//

iPhone 4 + T-mobile: continu van netwerk afgegooid!

iPhone 4 + T-mobile: continu van netwerk afgegooid! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijwel nooit problemen gehad met mijn iPhone4, ook niet met het bereik van T-mobile. Maar sinds kort (volgens mij na de update naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-11, 13:32
FRISSEFLO FRISSEFLO is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard iPhone 4 + T-mobile: continu van netwerk afgegooid!

Ik heb vrijwel nooit problemen gehad met mijn iPhone4, ook niet met het bereik van T-mobile. Maar sinds kort (volgens mij na de update naar 4.3.3) wordt ik continu van het netwerk afgegooid. Met gemiste oproepen als gevolg.
Vond in het forum wel een topic van 2010 maar vrijwel niet recenters over dit probleem. Iemand ook dit probleem of ideeën hoe dit op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-11, 13:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Neem via Twitter eens contact op met @tmobile_webcare dan heb je onmiddellijk een antwoord.
  #3  
Oud 01-06-11, 13:56
FRISSEFLO FRISSEFLO is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 12
Standaard

Er blijkt meer aan de hand te zijn. Hun Twitter staat er aardig vol mee. Gaat hoogstwaarschijnlijk dus om netwerkstoring en geen iPhone (iOS) mankement. Bedankt voor de tip Timosha!

Update: Uit de Tweets van @tmobile_webcare haalde ik de tip om de netwerkinstellingen te herstellen. Omdat ik onlangs in het buitenland ben geweest zou er misschien iets fout hebben kunnen gaan bij terugkomst op het normale (t-mobile) netwerk. Tot nu toe na het herstellen van de netwerkinstellingen steeds volledig bereik gehad. Mocht dit veranderen update ik hier...

Laatst gewijzigd door FRISSEFLO; 01-06-11 om 14:05. Reden: update
  #4  
Oud 05-06-11, 17:41
verkerk verkerk is offline
• iOS 8.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rhenen
Berichten: 19
Standaard

Zit in Duitsland en moet steeds na gebruik van internet voor een volgende sessie de iphone resetten of netwerkinstellingen resetten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone met T-mobile netwerk snel leeg Flugeltje89 Odido (T-Mobile) 11 14-07-11 23:43
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! 020informatie Odido (T-Mobile) 0 19-02-11 23:14
iPhone-problemen op het netwerk van T-Mobile ICom Odido (T-Mobile) 70 29-05-10 14:54
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? bengek Odido (T-Mobile) 2 01-03-10 07:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:06.