//

Wie heeft nog een link of screenshot van de I-300 voorwaarden 2008

Wie heeft nog een link of screenshot van de I-300 voorwaarden 2008 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand nog een link naar de voorwaarden van de I-300 abbo's van T mobile met 300 belminuten en 300 Smsjes of een screenshot ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-11, 20:19
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard Wie heeft nog een link of screenshot van de I-300 voorwaarden 2008

Heeft er iemand nog een link naar de voorwaarden van de I-300 abbo's van T mobile met 300 belminuten en 300 Smsjes of een screenshot

Heb besloten dat ik mijn abbo bij T mobile niet opzeg maar blijf bij mijn oude contract en straks een Iphone 5 koop met korting en mijn OUDE contract verleng

Wil ook weten wat er afgesproken was met de snelheid van het internet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-11, 09:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt je oude contract niet verlengen. Je kunt je oude contract wel gewoon door laten lopen. Maar dan kun je natuurlijk geen nieuw toestel met korting uitzoeken.

Als je een nieuw toestel met korting wilt uitzoeken dan kun je je contract vernieuwen. Dan sluit je in feite een nieuw contract tegen de nieuwe voorwaarden.

Maar de oude prijslijsten staan hier: http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/oude-tarieven
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 02-08-11, 09:22
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Dus je bent dan het haasje en gaan de nieuwe voorwaarden in dan toch maar opzeggen zou ik zeggen
  #4  
Oud 02-08-11, 09:27
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
Dus je bent dan het haasje en gaan de nieuwe voorwaarden in dan toch maar opzeggen zou ik zeggen
Ja, de telecomproviders hebben ons allemaal bij de ***.
  #5  
Oud 02-08-11, 11:50
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik zou niet zo snel opzeggen, maar even goed e.e.a. onderzoeken. Weet niet hoe het precies uitvalt voor een i-300, maar zeker bij de i-150 lijkt erop dat zelfs als je dadelijk een sim only neemt met fatsoenlijk internet dat je al snel aan hetzelfde bedrag zit en dan geen onbeperkt internet en minuten óf sms i.p.v. minuten en sms.

Ik heb zelf i-150 nog tot volgend jaar november maar ik heb een vermoeden dat ik tegen die tijd beter af ben als ik de i-150 gewoon laat doorlopen en een nieuwe iphone los koop.
  #6  
Oud 12-08-11, 11:15
Mteylingen Mteylingen is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 4
Standaard

Het grootste nadeel nu is toch, dat in de voorwaarden van 2008 een internetsnelheid wordt besproken van ongeveer 2 mbps, nu wordt er 7,2 (theoretisch) aangeboden!

Stel je houdt je oude voorwaarden, en je koopt een nieuwe iPhone 5, dan heb je een flitsend snel nieuw toestel....maar een internetsnelheid van lik-me-vestje!

Daarbij wordt al aangegeven dat een dataverbruik van ongeveer 1 gig, bijna nooit gehaalt wordt door klanten.

In dat geval is het nog verstandiger om voor 14 augustus een nieuw abbo af te sluiten, zodat je daarvoor in ieder geval geen extra kosten hoeft te betalen!

Als je dan toch geld hebt voor het kopen van een nieuwe iPhone (er vanuit gaande dat je niet gaat voor de iCloud iPhone) dan kan dat altijd tussendoor nog (dat is mijn plan....denk ik!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bumper maakt krassen: wie heeft hier nog meer last van? Hubjetten iPhone algemeen 17 15-10-20 08:30
iPhone 4: Wie heeft er nog een O2 sim kaart over zodat ik kan activeren khalidinio Unlock 1 07-07-11 16:18
Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? borgqueenx Odido (T-Mobile) 132 18-09-10 12:23
Wie heeft er een oplossing themes op 1.1.3 -kriis Archief 2 12-02-08 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.