//

T-mobile en micro sim

T-mobile en micro sim discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag een Iphone 4 16GB ontvangen van T-mobile + sim-kaart ivm nummerbehoud. Meteen aan de slag. Maar ook meteen weer klaar: T-mobile levert een gewone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-11, 22:33
hansien hansien is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 2
Angry T-mobile en micro sim

Vandaag een Iphone 4 16GB ontvangen van T-mobile + sim-kaart ivm nummerbehoud. Meteen aan de slag. Maar ook meteen weer klaar: T-mobile levert een gewone SIM als je een Iphone G4 bestelt. Ben ik nou zo s(l)im of zijn zij nou zo dom? Meteen de pest er in dat ik niet verder kan. Moet nu eerst morgen met die sukkels gaan bellen. Gaat het altijd zo?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-11, 22:35
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb geen ervaring met T-Mobile, maar een (tijdelijke) oplossing kan zijn de huidige simkaart verknippen.
  #3  
Oud 28-07-11, 22:37
ejwedje ejwedje is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oirsbeek
Berichten: 14
Standaard

Gister ook een Iphone 4 gekregen van Tmobile en daar zat ook een gewone sim bij alleen kon je die verder breken tot een kleine sim
  #4  
Oud 28-07-11, 22:42
hansien hansien is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Zeeland
Berichten: 2
Standaard

Is dat "precies"het "gouden"vlakje? Ik zie daar wel een randje om heen... Moet dan ook mijn oude (Ben-) kaart verknippen want daar zit nog beltegeod op.. Bedankt voor de tip
  #5  
Oud 29-07-11, 10:44
ejwedje ejwedje is offline
• iOS 10.0.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oirsbeek
Berichten: 14
Standaard

Nee, er is een duidelijke opening van 1mm te zien. Op twee plekjes zit de kleine sim vast. Het moet dus duidelijk zichtbaar zijn. Maar ja je kunt natuurlijk ook gewoon knippen. Als je je verknipt heb je voor 5 euro een nieuwe sim kaart.
  #6  
Oud 29-07-11, 11:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Als T-Mobile de verkeerde simkaart heeft meegeleverd kun je het beste naar de T-Mobile Shop gaan. Daar kunnen ze je zo een juiste simkaart geven.
Ga er niet mee aan het knippen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 17:46
Micro Sim / Mini Sim vraag dstollie iPhone algemeen 2 19-08-10 19:32
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? s.keesen Odido (T-Mobile) 10 01-08-10 02:12
T-Mobile simkaart snijden naar micro sim? Destiny Odido (T-Mobile) 2 25-07-10 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.