iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Skype, Viber geblokkeerd (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/90749-skype-viber-geblokkeerd.html)

Firesphere 10-05-11 18:57

Skype, Viber geblokkeerd
 
Ik heb net een paar testjes gedaan nadat m'n vriendin klaagde dat ik niet opnam. Blijkt bij Viber als Skype, als ik wil gaan bellen buiten wi-fi bereik (wi-fi uit gezet dus), ze beide de melding geven dat er geen verbinding is met internet. Zijn er meer mensen? Ow, trouwens, ik kan in de AV van T-Mobile nergens iets terugvinden hier over.

Guest-20180925190238 10-05-11 19:24

Bij mij is Skype niet geblokkeerd door T-Mobile. Niet op een iPhone 4 en niet op een 3GS.

Meer nog, de gesprekken over 3G zijn van uitstekende kwaliteit.

Firesphere 10-05-11 23:00

Hmmm, zouden ze dan hier in't oosten een proefballon oplaten? Worden we blij van!

ButcherJF 11-05-11 07:31

Daar geloof ik niks van. T-Mobile zal heus niet ergens in het land als proef bepaalde apps blokkeren.
Heb je al een netwerkreset gedaan, of een harde reset? Het lijkt mij nl. eerder aan (de instellingen van) jouw iPhone te liggen, of aan een tijdelijk gebrek aan 3G.

EDIT
was onzin :-(


nebilem 11-05-11 09:59

Volgens mij was er een storing in de buurt van Apeldoorn ergens.

Guest-20180925190238 11-05-11 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 672571)
Volgens mij was er een storing in de buurt van Apeldoorn ergens.

Niet alleen volgens jou maar ook volgens T-Mobile @web_care op Twitter.

Firesphere 11-05-11 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nebilem (Bericht 672571)
Volgens mij was er een storing in de buurt van Apeldoorn ergens.

Ik heb er al een paar dagen last van en ik woon in Twente, da's nog een redelijk eind van Apeldoorn. Ik mag hopen dat ik niet op een Apeldoornse zendmast zit vanuit Enschede :P In ieder geval, tmobile webcare zegt van niks te weten, toch nog niet kunnen verbinden bij tests. Verwarrend.

Firesphere 11-05-11 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 672535)
Daar geloof ik niks van. T-Mobile zal heus niet ergens in het land als proef bepaalde apps blokkeren.
Heb je al een netwerkreset gedaan, of een harde reset? Het lijkt mij nl. eerder aan (de instellingen van) jouw iPhone te liggen, of aan een tijdelijk gebrek aan 3G.

EDIT
was onzin :-(


Netwerkreset en hard reset was het eerste wat ik heb gedaan. Maar dat verklaart mijns inziens nog steeds niet hoe zoiets van de ene op de andere dag stopt met werken...

ButcherJF 12-05-11 07:55

Dat het vreemd is dat iets van het ene op het andere moment niet meer werkt zonder aanwijsbare oorzaak, ben ik volledig met je eens. Het forum staat er vol mee. Soms zijn computers (c.q. iPhones) net mensen.

Als je nog steeds geen 3G hebt zou ik eens met TM bellen. Wie weet hebben ze daar in je instellingen iets verkeerd staan ineens. Je zou de eerste niet zijn....

Firesphere 12-05-11 13:15

Ik heb gisteren contact gehad met de tmobile_webcare op twitter. En raad eens? Ik heb niets aan mijn toestel verandert. Ze zeggen me niet te kunnen helpen, maar een kwartier nadat ik via DM mijn nummer had doorgegeven, deden Skype en Viber het ineens wel weer. Ik durf er weinig over te zeggen...

ButcherJF 13-05-11 06:18

Misschien hebben ze bij TM een soort harde reset gedaan van je instellingen ;), zou me niets verbazen. Belangrijkste is dat het weer werkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:49.