iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/)
-   -   T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/t-mobile/90077-t-mobile-heeft-oude-contracten-witte-iphone-geannuleerd.html)

djawobba 28-04-11 20:39

T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd
 
:confused:ik ben er deze week achter gekomen dat t-mobile zonder mijn weten mijn contract heeft geannuleerd. contract afgesloten juli 2010 (verlenging), soort contract i-150, toestel witte iphone 4 16gig prijs 169,95. contractbevestiging gekegen!!! (korte versie)
- TM gebeld gevraagd wanneer mijn iphone geleverd wordt, niet... mijn contract is geannuleerd, vraag door wie is niet verhelderd, algemeen antwoord, iedereen die een witte iphone heeft besteld is gebeld met de vraag of zwarte of annuleren. ik ben nooit gebeld of schriftelijk benaderd, ik word teruggebeld.
- TM zelf gebeld, vraag nogmaals neergelgd, doorverwezen naar sales
- dag later sales gebeld, bieden excuus aan, doorverbonden met super salesman, kwam met de stelling, u wilt uw contract verlengen (hahaha), nee ik wil dat TM zich houdt aan het contract wat we hebben afgesloten. supersales zegt letterlijk je hebt goud in je handen omdat ik contract op papier heb, schrijf een brief aan klachtenservice met tekst en uitleg, kopie contract etc.
- nogmaals klantenservice gebeld met de vraag wanneer mijn contract dan geannuleerd is door TM, dat is op 31-08-2010, !!!(ik geef aan dat niemand toen wist hoelang de vertraging zou worden, uh..ja dat klopt zegt TM) Ik krijg van verschillende mensen steeds een ander verhaal waarom contract is geannuleerd, bv na 3 maanden was duidelijk dat toestel niet geleverd kon worden, niemand thuis bij levering(...lol), apple heeft witte iphone geannuleerd. Dit strookt dus niet met de annulering op 31-08-2010, naar mijn idee is dit met terugwerkende kracht ingevoerd.
- Ook mijn abo schijnt geen i-150 meer te zijn, ik betaal er wel voor en staat ook op factuur, ik kan nu per maand opzeggen (dat zouden ze willen)
- na mijn laatste telefoontje is mij belooft dat ik morgen aan het eind vd wordt teruggebeld omdat er morgen iemand is die kan beslissen of TM zich houdt aan het afgesproken contract.

Mijn vraag hebben meer mensen hier ervaring mee? en heeft iemand een toezegging gekregen dat zij witte iphone wordt geleverd voor de oude prijs?

djawobba

nebilem 29-04-11 10:06

Als zij verwachtten dat ze het product niet konden leveren in een redelijk termijn kan het contract geannuleerd worden. 10 maanden vertraging voor een telefoon is niet redelijk. Echter diende dit wel overlegd met de klant te worden.

Waarom heb jij in die tijd zelf geen contact opgenomen met TM?

wouter1981 29-04-11 10:32

Je contract is al die tijd niet ingegaan? Of betaal je al sinds Juli 2010 29,95 p/m?

djawobba 29-04-11 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 669093)
Je contract is al die tijd niet ingegaan? Of betaal je al sinds Juli 2010 29,95 p/m?

ik betaal idd 29,95 p/m en op my TM staat ook i-150 abo

djawobba 29-04-11 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 669088)
Als zij verwachtten dat ze het product niet konden leveren in een redelijk termijn kan het contract geannuleerd worden. 10 maanden vertraging voor een telefoon is niet redelijk. Echter diende dit wel overlegd met de klant te worden.

Waarom heb jij in die tijd zelf geen contact opgenomen met TM?

in december heb ik nog gebeld en stond de order nog, heb toen ook aangegeven dat ik wel wacht, geen woord toen dat de order geannuleerd zou worden

nebilem 01-05-11 20:41

Huh dus je betaalt als 10 maanden maar je hebt geen toestel?

anTiMobile 02-05-11 13:10

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Na tien maanden gewacht te hebben zeggen ze nu dat mijn contract niet is verlengd terwijl ik wel het contract heb getekend. Ze hebben ook geen schriftelijk mededeling van de annulering verstuurd!:mad: Na een paar keer gebeld te hebben heb ik dan ook besloten om na 8 jaar niet langer klant te blijven van T-Mobile. Screw you T-mobile!

djawobba 03-05-11 07:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anTiMobile (Bericht 669760)
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Na tien maanden gewacht te hebben zeggen ze nu dat mijn contract niet is verlengd terwijl ik wel het contract heb getekend. Ze hebben ook geen schriftelijk mededeling van de annulering verstuurd!:mad: Na een paar keer gebeld te hebben heb ik dan ook besloten om na 8 jaar niet langer klant te blijven van T-Mobile. Screw you T-mobile!

het is echt een slechte soap, ik wordt om de dag nu gebeld met de vraag of ik wil verlengen, nee...ik wil dat TM zijn contract nakomt, ik leg het uit en standaard krijg ik iemand die me dan weer gelijk geeft en naar de manager gaat om te overleggen en ik wordt zo meteen teruggebeld...NOT.
ze willen me nu een nieuw contract aansmeren met de witte iphone voor maar 249,- euro....NOT...ik ben niet gek

djawobba 03-05-11 07:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 669641)
Huh dus je betaalt als 10 maanden maar je hebt geen toestel?

mijn sim zit in de 3G, gebruik abo dus wel

wouter1981 03-05-11 08:34

Heb je al contact gezocht met de Geschillencommissie Telecom?

anTiMobile 03-05-11 11:37

Dat ziet er wel goed uit. Wel zijn er kosten aan verbonden. Vanaf 25 - 125 euro. Dus wanneer t-mobile akkoord gaat om de telefoon voor oude prijs aan te bieden(169,95) waarbij je voordeel hebt van (229,95 - 169,95) 60 euro kun je alsnog aan de verliezende kant staan.

Ik wil in ieder geval nog een schriftelijke klacht indienen. Even kijken hoe zij daarop reageren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.