//

Iphone 3gs Reparatie... Iphone 4 terug?? (T-mobile)

Iphone 3gs Reparatie... Iphone 4 terug?? (T-mobile) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is nu al de 2e keer dat ik mijn iphone kwijt ben omdat hij stuk is (binnen garantie) accu probleem... Het abonnement is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-11, 22:31
dvbeeten dvbeeten is offline
• iOS 9.0
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 24
Standaard Iphone 3gs Reparatie... Iphone 4 terug?? (T-mobile)

Hallo,

Het is nu al de 2e keer dat ik mijn iphone kwijt ben omdat hij stuk is (binnen garantie) accu probleem...

Het abonnement is zakelijk en de Iphone is dan ook hard nodig... Bied T-mobile een compensatie?

En mijn andere vraag is: Beginnen de refurbished 3gs'sen niet op te raken? Het zijn toestellen niet ouder dan 30 dagen in gebruik, ik kan me voorstellen dat dat opraakt omdat het model 2 jaar oud is, toch? Heb je een 3gs ingeleverd en een 4 gekregen? Laat het even weten! ;-)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-11, 13:16
t-kroon t-kroon is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 63
Standaard

Ik heb in januari nog een 3G teruggekregen voor mijn 3G, dus de 3GS hebben ze zeker nog heb toen ook twee weken in spanning gezeten, maar helaas...
  #3  
Oud 25-06-11, 13:25
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Bij Telfort ook, een kapotte 3Gs ingeleverd, en een nieuwe 4 terug ontvangen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS op reparatie, vraag. Pimpslap iPhone algemeen 3 17-04-11 18:07
iPhone 4 reparatie via T-mobile of andere mogelijkheden? EfBee Odido (T-Mobile) 2 19-01-11 20:15
iPhone 3GS reparatie probleem RoPro iPhone algemeen 0 09-08-10 20:43
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak thewong Odido (T-Mobile) 4 02-07-10 10:49
Reparatie T-Mobile, iPhone 4? The Unbelievable Odido (T-Mobile) 20 11-06-10 23:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:11.