iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wat te doen voor iPhone 5?? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/97582-doen-voor-iphone-5-a.html)

dylankieft 17-08-11 15:09

Wat te doen voor iPhone 5??
 
Ik heb sinds 31 augustus 2010 een iphone 4 abonnement van 30 eurie per maand. Dit abonnement loopt dan ook tot 31 augustus 2011. Het abonnement kan ik dan elke maand opzeggen. Maar als ik nu een iPhone 5 wil, wat kan ik dan het beste doen? Tijdelijk een relax abonnement nemen en met de komst van de nieuwe iphone weer overschakelen op een abonnement van 30 euro per maand? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Dylan

wouter1981 17-08-11 15:15

Laat je abonnement gewoon doorlopen.

dylankieft 17-08-11 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 700156)
Laat je abonnement gewoon doorlopen.

En als dan de nieuwe iPhone komt?

wouter1981 17-08-11 16:20

Verlengen (vernieuwen) met de iPhone 5....

dylankieft 17-08-11 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 700182)
Verlengen (vernieuwen) met de iPhone 5....

O zit dat gewoon zo. Zo simpel eigenlijk. Dankje

jobbais 18-08-11 10:28

krijg je dan niet de nieuwe voorwaarden bij verlengen?? volgens mij zijn de oude Iphone abbos bij t-mobile er namelijk niet meer, dus zullen ze zeggen ben ik bang, helaas dus nieuwe aboo met nieuwe voorwaarden ( dus data limiet 1GB daarna knijpen naar prehistorische snelheid)

Ben zelf nu ook bij T-mobile, maar denk dat ik over ga naar Hi sim only met goedkoopste abbo voor 2 jaar 5.95 en dan 15,- voor data ( 1 gig ) eventueel per maand voor 5 euro upgraden naar 2 GB.
Dan moet je wel het toestel los kopen, aangezien ik nog geen info heb wat voor Sim er in de nieuwe iphone komt laat ik ook mijn t-mobile nog ff doorlopen, en misschien komen er tegen die tijd wel leuke aanbiedingen.. wie weet

wouter1981 18-08-11 10:34

Verlengen met oude voorwaarden is helaas niet mogelijk. Je krijgt een nieuw contract met nieuwe voorwaarden. Daarom heet het eigenlijk vernieuwen.

jobbais 21-08-11 18:37

Heb ze dus gisteren gebeld bij t-mobile vanwege dus hetzelfde verhaal.
Inderdaad dan krijg je nieuwe voorwaarden dus ook met datalimiet 1GB en daarna knijpen op isdn snelheid :P

Dus ik laat mijn abbo die nog onbeperkt heeft gewoon doorlopen, niets doen, lekker hangen zo, onbeperkt internet.
Moet dan wel de iphone 5 als ik die wil zelf betalen, maar aangezien ik overal zie dat je met het laagste abbo voor een iphone 300 euro moet betalen, dan kan die 300 extra er ook wel bij, dan zit ik ten minste nergens aan vast, en heb eindeloos internet.

dylankieft 21-08-11 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jobbais (Bericht 701060)
Heb ze dus gisteren gebeld bij t-mobile vanwege dus hetzelfde verhaal.
Inderdaad dan krijg je nieuwe voorwaarden dus ook met datalimiet 1GB en daarna knijpen op isdn snelheid :P

Dus ik laat mijn abbo die nog onbeperkt heeft gewoon doorlopen, niets doen, lekker hangen zo, onbeperkt internet.
Moet dan wel de iphone 5 als ik die wil zelf betalen, maar aangezien ik overal zie dat je met het laagste abbo voor een iphone 300 euro moet betalen, dan kan die 300 extra er ook wel bij, dan zit ik ten minste nergens aan vast, en heb eindeloos internet.

Okee dankje voor het melden!! Dat ga ik dan denk ik ook doen.

Dylan

jobbais 21-08-11 18:52

aangezien jij een iphone 4 hebt, heb je al micro sim, dat zal bij mij een ander verhaal zijn, ik heb ze ook daarom gebeld om te weten als ik tegen die tijd een andere sim aanvraag ( normaal naar micro ) of ik dan geen gezeur krijg en dan eventueel alsnog aan die nieuwe voorwaarden kom te hangen, dat is dus niet zo, je kan eenmalig een nieuwe sim aanvragen ( normaal of micro)

Toen ik mijn verhaal ook deed over het dataverbruik en dat ik nu onbeperkt nog heb zij de medewerker ook lekker blijven hangen meneer, elke maand wordt het gewoon verlengd en hoeft u zich niet druk te maken over eventuele hoge data kosten of in t-mobile geval isdn snelheid.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:21.