iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   iPhone met T-mobile netwerk snel leeg (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/91113-iphone-t-mobile-netwerk-snel-leeg.html)

Flugeltje89 16-05-11 16:49

iPhone met T-mobile netwerk snel leeg
 
Sinds vandaag is mijn iPhone supersnel leeg, wat hiervoor nog nooit gebeurd is. Ping staat uit en voor de rest geen programma's op de achtergrond.

Gister de hele dag mijn telefoon gebruikt en op het eind van de dag op 60%, wat normaal is. Vandaag mijn telefoon niet gebruikt en hij stond om 14:00 vanmiddag op 15%, terwijl hij 's ochtends 8:00 nog op 100% stond. Dit hoort dus niet te gebeuren, vooral wanneer de telefoon niet gebruikt is en dit probleem zich nog nooit eerder heeft voort gedaan.

Ik heb nog 2 andere mensen gesproken, beide op het t-mobile netwerk, met exact hetzelfde probleem.

Is er iemand die weet of dit de schuld van T-mobile kan zijn, doordat zij iets aan het testen zijn, of kan dit ook andere oorzaken hebben?

Guest-20180925190238 16-05-11 16:54

Als 3G opstaat wordt uw iPhone altijd gebruikt, er is continue een verbinding met een UMTS/HSPDA base station.

Misschien doet T-Mobile onderhoud op het base station dat dicht bij U in de buurt is en werkt u nu op een base station dat veel verder verwijderd is met als resultaat dat er meer energie nodig is om de 3G verbinding in stand te houden.

Flugeltje89 16-05-11 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 674102)
Als 3G opstaat wordt uw iPhone altijd gebruikt, er is continue een verbinding met een UMTS/HSPDA base station.

Misschien doet T-Mobile onderhoud op het base station dat dicht bij U in de buurt is en werkt u nu op een base station dat veel verder verwijderd is met als resultaat dat er meer energie nodig is om de 3G verbinding in stand te houden.

Maar hoe wordt verklaard, dat meerdere personen hier last van hebben, terwijl die personen zich niet op dezelfde plek bevinden, maar op 3 verschillende plekken?
Dan zou het puur toeval moeten zijn dat T-mobile op 3 verschillende plekken bezig is met een base station en dat er op die verschillende plekken precies 3 bekenden van mij zitten?

NLjorn 16-05-11 17:10

Probeer dan is 3G uit te zetten en alle andere Wi-Fi dingen enzo, misschien ligt het aan dat je 3g altijd aanhebt.

Guest-20180925190238 16-05-11 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 (Bericht 674108)
Maar hoe wordt verklaard, dat meerdere personen hier last van hebben, terwijl die personen zich niet op dezelfde plek bevinden, maar op 3 verschillende plekken?
Dan zou het puur toeval moeten zijn dat T-mobile op 3 verschillende plekken bezig is met een base station en dat er op die verschillende plekken precies 3 bekenden van mij zitten?

Welk antwoord had je dan graag? :rolleyes:

mrfred 16-05-11 17:32

ik had er ook last van en werd ook zeer heet
terug gezet naar fabrieks instellingen
apps er weer op die je wilt
en hier werkt het weer naar behoren

Flugeltje89 17-05-11 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 674113)
Welk antwoord had je dan graag? :rolleyes:

Een verklarend antwoord ;), want die was er niet.

Sinds vandaag houd mijn telefoon zich al 3 uur lang op 100%. Kortom, het probleem is over :confused:. Het enige dat ik gedaan heb is opnieuw opgestart, omdat mijn telefoon was uitgevallen. (per uur ging er 20% van de batterij af, terwijl die in standby stond)

Wat nou het probleem geweest zal zijn weet ik niet, ik weet ook niet of die andere personen er nog last van hebben, maar raar was het wel.

In ieder geval bedankt voor de reacties :)

NLjorn 17-05-11 15:18

Je had ook reset kunnen proberen, maar het probleem is nu toch al over, nog veel plezier haha :D

UtregCity 18-05-11 10:14

heb 't zelfde met/op tmobile netwerk, iphone wordt super heet en batterij is in notime leeg. nooit last van gehad sinds afgelopen paar dagen... opnieuw opstarten, etc. helpt niet :mad:

ballegooier 18-05-11 10:47

Maar wie zegt / waarom denken jullie dat het aan t-mobile ligt / te maken heeft met dat je bij t-mobile zit?
Als je er een kpn of vodafone sim in doet het probleem zich dan anders of niet voor?

UtregCity 18-05-11 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 674776)
Maar wie zegt / waarom denken jullie dat het aan t-mobile ligt / te maken heeft met dat je bij t-mobile zit?
Als je er een kpn of vodafone sim in doet het probleem zich dan anders of niet voor?

omdat je duidelijk ziet dat hun netwerk weer eens behoorlijk aan 't zuigen is... :mad:
en dat m'n iphone z'n bereik met tmobile vast wil houden, maar dat dat steeds niet lukt.

Macbookto 14-07-11 23:43

In het buitenland - geen T-mobile had ik het ook.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2011 om 23:58 ----------

Bij mij wordt hij heet als hij bijv. genavigeerd heeft of als ik even op internet geweest ben. Tegenwoordig zet ik hem dan even uit en na vijf minuten weer aan en is het over. Dus na intensief gebruik, ondanks uitzetten van de apps.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.