//

Wat te doen voor iPhone 5??

Wat te doen voor iPhone 5?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds 31 augustus 2010 een iphone 4 abonnement van 30 eurie per maand. Dit abonnement loopt dan ook tot 31 augustus 2011. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-11, 16:09
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard Wat te doen voor iPhone 5??

Ik heb sinds 31 augustus 2010 een iphone 4 abonnement van 30 eurie per maand. Dit abonnement loopt dan ook tot 31 augustus 2011. Het abonnement kan ik dan elke maand opzeggen. Maar als ik nu een iPhone 5 wil, wat kan ik dan het beste doen? Tijdelijk een relax abonnement nemen en met de komst van de nieuwe iphone weer overschakelen op een abonnement van 30 euro per maand? Hopelijk kan iemand mij helpen!

Dylan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-11, 16:15
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Laat je abonnement gewoon doorlopen.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 17-08-11, 17:01
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Laat je abonnement gewoon doorlopen.
En als dan de nieuwe iPhone komt?
  #4  
Oud 17-08-11, 17:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verlengen (vernieuwen) met de iPhone 5....
  #5  
Oud 17-08-11, 18:39
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Verlengen (vernieuwen) met de iPhone 5....
O zit dat gewoon zo. Zo simpel eigenlijk. Dankje
  #6  
Oud 18-08-11, 11:28
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

krijg je dan niet de nieuwe voorwaarden bij verlengen?? volgens mij zijn de oude Iphone abbos bij t-mobile er namelijk niet meer, dus zullen ze zeggen ben ik bang, helaas dus nieuwe aboo met nieuwe voorwaarden ( dus data limiet 1GB daarna knijpen naar prehistorische snelheid)

Ben zelf nu ook bij T-mobile, maar denk dat ik over ga naar Hi sim only met goedkoopste abbo voor 2 jaar 5.95 en dan 15,- voor data ( 1 gig ) eventueel per maand voor 5 euro upgraden naar 2 GB.
Dan moet je wel het toestel los kopen, aangezien ik nog geen info heb wat voor Sim er in de nieuwe iphone komt laat ik ook mijn t-mobile nog ff doorlopen, en misschien komen er tegen die tijd wel leuke aanbiedingen.. wie weet
  #7  
Oud 18-08-11, 11:34
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verlengen met oude voorwaarden is helaas niet mogelijk. Je krijgt een nieuw contract met nieuwe voorwaarden. Daarom heet het eigenlijk vernieuwen.
  #8  
Oud 21-08-11, 19:37
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

Heb ze dus gisteren gebeld bij t-mobile vanwege dus hetzelfde verhaal.
Inderdaad dan krijg je nieuwe voorwaarden dus ook met datalimiet 1GB en daarna knijpen op isdn snelheid

Dus ik laat mijn abbo die nog onbeperkt heeft gewoon doorlopen, niets doen, lekker hangen zo, onbeperkt internet.
Moet dan wel de iphone 5 als ik die wil zelf betalen, maar aangezien ik overal zie dat je met het laagste abbo voor een iphone 300 euro moet betalen, dan kan die 300 extra er ook wel bij, dan zit ik ten minste nergens aan vast, en heb eindeloos internet.
  #9  
Oud 21-08-11, 19:45
dylankieft's schermafbeelding
dylankieft dylankieft is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jobbais Bekijk bericht
Heb ze dus gisteren gebeld bij t-mobile vanwege dus hetzelfde verhaal.
Inderdaad dan krijg je nieuwe voorwaarden dus ook met datalimiet 1GB en daarna knijpen op isdn snelheid

Dus ik laat mijn abbo die nog onbeperkt heeft gewoon doorlopen, niets doen, lekker hangen zo, onbeperkt internet.
Moet dan wel de iphone 5 als ik die wil zelf betalen, maar aangezien ik overal zie dat je met het laagste abbo voor een iphone 300 euro moet betalen, dan kan die 300 extra er ook wel bij, dan zit ik ten minste nergens aan vast, en heb eindeloos internet.
Okee dankje voor het melden!! Dat ga ik dan denk ik ook doen.

Dylan
  #10  
Oud 21-08-11, 19:52
jobbais jobbais is offline
• iOS 10.3.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 64
Standaard

aangezien jij een iphone 4 hebt, heb je al micro sim, dat zal bij mij een ander verhaal zijn, ik heb ze ook daarom gebeld om te weten als ik tegen die tijd een andere sim aanvraag ( normaal naar micro ) of ik dan geen gezeur krijg en dan eventueel alsnog aan die nieuwe voorwaarden kom te hangen, dat is dus niet zo, je kan eenmalig een nieuwe sim aanvragen ( normaal of micro)

Toen ik mijn verhaal ook deed over het dataverbruik en dat ik nu onbeperkt nog heb zij de medewerker ook lekker blijven hangen meneer, elke maand wordt het gewoon verlengd en hoeft u zich niet druk te maken over eventuele hoge data kosten of in t-mobile geval isdn snelheid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 Freezed op het appeltje, maar itunes vind hem niet... Wat te wat te doen? tom91 iTunes 2 25-12-10 16:25
Wat moet je nu juist doen om een gratis bumper voor de iPhone te verkrijgen? saaiko iPhone accessoires en onderdelen 9 10-09-10 19:06
iPhone: jailbroken iphone moet voor reparatie, wat te doen? erwinKrol Jailbreak 4 11-07-10 13:58
Wat doen voor je nieuwe eigenaar van je iPhone? Mac_Sonnaldson iPhone algemeen 16 18-11-09 23:15
Wat moet ik allemaal doen voor ik mijn iPhone inlever? XIII iPhone algemeen 4 28-08-09 00:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:53.