//

Nieuwe tarieven T-Mobile

Nieuwe tarieven T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren kwam KPN met de nieuwe tarieven, maar ook de andere providers zijn stiekem gevolgd! Wat is nu nog een goedkope optie om een smartphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-11, 09:42
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard Nieuwe tarieven T-Mobile

Gisteren kwam KPN met de nieuwe tarieven, maar ook de andere providers zijn stiekem gevolgd! Wat is nu nog een goedkope optie om een smartphone online te laten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-07-11, 13:17
lexvo lexvo is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 66
Standaard

Mijn contract loopt in augustus af. Uit voorzorg heb ik alvast mijn i-150 contract met een jaar verlengd (voor bestaande klanten is er een korting). Heb nu dus een jaar langer 1GB en vanaf volgende maand 7,2Mb/s internet. Daarna zien we wel verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tarieven en prijzen online T-mobile Duitsland Rookbom Odido (T-Mobile) 5 18-06-09 02:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.