//

Internet in het buitenland met grenzenloos

Internet in het buitenland met grenzenloos discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij t-mobile hebben ze dezelfde optie voor het verblijven in het buitenland als Vodafone het grenzeloos. Je betaald dan ongeacht de duur van het gesprek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-05-11, 23:10
ardyvb ardyvb is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 1
Standaard Internet in het buitenland met grenzenloos

Bij t-mobile hebben ze dezelfde optie voor het verblijven in het buitenland als Vodafone het grenzeloos.

Je betaald dan ongeacht de duur van het gesprek €0,70 ofzo per gesprek. Voor het internet betekend dit dat het maar €2 per MB kost alleen voor blackberry internet (neem aan dat ze hier het roamen mee bedoelen) kost €8,39 MB Wat natuurlijk nogal een verschil is, voor eigenlijk hetzelfde (lijkt mij)

Nu heb ik deze optie in mijn abbo, maar is het dus onmogelijk om met roaming uitgeschakeld verbinding te krijgen op het internet in het buitenland (in Nederland lukt dat prima). Dus je hebt er helemaal niks aan voor het internet aangezien je nog steeds zo belachelijk duur uit bent....

Zijn er meer mensen die hier last van hebben, voor mijn gevoel is het gewoon een 'fout' in de carriersettings van (dat stelletje oplichters?) T-mobile.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-05-11, 23:28
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland heet roaming. Wat jij bedoelt is data roaming, en uiteraard, om in het buitenland gebruik te kunnen maken moet je data roaming wel aanzetten. Ik denk dat je een paar begrippen door elkaar haalt.

En je betaalt meer voor BB Internet omdat deze gebruik maakt van de Blackberry servers.
  #3  
Oud 03-06-11, 17:45
verkerk verkerk is offline
• iOS 8.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rhenen
Berichten: 19
Standaard

T-mobile heeft voor 9,95 / mnd een buitenland-internet abb. Voor max 500 mb/mnd
  #4  
Oud 07-06-11, 21:29
gini gini is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verkerk Bekijk bericht
T-mobile heeft voor 9,95 / mnd een buitenland-internet abb. Voor max 500 mb/mnd
Maar als ik het goed lees kan je dat niet per maand aan/uit zetten, maar zit je voor de rest van de looptijd van je contract daaraan vast.
  #5  
Oud 07-06-11, 22:56
verkerk verkerk is offline
• iOS 8.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rhenen
Berichten: 19
Standaard

Correct gelezen. Dus alleen leuk als je regelmatig - zoals wij - in het buitenland bent.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email en internet in buitenland met Iphone-4 CraziePianos Internet in buitenland (roaming) 14 08-05-11 23:57
Prepaid internet in het buitenland PeHa5772 Internet in buitenland (roaming) 4 26-04-11 23:32
Hoe zit het met maximum bedrag voor internet in buitenland? jj5 Internet in buitenland (roaming) 0 01-01-10 14:55
Geen internet in het buitenland ondanks 3g Rolezgoyoyo Internet in buitenland (roaming) 1 13-11-09 23:10
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland Pako Odido (T-Mobile) 2 26-02-08 10:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.