//

Hulp nodig bij instellen GPRS Iphone 2G

Hulp nodig bij instellen GPRS Iphone 2G discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog een oude iphone liggen van de 1e generatie 2G. Deze is gejailbraked en unlocked. ik heb daar mijn t mobile sim in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-11, 03:17
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard Hulp nodig bij instellen GPRS Iphone 2G

Ik heb nog een oude iphone liggen van de 1e generatie 2G. Deze is gejailbraked en unlocked. ik heb daar mijn t mobile sim in gedaan welke bij het abonnement van de iphone 4 hoort maar ik krijg geen mobiel internet. ik heb bij algemeen/ netwerk niet de mogelijkheid om mobiele dat aan te zetten. de enige optie die ik daar heb is voor data roaming.

wie kan mij verder helpen?

renzie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-11, 21:01
Maurice4life Maurice4life is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Zwolle
Berichten: 7
Standaard

misschien moet je hem even aansluiten op itunes zo heeft mijn ipad 3g ook de APN-gegevens opgehaald hoop dat je er iets mee kan
  #3  
Oud 12-09-11, 21:12
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Voor oudere iphones (2G en 3G) komt het voor dat je niet zomaar de internetinstellingen kan wijzigen.
Ga in dat geval op je iphone (via Wi-Fi) naar deze website: World Wide Mobile Phone Settings

Kies je land en provider, de iphone downloadt een profiel en vraagt of het moet worden geinstalleerd. Dat moet. En dan zou het moeten werken!

Oud artikel van iphoneclub dat grotendeels nog steeds klopt: Tip: APN Changer past de GPRS- en 3G-instellingen op je iPhone aan - iPhone - iPhoneclub.nl
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hulp bij instellen mms tmagusjr Orange 6 20-10-10 10:40
Hulp nodig bij keuze iPhone 3Gs of... (!!!) kdorland iPhone algemeen 11 29-08-09 16:04
Hulp nodig bij mijn aankoop iphone! ivoback Koopinformatie Nederland 6 05-01-09 21:04
Hulp nodig bij activeren Gprs Wi-Fi michaeldebest Wi-Fi 18 02-01-09 21:01
Hulp Nodig Bij Aankoop Iphone !!!! mrky Koopinformatie Nederland 4 15-02-08 20:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:02.