//

iPhone met T-mobile netwerk snel leeg

iPhone met T-mobile netwerk snel leeg discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag is mijn iPhone supersnel leeg, wat hiervoor nog nooit gebeurd is. Ping staat uit en voor de rest geen programma's op de achtergrond. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-05-11, 16:49
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard iPhone met T-mobile netwerk snel leeg

Sinds vandaag is mijn iPhone supersnel leeg, wat hiervoor nog nooit gebeurd is. Ping staat uit en voor de rest geen programma's op de achtergrond.

Gister de hele dag mijn telefoon gebruikt en op het eind van de dag op 60%, wat normaal is. Vandaag mijn telefoon niet gebruikt en hij stond om 14:00 vanmiddag op 15%, terwijl hij 's ochtends 8:00 nog op 100% stond. Dit hoort dus niet te gebeuren, vooral wanneer de telefoon niet gebruikt is en dit probleem zich nog nooit eerder heeft voort gedaan.

Ik heb nog 2 andere mensen gesproken, beide op het t-mobile netwerk, met exact hetzelfde probleem.

Is er iemand die weet of dit de schuld van T-mobile kan zijn, doordat zij iets aan het testen zijn, of kan dit ook andere oorzaken hebben?
__________________
Met je rechteroog dicht over je linkerschouder kijken is niet grappig.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-05-11, 16:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als 3G opstaat wordt uw iPhone altijd gebruikt, er is continue een verbinding met een UMTS/HSPDA base station.

Misschien doet T-Mobile onderhoud op het base station dat dicht bij U in de buurt is en werkt u nu op een base station dat veel verder verwijderd is met als resultaat dat er meer energie nodig is om de 3G verbinding in stand te houden.
  #3  
Oud 16-05-11, 17:05
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als 3G opstaat wordt uw iPhone altijd gebruikt, er is continue een verbinding met een UMTS/HSPDA base station.

Misschien doet T-Mobile onderhoud op het base station dat dicht bij U in de buurt is en werkt u nu op een base station dat veel verder verwijderd is met als resultaat dat er meer energie nodig is om de 3G verbinding in stand te houden.
Maar hoe wordt verklaard, dat meerdere personen hier last van hebben, terwijl die personen zich niet op dezelfde plek bevinden, maar op 3 verschillende plekken?
Dan zou het puur toeval moeten zijn dat T-mobile op 3 verschillende plekken bezig is met een base station en dat er op die verschillende plekken precies 3 bekenden van mij zitten?
  #4  
Oud 16-05-11, 17:10
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Probeer dan is 3G uit te zetten en alle andere Wi-Fi dingen enzo, misschien ligt het aan dat je 3g altijd aanhebt.
  #5  
Oud 16-05-11, 17:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flugeltje89 Bekijk bericht
Maar hoe wordt verklaard, dat meerdere personen hier last van hebben, terwijl die personen zich niet op dezelfde plek bevinden, maar op 3 verschillende plekken?
Dan zou het puur toeval moeten zijn dat T-mobile op 3 verschillende plekken bezig is met een base station en dat er op die verschillende plekken precies 3 bekenden van mij zitten?
Welk antwoord had je dan graag?
  #6  
Oud 16-05-11, 17:32
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

ik had er ook last van en werd ook zeer heet
terug gezet naar fabrieks instellingen
apps er weer op die je wilt
en hier werkt het weer naar behoren
  #7  
Oud 17-05-11, 11:04
Flugeltje89's schermafbeelding
Flugeltje89 Flugeltje89 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welk antwoord had je dan graag?
Een verklarend antwoord , want die was er niet.

Sinds vandaag houd mijn telefoon zich al 3 uur lang op 100%. Kortom, het probleem is over . Het enige dat ik gedaan heb is opnieuw opgestart, omdat mijn telefoon was uitgevallen. (per uur ging er 20% van de batterij af, terwijl die in standby stond)

Wat nou het probleem geweest zal zijn weet ik niet, ik weet ook niet of die andere personen er nog last van hebben, maar raar was het wel.

In ieder geval bedankt voor de reacties
  #8  
Oud 17-05-11, 15:18
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Je had ook reset kunnen proberen, maar het probleem is nu toch al over, nog veel plezier haha
  #9  
Oud 18-05-11, 10:14
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

heb 't zelfde met/op tmobile netwerk, iphone wordt super heet en batterij is in notime leeg. nooit last van gehad sinds afgelopen paar dagen... opnieuw opstarten, etc. helpt niet
  #10  
Oud 18-05-11, 10:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Maar wie zegt / waarom denken jullie dat het aan t-mobile ligt / te maken heeft met dat je bij t-mobile zit?
Als je er een kpn of vodafone sim in doet het probleem zich dan anders of niet voor?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 18-05-11 om 10:56.
  #11  
Oud 18-05-11, 11:28
UtregCity UtregCity is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Maar wie zegt / waarom denken jullie dat het aan t-mobile ligt / te maken heeft met dat je bij t-mobile zit?
Als je er een kpn of vodafone sim in doet het probleem zich dan anders of niet voor?
omdat je duidelijk ziet dat hun netwerk weer eens behoorlijk aan 't zuigen is...
en dat m'n iphone z'n bereik met tmobile vast wil houden, maar dat dat steeds niet lukt.
  #12  
Oud 14-07-11, 23:43
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

In het buitenland - geen T-mobile had ik het ook.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2011 om 23:58 ----------

Bij mij wordt hij heet als hij bijv. genavigeerd heeft of als ik even op internet geweest ben. Tegenwoordig zet ik hem dan even uit en na vijf minuten weer aan en is het over. Dus na intensief gebruik, ondanks uitzetten van de apps.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg romer70 iPhone algemeen 17 06-06-11 20:35
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 31-12-10 23:22
iPhone 4 batterij snel leeg? stereopanda iPhone algemeen 11 04-08-10 13:14
iPhone batterij snel leeg jketting1 iPhone algemeen 27 15-01-10 14:09
iPhone 2g batterij snel leeg Jeffmeister iPhone algemeen 5 23-08-09 17:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.