//

Contract verlenging

Contract verlenging discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag in januari 2012 is mijn contract van me iphone 3GS voorbij, nu komt er als het goed is voor die tijd een nieuwe iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-07-11, 15:04
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard Contract verlenging

Goedendag

in januari 2012 is mijn contract van me iphone 3GS voorbij, nu komt er als het goed is voor die tijd een nieuwe iphone uit. zo niet dan neem ik iphone 4 maar dit terzeide

Ik wil mijn huidige contract behouden maar dan mijn toestel ergens anders kopen dus wat had ik gedachten, Ik bestel een iphone + verlening via gsmweb met provider T-mobile en geef contract verlenging aan

Voordeel: ik neem 1 jaar abonnement + koop de iphone los erbij voor 370 euro dan ben ik 700 euro ongeveer kwijt ipv 1000+ over 2 jaar. Maar is het nu ook mogelijk dat ik mijn contract behoud met 150 bel minuten EN 150 sms berichte?

Want ik hoorde dat bij een verlening dit ook nog zo blijft en niet veranderd naar 150 sms berichten OF 150 bel minuten

kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven zodat ik optijd een besluit kan nemen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-07-11, 15:23
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Het antwoord is vrij simpel. Doe NIKS en je huidige abonnement 150+150 loopt gewoon door, maandelijks opzegbaar. Verlengen betekent dat je huidige abo wordt omgezet naar de nieuwe voorwaarden - 150 minuten bellen of smssen.

Aan jou de beslissing of je daarbij dan alsnog een nieuw toestel los wil kopen.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerieve Bekijk bericht
Goedendag

in januari 2012 is mijn contract van me iphone 3GS voorbij, nu komt er als het goed is voor die tijd een nieuwe iphone uit. zo niet dan neem ik iphone 4 maar dit terzeide

Ik wil mijn huidige contract behouden maar dan mijn toestel ergens anders kopen dus wat had ik gedachten, Ik bestel een iphone + verlening via gsmweb met provider T-mobile en geef contract verlenging aan

Voordeel: ik neem 1 jaar abonnement + koop de iphone los erbij voor 370 euro dan ben ik 700 euro ongeveer kwijt ipv 1000+ over 2 jaar. Maar is het nu ook mogelijk dat ik mijn contract behoud met 150 bel minuten EN 150 sms berichte?

Want ik hoorde dat bij een verlening dit ook nog zo blijft en niet veranderd naar 150 sms berichten OF 150 bel minuten

kan iemand mij hier meer duidelijkheid overgeven zodat ik optijd een besluit kan nemen
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #3  
Oud 02-07-11, 15:26
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Ja maar als je niks doet dan mogen ze je contract niet verlengen omdat nergens in me contract staat over stilzwijgend verlening. Dus dan word alles gewoon afgesloten ?
  #4  
Oud 02-07-11, 22:53
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Nee, je oude abonnement wordt automatisch omgezet naar een per maand opzegbare versie tegen de zelfde voorwaarden als je op nu hebt. Zolang jij betaalt wordt je niet afgesloten.. Wat ze wel zullen proberen is jou voor die tijd een aanbieding te doen - je bent alleen niet verplicht om daar op in te gaan als dat je niet past.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerieve Bekijk bericht
Ja maar als je niks doet dan mogen ze je contract niet verlengen omdat nergens in me contract staat over stilzwijgend verlening. Dus dan word alles gewoon afgesloten ?
  #5  
Oud 02-07-11, 22:57
joerieve joerieve is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Nee, je oude abonnement wordt automatisch omgezet naar een per maand opzegbare versie tegen de zelfde voorwaarden als je op nu hebt. Zolang jij betaalt wordt je niet afgesloten.. Wat ze wel zullen proberen is jou voor die tijd een aanbieding te doen - je bent alleen niet verplicht om daar op in te gaan als dat je niet past.
Wat ik me wel afvraag betaal ik dan als nog 30 euro p/m ? Omdat ik nu natuurlijk ook de telefoon afbetaal
  #6  
Oud 02-07-11, 22:58
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Ja, daar verandert helaas niks in.. bedrag blijft hetzelfde. Dat is nu eenmaal het prijsplan dat je met TM hebt afgesproken. Zodra je daar in gaat wijzigen veranderen de voorwaarden..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joerieve Bekijk bericht
Wat ik me wel afvraag betaal ik dan als nog 30 euro p/m ? Omdat ik nu natuurlijk ook de telefoon afbetaal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile verlenging ericyu Odido (T-Mobile) 5 26-01-11 17:33
Verlenging contract : 4 maanden? Michaelangelo Odido (T-Mobile) 9 03-11-10 19:04
Ingangsdatum nieuw contract na verlenging wsk1 Odido (T-Mobile) 4 19-08-10 16:35
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Orange naar T-mobiel contract verlenging... 2en0 Overige providers Nederland 23 10-11-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:10.