iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   internet opzeggen bij T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/9295-internet-opzeggen-t-mobile.html)

Thijs3000 13-03-08 18:21

internet opzeggen bij T-Mobile
 
Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd. Als het goed is werkt dat over een half uurtje. Ik vroeg de verkoopster hoe ik het weer uit kon zetten als ik dat wilde: Dit is niet mogelijk in een lopende contractsperiode. Dit kan je pas uitzetten als je contract afloopt. (uiteraard met 3 maanden opzegtermijn...)

Weet iemand of dit zo mag volgens de wet, vind het niet echt klantvriendelijk. Let dus op wanneer je nog 2 jaar moet...

Groeten Thijs

soCool 14-03-08 00:51

Logisch, je hebt een contract ondertekend waarin staat dat jij die dienst afneemt tegen een bepaalde prijs.

Thijs3000 14-03-08 01:00

mijn contract loopt al een tijdje, en je kan ten alle tijden internet aanvragen alleen niet ten alle tijden het uitzetten dat is hetgeen waar ik me aan stoor, wanneer je aan het begin dat afsluit kan ik het nog wel begrijpen...

soCool 14-03-08 01:18

Maakt niets uit. Dan had je vooraf naar de voorwaarden moeten vragen voordat je die dienst accepteerde.

Bekijk het positief en leer van je fouten.

FreddO! 26-03-08 04:32

Het is ook wel logisch. Je neemt een extra dienst erbij. Die moet je dan ook uitzitten tot het einde van je abbonnement. Dat je 2 jaar moet is zuur.

forum.bericht 26-03-08 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thijs3000 (Bericht 81216)
Ik heb zojuist internet bij T-Mobile aangevraagd. Als het goed is werkt dat over een half uurtje. Ik vroeg de verkoopster hoe ik het weer uit kon zetten als ik dat wilde: Dit is niet mogelijk in een lopende contractsperiode. Dit kan je pas uitzetten als je contract afloopt. (uiteraard met 3 maanden opzegtermijn...)
Weet iemand of dit zo mag volgens de wet, vind het niet echt klantvriendelijk. Let dus op wanneer je nog 2 jaar moet...
Groeten Thijs

E.e.a. was je bekend bij afsluiten contract.

Overigens maakt T-mobile er geen enkel probleem van als je het abonnement eerder wilt stopzetten. Ze vragen dan wel een kleine tegenprestatie in de vorm van de resterende termijnen.

Willempieee 26-03-08 14:30

Je moet je voorstellen dat je voor het Pocket Internet Totaal bij T-Mobile, tot €75 extra korting krijgt op je telefoon.
Dat geven zij jou, omdat je een jaar of twee jaar voor deze bundel van €9,50 kiest, erg logisch dus dat zij jou hieraan houden. Ze willen wel waar voor hun geld, net zoals jij dat andersom zou willen.

supernaturol 07-04-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 87454)
E.e.a. was je bekend bij afsluiten contract.

Overigens maakt T-mobile er geen enkel probleem van als je het abonnement eerder wilt stopzetten. Ze vragen dan wel een kleine tegenprestatie in de vorm van de resterende termijnen.


tegenwoordig is het niet meer mogelijk om je abo af te kopen bij t-mobile. alleen als je gaat emigreren.

Alexis 11-06-08 17:26

Hallo,

ik had ook internet erbij genomen, maar ik mocht het 1 maand gratis uitproberen, omdat internet het niet deed op mijn Iphone heb ik het stopt gezet.

forum.bericht 11-06-08 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol (Bericht 94780)
tegenwoordig is het niet meer mogelijk om je abo af te kopen bij t-mobile. alleen als je gaat emigreren.

Zoals gezegd kan je een abo altijd voortijdig beëindigen. Kost je alleen geld.

StanLee 12-06-08 13:24

wil niks zeggen hoor maar afkopen gaat tegenwoordig niet meer zo makkelijk bij t-mobile. alleen als je zegt dat je het niet meer kan betalen... enige nadeel is dan dat je op een blacklist komt te staan en dan kan je abonnementen bij andere providers vergeten!!! SUCCES :p

midon 12-06-08 15:34

We hebben het over de zelfde provider die de Iphone exclusief in nederland gaat verkopen:confused: Dan staat ons nog wat te wachten voor de gene die de Iphone G3 willen hebben met abo van T-mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.