//

Iphone 3gs uit slechte lichting?

Iphone 3gs uit slechte lichting? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Een jaar geleden heb ik de iphone 3gs via t-mobile aangeschaft. Eigenlijk altijd veel problemen gehad met het bereik. Wanneer ik met andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-11, 14:04
simon1985 simon1985 is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 3gs uit slechte lichting?

Hallo allen,

Een jaar geleden heb ik de iphone 3gs via t-mobile aangeschaft.
Eigenlijk altijd veel problemen gehad met het bereik.

Wanneer ik met andere mensen aan bellen ben, kunnen zij mij bijna altijd maar deels horen. Het gesprek wordt vaak voor enkele seconden onderbroken aan de andere kant.

Ik heb de simkaart in andere toestellen gestopt en daar had ik dit probleem niet.

Nu hoorde ik onlangs dat er een lichting iphones 3gs is geweest waarbij dit probleem bekend is, en t-mobile deze toestellen heeft teruggenomen en vervangen.

Weten jullie hier iets van af?

En zo ja, wat raden jullie me aan? Ik heb het toestel nu alweer een jaar en 3 maanden en sinds 3 weken ook nog eens een barst in het glas. Ik wil dit glas ergens laten vervangen. Doet t-mobile hier dan moeilijk over denken jullie en zien ze het uberhaupt wel?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
slechte ontvangst 3gs met software 4.0.1 U2SPARKY Odido (T-Mobile) 23 06-09-10 16:36
Slechte tot geen ontvangst met 3gs door 3G Smartienator Odido (T-Mobile) 1 30-08-10 13:58
slechte ontvangst 3GS tov 3G on7stv iPhone algemeen 2 28-06-09 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.