iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract verlenging (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/94517-contract-verlenging.html)

joerieve 02-07-11 15:04

Contract verlenging
 
Goedendag

in januari 2012 is mijn contract van me iphone 3GS voorbij, nu komt er als het goed is voor die tijd een nieuwe iphone uit. zo niet dan neem ik iphone 4 maar dit terzeide

Ik wil mijn huidige contract behouden maar dan mijn toestel ergens anders kopen dus wat had ik gedachten, Ik bestel een iphone + verlening via gsmweb met provider T-mobile en geef contract verlenging aan

Voordeel: ik neem 1 jaar abonnement + koop de iphone los erbij voor 370 euro dan ben ik 700 euro ongeveer kwijt ipv 1000+ over 2 jaar. Maar is het nu ook mogelijk dat ik mijn contract behoud met 150 bel minuten EN 150 sms berichte?

Want ik hoorde dat bij een verlening dit ook nog zo blijft en niet veranderd naar 150 sms berichten OF 150 bel minuten

kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven zodat ik optijd een besluit kan nemen

Operafreak 02-07-11 15:23

Het antwoord is vrij simpel. Doe NIKS en je huidige abonnement 150+150 loopt gewoon door, maandelijks opzegbaar. Verlengen betekent dat je huidige abo wordt omgezet naar de nieuwe voorwaarden - 150 minuten bellen of smssen.

Aan jou de beslissing of je daarbij dan alsnog een nieuw toestel los wil kopen.




Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joerieve (Bericht 688015)
Goedendag

in januari 2012 is mijn contract van me iphone 3GS voorbij, nu komt er als het goed is voor die tijd een nieuwe iphone uit. zo niet dan neem ik iphone 4 maar dit terzeide

Ik wil mijn huidige contract behouden maar dan mijn toestel ergens anders kopen dus wat had ik gedachten, Ik bestel een iphone + verlening via gsmweb met provider T-mobile en geef contract verlenging aan

Voordeel: ik neem 1 jaar abonnement + koop de iphone los erbij voor 370 euro dan ben ik 700 euro ongeveer kwijt ipv 1000+ over 2 jaar. Maar is het nu ook mogelijk dat ik mijn contract behoud met 150 bel minuten EN 150 sms berichte?

Want ik hoorde dat bij een verlening dit ook nog zo blijft en niet veranderd naar 150 sms berichten OF 150 bel minuten

kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven zodat ik optijd een besluit kan nemen


joerieve 02-07-11 15:26

Ja maar als je niks doet dan mogen ze je contract niet verlengen omdat nergens in me contract staat over stilzwijgend verlening. Dus dan word alles gewoon afgesloten ?

Operafreak 02-07-11 22:53

Nee, je oude abonnement wordt automatisch omgezet naar een per maand opzegbare versie tegen de zelfde voorwaarden als je op nu hebt. Zolang jij betaalt wordt je niet afgesloten.. Wat ze wel zullen proberen is jou voor die tijd een aanbieding te doen - je bent alleen niet verplicht om daar op in te gaan als dat je niet past.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joerieve (Bericht 688019)
Ja maar als je niks doet dan mogen ze je contract niet verlengen omdat nergens in me contract staat over stilzwijgend verlening. Dus dan word alles gewoon afgesloten ?


joerieve 02-07-11 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 688110)
Nee, je oude abonnement wordt automatisch omgezet naar een per maand opzegbare versie tegen de zelfde voorwaarden als je op nu hebt. Zolang jij betaalt wordt je niet afgesloten.. Wat ze wel zullen proberen is jou voor die tijd een aanbieding te doen - je bent alleen niet verplicht om daar op in te gaan als dat je niet past.

Wat ik me wel afvraag betaal ik dan als nog 30 euro p/m ? Omdat ik nu natuurlijk ook de telefoon afbetaal

Operafreak 02-07-11 22:58

Ja, daar verandert helaas niks in.. bedrag blijft hetzelfde. Dat is nu eenmaal het prijsplan dat je met TM hebt afgesproken. Zodra je daar in gaat wijzigen veranderen de voorwaarden..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joerieve (Bericht 688111)
Wat ik me wel afvraag betaal ik dan als nog 30 euro p/m ? Omdat ik nu natuurlijk ook de telefoon afbetaal



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.