schappelijke prijs.
  #36  
Oud 01-05-11, 09:11
Wi-Fi Wi-Fi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 187
Standaard

Het bekende T-Mobile "service" liedje.
Bereik in Rotterdam is een drama wat betreft data.
Klagen kan je maanden doen zonder dat ze er iets aan doen, ja tevreden proberen te stellen met een korting iedere keer.
Ook ik heb uiteindelijk na ruim 1 jaar via de rechtsbijstand het contract laten ontbinden.
Toestel en alle maanden van slechte dienstverlening ben ik kwijt, had inmiddels al een contract via KPN genomen omdat ik niet zonder mijn mobiel kon.
Ik heb nog nooit zo' slechte dienstverlening meegemaakt van een bedrijf, en zal IEDEREEN afraden een contract af te sluiten met T-Mobile.
  #37  
Oud 01-05-11, 11:26
jroentjuh_ jroentjuh_ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik heb dit probleem ook gehad met mijn 3GS. Was aan het winkelen in het centrum van Rotterdam en had exact hetzelfde probleem. Met vriendin had dit ook (ook een 3GS), maar zij had wel vaker bereik als ik. Ik heb uiteindelijk mijn telefoon aangeboden voor reparatie via Pro-Assist. Heb uiteindelijk een refurbished iphone terug gekregen en deze werkte wel prima! Moet ik er wel effe bij zeggen dat ik in Limburg woon en gewoon een dagje was winkelen, maar had thuis steeds vaker hetzelfde probleem. Dat ze je de optie geven om het contract te beëindigen is zeker fijn! Hadden ze mij die optie maar gegeven, want het vertrouwen in T-Mobile is helemaal weg!
  #38  
Oud 01-05-11, 13:34
jimspeed1998 jimspeed1998 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Utrecht(provincie)
Berichten: 112
Standaard

Mensen Ik zelf had ook 1 jaar t-mobile maar thuis heb ik gewoon geen bereik. Dus ben over gestapt naar KPN nou met hun heb ik overal bereik dus t-mobile is voor mij geen goede provider want ik bel en sms nogal vaak. Als je zoals ik gewoon heel vaak je mobiel nodig heb is KPN een aanrader
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile gaat zo met zijn klanten om sonnyh Odido (T-Mobile) 0 08-01-09 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.