//

Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5

Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement loopt over +/- 3 maanden af. Ik ben vandaag door t-mobile gebeld met de vraag hoe ik t-mobile ervaar. Uiteindelijk kwam de aap ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-11, 20:15
MyIphone24 MyIphone24 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard Verlenging abonnement t-mobile wegens uitstel iphone 5

Mijn abonnement loopt over +/- 3 maanden af. Ik ben vandaag door t-mobile gebeld met de vraag hoe ik t-mobile ervaar. Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw met de vraag waarnaar ik kijk bij het verlengen van een abonnement. (prijs/kwaliteit, soort toestel etc.)

De t-mobile medewerker begon toen met het afkraken van andere telefoons dan de iphone 5 (of 4g of iets anders). Daarnaast geeft hij aan dat ze de nieuwe iphone pas tegen het einde van het jaar verwachten.

Ze kwamen met de volgende aanbieding:7 maanden abonnement voor 17,95 euro per maand (tussentijds opzeggen kost 70 euro) en als eerste gebeld worden als de nieuwe iphone uitkomt.

Dit vind ik eerlijk te mooi voor woorden klinken, zeker omdat t-mobile de voorwaarden voor nieuwe abonnementen aangepast heeft, dus ik ben benieuwd naar een eventueel addertje….

Heeft iemand anders al ervaring met deze ‘aanbieding’?

Alvast bedankt voor de reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 20:18
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Nee, maar vlak voor de 4 uitkwam deden ze vreemde 3GS aanbiedingen...

Welke voorwaarden zijn van toepassing als je verlengt?

Je huidige (geen datalimiet), of de nieuwe (langzaam na 1 GB)?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 23-05-11, 20:26
MyIphone24 MyIphone24 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

De medewerker gaf wel aan dat het om dezelfde voorwaarden zou gaan, maar het was wel echt een verkopertje (vertrouw ik nooit zo). Ik heb het ook niet zwart op wit. (en zie idd ook de actie met de 3gs).

Daarnaast wist ik toen ook nog niet dat de voorwaarden aangepast waren per 4 april voor nieuwe abonnementen.

Hij belt morgen weer, dus ik kan het altijd even navragen
  #4  
Oud 24-05-11, 11:36
MyIphone24 MyIphone24 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 3
Standaard

De t-mobile medewerker heeft inmiddels teruggebeld en geeft aan dat het gaat om:
- een sim-only abonnement (150 belminuten en 100 smsjes €8,75) en;
- een internetbundel (9,95);
- Alle opgebouwde smsjes en belminuten ben ik kwijt en zijn daarna nog 1 maand geldig;
- op de website vond ik dat de snelheid na 1gb gebruik teruggaat naar 64/64 kb.

Deze informatie kwam pas naar voren toen ik echt ging doorvragen. Toen ik vroeg naar de voorwaarden werd ik doorverwezen naar de website.
  #5  
Oud 07-06-11, 22:56
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

heb een maand geleden zelfde geintje gehad,
Begonnen ook dat de iphone 4 of 4gs hoe het ook gaat noemen pas volgend jaar komt, enfin bekende riedeltje.

wilde ze omdat ik bijna niet bel en sms dus ook een sim only abbo met internet slijten aan mij.
Dus geweigerd omdat ik ook vermelde niet zo tevreden te zijn met t-mobile, dekking en 3g dekking etc.

verbaasde reactie, maar nadat ze de dekkingskaart bekeken had en de toekomstige dekkingskaar bekeken had moest ze wel erkennen dat het inderdaad slecht was en in de toekomst ook niet gaat veranderen.

Dus deze dame uitgelegd dat ik het abbo namelijk hou zoals hij is, zodat ik elke maand kan opzeggen wanneer ik wil, omdat 2 jaar afgelopen is, en RUSTIG ga nadenken
  #6  
Oud 08-06-11, 00:32
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobbais Bekijk bericht
Dus deze dame uitgelegd dat ik het abbo namelijk hou zoals hij is, zodat ik elke maand kan opzeggen wanneer ik wil, omdat 2 jaar afgelopen is, en RUSTIG ga nadenken
Is dat zo?
Blijf je dan ook hetzelfde bedrag betalen?
Of komen ze dan met hogere tarieven, omdat je abonnement is verlopen?
Ik hoor het graag.

Kees.
  #7  
Oud 08-06-11, 00:40
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

blijf hetzelfde betalen, maar zit dan niet aan een lang contract vast, dus het is per maand dan opzegbaar, of net wat je wilt.
  #8  
Oud 08-06-11, 00:46
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Voor dit soort prijzen (€15-20 per maand) zijn sim-only abonnementen te krijgen die elke maand kunnen worden opgezegd. Bijvoorbeeld bij Ben, dat nota bene van T-Mobile is!
  #9  
Oud 23-06-11, 20:15
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobbais Bekijk bericht
blijf hetzelfde betalen, maar zit dan niet aan een lang contract vast, dus het is per maand dan opzegbaar, of net wat je wilt.
Maar dan betaal je wel elke maand de toeslag voor de iphone die je al afbetaald hebt. Dat is in mijn geval ongeveer 15 euro per maand teveel (i300). Maar kies ik voor de sim only, dan kan ik alleen vervroegd verlengen of zoiets en zit ik in totaal 3 jaar min de tijd dat ik heb moeten wachten op de nieuwe iphone er aan vast. Een andere optie zou er niet zijn werd me verteld. Morgen overdag maar eens naar de zakelijke desk bellen, want dat lijkt me erg onverstandig van ze. Ik ga dan in ieder geval overstappen naar Ben voor een paar maanden. 250 minuten en internet voor nog geen 15 euro ex btw en voor nog geen 22 euro ex btw 500 minuten.

Dus ik ga morgen Tmobile maar eens opzeggen; ik kan altijd nog de opzegging annuleren als het niet nodig mocht zijn.
  #10  
Oud 11-09-12, 22:13
tomic tomic is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

Interne memo: T-Mobile geen iPhone 5
In een*uitgelekte*interne*memo die gepubliceerd is op een onofficieel T-mobile blog is te zien dat de werknemers niet getraind worden om de nieuwe iPhone 5 te verkopen maar juist getraind worden om*klanten*te overtuigen iets anders aan te schaffen. Dus 21 september zal er voor T-Mobile anders uit komen te zien dan voor de concurrenten..

Als je de iPhone 5 verkoopt waarom zou je dan getraind worden in het afkraken van de telefoon? Waarschijnlijk omdat T-Mobile naast het net heeft gevist.


T-mobile iPhone 5
Of dit ok voor Nederland zal gelden is wel te verwachten.. Dus wat doe je wanneer je super graag de nieuwe iPhone wil hebben maar nog aan een T-Mobile abonnement vast zit? Welke providers de iPhone 5 wel gaan leveren zullen wij je zo snel mogelijk laten weten.




Tags:*5 oktober, apple, foto, iphone 5, iphone4, iphone5, iphone5 kopen, koop iphone5, nieuws, oktober, prijs iphone, release, slide, t-mobile
  #11  
Oud 11-09-12, 22:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomic Bekijk bericht
Welke providers de iPhone 5 wel gaan leveren zullen wij je zo snel mogelijk laten weten.
Wie is "wij" Of is dat gewoon de de Pluralis Majestatis?
  #12  
Oud 13-09-12, 13:10
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Dus T-mobile gaat me iets anders aanbieden?
Is dat de reden dat ik gisteren een sms kreeg dat ik vandaag mijn mailbox in de gaten moet houden als ik wil weten hoe ik zo snel mogelijk een iPhone 5 kan bestellen?

Citaat:
In een*uitgelekte*interne*memo die gepubliceerd is op een onofficieel T-mobile blog
Aha!
Kom, vertel me even naast welk net t-mobile heeft gevist!
  #13  
Oud 13-09-12, 13:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robijnv Bekijk bericht
Dus T-mobile gaat me iets anders aanbieden?
Ja, en daarom heeft T-Mobile NL gisteren van 19u00 tot 21u00 getwittert over de iPhone 5
  #14  
Oud 13-09-12, 13:57
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, en daarom heeft T-Mobile NL gisteren van 19u00 tot 21u00 getwittert over de iPhone 5
Én de uitzending op OMT live gesponsord..
  #15  
Oud 13-09-12, 17:03
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

T-Mobile heeft denk ik de sterkste campagne opgezet op het moment als t gaat om de iPhone 5.. Ik kreeg al een bericht dat ik mn email in de gaten moest houden, en er komt een speciale site aan. Ik wacht t nog wel ff af wat ze me gaan aanbieden, misschien dat ik naar Vodafone vertrek...
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #16  
Oud 14-09-12, 00:31
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TakkU Bekijk bericht
T-Mobile heeft denk ik de sterkste campagne opgezet op het moment als t gaat om de iPhone 5.. Ik kreeg al een bericht dat ik mn email in de gaten moest houden, en er komt een speciale site aan. Ik wacht t nog wel ff af wat ze me gaan aanbieden, misschien dat ik naar Vodafone vertrek...
Zo denk ik er ook over, maar ik heb nog geen mail van T-Mobile gezien jullie wel?
  #17  
Oud 14-09-12, 01:12
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Zo denk ik er ook over, maar ik heb nog geen mail van T-Mobile gezien jullie wel?
Ik wel, vanmiddag. Nu nog verzinnen of ik naar KPN (4G?) of Vodafone ga of dat ik bij t-mobile blijf..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile verlenging ericyu Odido (T-Mobile) 5 26-01-11 18:33
iPad icm verlenging iPhone abo T-Mobile alexandera Koopinformatie Nederland 0 04-11-10 23:33
Abonnement verlenging bij phonehouse? 276159 Koopinformatie Nederland 2 05-08-10 23:48
Verlenging T-Mobile Abonnement en wachten op volgende iPhone lyndon Odido (T-Mobile) 6 20-01-10 20:18
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:22.